19-06-2016, 11:22 AM
(18-06-2016, 23:19 PM)motamees Kirjutas: Praeguseks häda möödas. Täiesti juhuslikult sattusin kohta, kus pisteti mulle pihku kasutatud kamber. Lahtivõttes selgus, et vedrul on maas ainult üks keerd, nagu teiselgi pool. Teise poole kambri tegin kruustangide vahel lahti ja kokku ka. Selle kambri vedru on pikem või tugevam. Igastahes lendas kruustangide liikuv pool lõpuni lahti keerates auto alla. Homme hakkan nuputama, kuidas selle jälle kokku saab...Üks küünal ka kuskile, ... uue sünnipäeva puhul.
See vedru olla seal ca 800-1500kg surve all, demonteerimine vaid spets rakiseid kasutades jms., Iseseisvuse algul, kui esimesed scaniad-volvod tulid, olla surmagi saadud, kui pool pidurikambrit peas peatus. Päris kindel, et 90kg massiga seda kokku ei suru ja kruustangid peavad ikka tummised olema, käigupikkust seal omajagu. Lisaks ka miski turvamise võimalus, et kõik terveks jääks, kui vedru pääseb.
Pmst on kõik need kambrid (vedru pool) sama põhimõttega ja sarnaste kinnitustega. Vahe vaid läbimõõdus, mis vastavalt seotud siis (seisu)pidurdusjõuga. Vahetasin kunagi neid vedruaku pooli tihedalt, tihendid lekkisid ja õhk kadus kui käsipidur maas, alul lammutusest, aga need ei kestnud. Hiljem selgus, et ka uued on suht norm. hinnaga ja kestsid küll.