Iveco Eurocargo 75e14 95a
Auk on alumises vannis madalaimas kohas?
Talvel külm-soe-külm ja tekkib kondents, mis suuremate külmadega külmub cooleri siseseintele. Siis näiteks laevas soojas sulab see kõik korraga veeks. Ja see vesi puhutakse mootori silindritesse. Talvel on auk lahti, suvel polt ees.
Vasta
(26-06-2017, 22:31 PM)ZIL 131 Kirjutas: Auk on alumises vannis madalaimas kohas?

Ei pole alumises otsas. Keset otsapaaki (paagid külgedel) sisseminemise poole peal.
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
Siis on mõttetud augud.
Vasta
(26-06-2017, 22:02 PM)motamees Kirjutas: ....
KÜSIMUS. Milleks on vaja vahejahutus radikale puurida otsapaaki 4mm auk? See ei ole juhuslik auk. Ajasin augule vindi sisse ja panin kruvi ette. Küsimus aga jääb ikkagi õhku. Äkki on ideid.

Sisenevas otsas olen näinud ava selle põhjendusega, et karterituulutusest ja lekkivast turbost  sisselaskesse sattuv õlisodi lendaks ülelaaderõhust aetuna välja, mitte ei liiguks edasi vahejahutit ja sisselaset plägama. Turbol tootlikkust jätkub ja mootori pöörete tõus (elik erksus) ei ole säärase paja puhul teemaks.

Ei saa kunagi välistada ka labast lollust või hooletust lõikeriistadega ümberkäimisel.Wink
Vasta
võsa
Vaidlen vastu, kui õhust raskem ollus on saanud suuna siis see selles suunas ka läheb. Õhk ainult vihiseb august välja.
Võib-olla käivitusabi sisselaskesse pihustamise jaoks?
Vasta
(27-06-2017, 11:03 AM)ZIL 131 Kirjutas: võsa
Vaidlen vastu, kui õhust raskem ollus on saanud suuna siis see selles suunas ka läheb. Õhk ainult vihiseb august välja.
Võib-olla käivitusabi sisselaskesse pihustamise jaoks?

Aga kuhupoole see ava on suunatud? Märkus on muidugi õige.

Käivitusabi sisestamiseks peab auk olema hästi juurdepääsetav. Kui nii on, siis on loogiline küll.
Vasta
Vaidlen samuti augu vajalikkusele vastu. Ise näinud pealt, kuidas Volvo FH 12 sisselaske tihedust kontrolliti nii (esinduses), et kuskilt (ei mäleta, kas enne või pärast turbot) ühendati lõdvik lahti, sinna nipliga punn, lasti suruõhk miskit ühe at´i ümber sisse ja kontrollspreiga lasti pinnad üle. Lekkis sisselaske kollektori tihend. Sugugi mitte palju. Mitte valjul susinal, vaid mullitas intensiivselt. Lekke kõrvaldamine taastas masina endise erksuse ja ökonoomsuse. Sama trikki sai hiljem ühe Scania peal katsetatud, mille peremees arvas, et "mootor on täitsa kohvi juba, ei jaksa enam üldse edasi minna". Temal lekkis mingi lõdviku kihtide vahelt, ju suurema survega sõidu ajal lekkis rohkemgi. Pärast lõdviku vahetust lubati tuua pudel, mis jäi küll virtuaalseks, kuid masin hakkas omaniku sõnul uuesti normaalselt liikuma. Ju siis on täielik tihedus ikka vajalik.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
Auk "kapoti" ülestõstmisel hõlpsasti kättesaadav. Eelneva juhi sõnul käivitus masin igas olukorras, käivitusabist pole räägitud. Uurisin teist vahejahutit, auk puudub.
Kui juba käivitusabist rääkida, siis mina oleks toonud sealt august vooliku tuppa ja saaks käivitamise ajal vussu lasta.
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
(27-06-2017, 11:03 AM)ZIL 131 Kirjutas: võsa
Võib-olla käivitusabi sisselaskesse pihustamise jaoks?

(27-06-2017, 21:44 PM)motamees Kirjutas: Auk "kapoti" ülestõstmisel hõlpsasti kättesaadav. Eelneva juhi sõnul käivitus masin igas olukorras, käivitusabist pole räägitud. Uurisin teist vahejahutit, auk puudub.
Kui juba käivitusabist rääkida, siis mina oleks toonud sealt august vooliku tuppa ja saaks käivitamise ajal vussu lasta.

Kas masinaga stardiabi gaasi kaasas ei vedelenud. Vöibolla et töesti selleks, auk ju parasjagu nii suur. Mine sa neid "insenere" puurijaid tea. Öhufiltri avast vist ju keerulisem sisse lasta.
Igatahes. Teisel auku pole ja kondentsi jaoks asub ta vales kohas, seega las olla kinni siis.
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
Turbo ja vahejahutiga masinale õhufiltri kaudu eetrit manustades jõuab plahvatusvalmis segu silindrisse äärmiselt hilja. Õige konsistentsi saavutamine on pika teekonna tõttu keeruline. Väga lihtsalt tekib üledoseerimise oht.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne