30-10-2017, 01:55 AM
Suurematest edusammudest oleks vaja mainida, et sõidu ajal on nüüd kong soe. Mootori soe kütab kongi radikaid.
Elektrisüsteemiga olen ka edasi läinud. Laelamp põles aku pealt ööpäeva, see ei mõjunud tuhkagi. Võtsin kasutusele kangemad tarbijad. Lasin kongi aku külmutuskapiga 10v peale (võttis aega ainult 5 tundi) ja siis üritasin teda 24 - 12 muunduriga laadida. Algul kukkus laadima, aga päris kiiresti vaibus. Peale natukest pusimist selgus, et üks sisemine kaitse oli läbi põlenud. Pistsin siis ühe kollase kahvelkaitse sinna vahele. Natukese aja pärast sulas plastik ära. Rohkem enam ei hakanud mässama. Võtsin valmisvarutud koormustakisti ja suskasin järjestikku ahelasse. Nüüd tasapisi laadib. Takisti on 50c kraadi ja muundur ise ka väheke leige.
Elektrisüsteemiga olen ka edasi läinud. Laelamp põles aku pealt ööpäeva, see ei mõjunud tuhkagi. Võtsin kasutusele kangemad tarbijad. Lasin kongi aku külmutuskapiga 10v peale (võttis aega ainult 5 tundi) ja siis üritasin teda 24 - 12 muunduriga laadida. Algul kukkus laadima, aga päris kiiresti vaibus. Peale natukest pusimist selgus, et üks sisemine kaitse oli läbi põlenud. Pistsin siis ühe kollase kahvelkaitse sinna vahele. Natukese aja pärast sulas plastik ära. Rohkem enam ei hakanud mässama. Võtsin valmisvarutud koormustakisti ja suskasin järjestikku ahelasse. Nüüd tasapisi laadib. Takisti on 50c kraadi ja muundur ise ka väheke leige.