Iveco Eurocargo 75e14 95a
Kas ühel teljel tohib olla erineva mustriga rehvid?
Vasta
(17-06-2018, 22:27 PM)AsTroSS Kirjutas: Kas ühel teljel tohib olla erineva mustriga rehvid?

Kuskil oli isegi kirjas, kui topeltratastega autol peavad olema talvekummid, siis piisab ka ühest mõlemal pool.
Need aga mõlemad maantemuster ja loetakse vast samaväärseteks.
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
Ei usu mitte seda M+S ja suverehv võivad kõrvuti olla Smile
Vasta
(17-06-2018, 23:30 PM)ZIL 131 Kirjutas: Ei usu mitte seda M+S ja suverehv võivad kõrvuti olla Smile

Oot, jutt on topeltratastest ja sümmeetriast.

Lisan:
3) sõiduautol (M1 kategooria), veoautol, mille registrimass ei ületa 3,5 tonni (N1 kategooria) ja haagisel, mille registrimass on üle 0,75 tonni, kuid ei ületa 3,5 tonni (O2 kategooria) peab alates 1. detsembrist kuni 1. märtsini kasutama talverehve (M+S, MS, M.S. või M&S tähistusega), mille mustri jääksügavus on vähemalt 3,0 millimeetrit.
Ülalnimetatud kategooria sõidukitel ei ole talverehvide kasutamine kohustuslik järgmistel juhtudel:
•sõitmisel teise riiki ja sealt tagasi Eestisse;
•teises riigis registreeritud sõidukil;
•paarisrataste mõlemal rattal tingimusel, et ühe telje mõlemad rattapaarid on koostatud samasuguselt;
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
(17-06-2018, 23:47 PM)motamees Kirjutas:
(17-06-2018, 23:30 PM)ZIL 131 Kirjutas: Ei usu mitte seda M+S ja suverehv võivad kõrvuti olla Smile

Oot, jutt on topeltratastest ja sümmeetriast.

Lisan:
3) sõiduautol (M1 kategooria), veoautol, mille registrimass ei ületa 3,5 tonni (N1 kategooria) ja haagisel, mille registrimass on üle 0,75 tonni, kuid ei ületa 3,5 tonni (O2 kategooria) peab alates 1. detsembrist kuni 1. märtsini kasutama talverehve (M+S, MS, M.S. või M&S tähistusega), mille mustri jääksügavus on vähemalt 3,0 millimeetrit.
Ülalnimetatud kategooria sõidukitel ei ole talverehvide kasutamine kohustuslik järgmistel juhtudel:
•sõitmisel teise riiki ja sealt tagasi Eestisse;
•teises riigis registreeritud sõidukil;
•paarisrataste mõlemal rattal tingimusel, et ühe telje mõlemad rattapaarid on koostatud samasuguselt;

See jutt ju ei käi N2 veokate kohta
Vasta
(18-06-2018, 00:15 AM)AsTroSS Kirjutas: See jutt ju ei käi N2 veokate kohta

Jälgi teemat, kellel on N2.
Ja põhimõtteliselt on ju lubatud, kuigi see koht ei olnud just veoka kohta.
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
Big Grin  Sain asjale pihta, sa oled päris korralikult seaduse mõttes hallis alas...
Vasta
Parema meelega oleks rohelisel aasal, aga kõiki asju ei saa alati valida...
Tahtsin sõiduauto lubatud rattakombinatsioonig näidata, et põhimõtteliselt on selline sümmeetrias panek liiklusohutuse poolest normaalne. Nii on ju, ühe silla, mõlema poole pidamine võrdne.
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
(18-06-2018, 00:24 AM)AsTroSS Kirjutas: Big Grin  Sain asjale pihta, sa oled päris korralikult seaduse mõttes hallis alas...

Päris hallis siiski pole, kuna jutu kinnituseks on vastavaid lõikeid leida. Ei pea neid ridade vahelt välja mõtlema.

Aga tõenäoliselt saab isand Motamees oma teo seaduspärasust korduvalt tõestada... Big Grin
Vasta
On ikka vägagi hallis alas, kuna sõiduautod eeldatakse et on kuni 3500kg täismassiga

Seaduse mõistes ,et tohiks nagu üle 3500kg täismassiga sòiduautot eksisteerida.....

Sõiduauto mille juhtimiseks on veoka lube vaja..... Big Grin
Vasta
(18-06-2018, 13:40 PM)AsTroSS Kirjutas: On ikka vägagi hallis alas, kuna sõiduautod eeldatakse et on kuni 3500kg täismassiga

Seaduse mõistes ,et tohiks nagu üle 3500kg täismassiga sòiduautot eksisteerida.....

Sõiduauto mille juhtimiseks on veoka lube vaja..... Big Grin

No sedasorti sõiduautosid on ju nagu muda, alates igasugu vene членовоз'idest kuni meerikamaa rauani ...
Vasta
Too mõni näide, mina tean ainult ühte: Ford Excursion
Vasta
(19-06-2018, 01:09 AM)AsTroSS Kirjutas: Too mõni näide, mina tean ainult ühte: Ford Excursion

Me ei teagi, palju kaalub USA presidendi limu, aga olen kindel, et rohkem, kui minu Iveco.
 Eks üle 3,5T kaaluvaid limusid on maailmas tõesti, nagu muda.
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
Enamus limukaid on mingis väikses värkstoas pikemaks venitatud tavalised pillid ,ehk ümberehitus.
Vasta
(19-06-2018, 01:44 AM)AsTroSS Kirjutas: Enamus limukaid on mingis väikses värkstoas pikemaks venitatud tavalised pillid ,ehk ümberehitus.

Pole vahet, kus riputatakse külge rasket soomust, kaalu lisandub ikkagi kõvasti.
Eks ka minu Iveco on ehitatud väikses värkstoas. Toa ja auto mõõtusi võrreldes ütleks, et lausa värkstoakeses.
Värksutuba või tehas ei muuda asja. Kui autoga ei veeta veoseid, vaid on kohandatud inimestele, siis ei ole ta enam veoauto.
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
Õigus ja tänan vihje eest.

Minu mänguasi on N2G , loodan et saan ka ümberehituse loa
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne