Küsimus keretööde kohta
#1

Sai endale soetatud järjekordne mänguasi - Moskvich 401. Auto oli juba eelnevalt laiali lammutatud ja keretööd osaliselt tehtud. Osaliselt tehtud tähendab seda, et kõik tiivad, kapott ja ninaosa on küljest kruvitud ja ülejäänud kere on puhtaks nühitud, sealt kust vaja veidi pahteldatud ja siis valge krundiga üle lastud. Ning siis on kogu masin paariks aastaks õue seisma jäänud ja seetõttu on katusel krunt mullitama hakanud.
Kuna see on esimene auto, mille keretööd kuni värvimiseni tahan ma ise teha, siis oma peaga tehes teeksin ma kindlasti nii palju vigu kui vähegi võimalik.
Kõigepealt võtsin ma tiivad käsile (õigemini ühe tagumise tiiva). Lasin traatharjaga nii puhtaks kui sain, tegin vajalikud keevitused, väliskülje lasin tsingiga üle ja sinna peale peaks siis pahtel tulema. Siseküljel lasin peale puhastamist keevituskohad tsingiga üle, siis lasin musta krundiga kõik üle ja selle peale tuleb kivikaitse. Ja nüüd siis ka küsimus, et kui palju ma olen juba jama korda saatnud ja kuidas peaks jätkama?
Vasta
#2

Äkki sellest teemast leiab vastused
Vasta
#3

spraytsink ei ole nende omadustega, mis purgil kirjas.
Üleüldse spray asju väldi.
Kruntimist tee korraliku 2k krundiga (spectrali oma on läbiproovitud ja hea)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne