Moskvich 401 remont
#21

(23-11-2013, 10:53 AM)Wiki432 Kirjutas:  M402-l peal olnud mootorid "402" on ka 72mm. kolviga, 35Hj. Kuskilt mälestuste tagakambrist meenub, et viimased 401-d väljusid tehasest mootoriga 402. Ja enne seda oli mingi üleminekumootor, aga mis versiooni numbriga, ei mäleta. Ülemineku jutt ei pretendeeri absoluutsele tõele, vaid põhineb loetu/kuuldu mälestustel.
Õde ostis 1974aastal M401 mis oli vabriku värvis ja täitsa originaalis,sellel oligi peal mootor m402,kajuks on alles ainult teh.pass,seal mootori nr.4890,auto aastaarvu ei loe passist välja aga ARK ist vajadusel saan teada ja tean täpselt et selle auto andmed õiged.Samas M400 48apassis on nubrid nii erinevad kuna mootorid ja kered vahetatud,näit.48a gusov ühel 2103 teisel 89139.Mõned passid on ka üle.
Vasta
#22

Mootori kallal nokitsemine on suht visalt edanenud, aga midagi on siiski toimunud. Enamus aega on kulunud mootoriploki ja selle külge käivate vidinate puhastamisele ja värvimisele. No ikka tõsine kiht oli seda saasta seal küljes. Peale puhastamist olen ka klapid üle vaadanud ja lihvinud ning see osa on kokku tagasi pandud. Siis aga tekkis probleem, et kuidas õlipump tagasi käib? Hoorattal ja nukkvõllil on ilusti märgid paigas, aga mis asendis ma õlipumba tagasi pean panema, et jagaja õigesse asendisse jääks, seda ma küll ei tea. Praeguseks on puudu ka karteripõhja tihend. Kas kuskil on sellist korki müüa, millest saaks ise õige tihendi välja lõigata?
Vasta
#23

Korki võib küsida Keemiakaubandusest, Technobalt-ist, Westward-ist, Tööriistamarketist jne.

(17-12-2013, 13:40 PM)Toffel Kirjutas:  Mootori kallal nokitsemine on suht visalt edanenud, aga midagi on siiski toimunud. Enamus aega on kulunud mootoriploki ja selle külge käivate vidinate puhastamisele ja värvimisele. No ikka tõsine kiht oli seda saasta seal küljes. Peale puhastamist olen ka klapid üle vaadanud ja lihvinud ning see osa on kokku tagasi pandud. Siis aga tekkis probleem, et kuidas õlipump tagasi käib? Hoorattal ja nukkvõllil on ilusti märgid paigas, aga mis asendis ma õlipumba tagasi pean panema, et jagaja õigesse asendisse jääks, seda ma küll ei tea. Praeguseks on puudu ka karteripõhja tihend. Kas kuskil on sellist korki müüa, millest saaks ise õige tihendi välja lõigata?

Do'nt panic
Vasta
#24

kas just korki aga suurema lehena erinevat tihendipappi/paberit sai kunagi soetatud www.teeme.ee müügipunktist.
Vasta
#25

Korgist põrandakatte matte oli kunagi ESPAKis. Kas enam? Kas materjali omadused ja mõõdud sobivad, ei tea. Olid nii 20-25 X 50-60cm ja paksus võis olla 3-4mm.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#26

Sihukest korkmatti pruugitakse parketi alusvaibana. Peaks enam-vähem igas ehituspoes olemas olema.
http://www.bauhof.ee/alusvaip-kork-rulli...m-2mm.html

Kas väiksema kogusega ka saadaval, ei tea. Aga Linconast näiteks põrandameestelt küsida, peaks juppe ka olema....

loll on loll olla.
Vasta
#27

Visalt aga kindlalt läheneb mootori remont lõpule. Põhjatihendiks vajaliku korgi sain Viljandist Sanokist. Müüjahärra oli nii lahke, et oli nõus selle meetrise jupi pooleks tegema ja ma ei pidanudki tervet suurt juppi ära ostma. Arvan et need ehituspoe korgid ei oleks siiski sobinud, see mille mina sain on selline mõnusalt kummine ja tihke. Loodan et tihendid said ka piisavalt täpsed et õli pidada, mõlemale poole tihendit panin ka hermeetikut. Eile nokitsesin starteri kallal ja kui suurem saast sai maha harjatud, tuli selle alt nähtavale kiri BOSCH. Panin siis akulaadija juhtmed starteri külge, et näha kas ja mis pidi see ringi käib. Kuna originaalis on 401 "+" klemm massis, siis olin üsna kindel, et starter hakkab teistpidi ringi käima. Aga võta näpust, täitsa õiget pidi pani ajama. Tänane päev kulus kolmest bensupumbast ühe kokkupanekuks ja sidurikoja puhastamiseks. Kodurahu huvides ei julge selle aasta numbri sees enam garaazi minna, nii et nüüd tuleb jälle tegemistesse väike paus sisse.
Vasta
#28

Mis kodurahu? Korda pole majas!
Aga teemasse ka: Uutele tihenditele silikooni määrimine on jama, teeb pinnad libedaks ja tihend võib ootamatult poolduda.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#29

Sai küll lubatud, et sel aastal oma nina enam garaazi ei topi, aga ei suutnud just väga kaua seda lubadust pidada. Eile sain vaevalt sidurikoja ja hooratta külge kruvida kui saabusid järjekordsed külalised ja jälle oli mõnus garaazis olemine rikutud. Täna jätkasin siis sealt, kus eile pooleli jäi ja panin siduri kokku ja starteri külge. Kohalikust poest sain täna ka uued mootori- ja käigukastipadjad. Nüüd oleks vaja veel karpa ilusti seest ja väljast puhtaks teha ja siis peaks mootori osa nii enam-vähem olema.
Vasta
#30

(28-12-2013, 21:02 PM)Toffel Kirjutas:  ... Kohalikust poest sain täna ka uued mootori- ja käigukastipadjad...
Kus see kohalik pood on ja mis selle nimi on ?
Vasta
#31

(28-12-2013, 22:50 PM)Pleku Kirjutas:  
(28-12-2013, 21:02 PM)Toffel Kirjutas:  ... Kohalikust poest sain täna ka uued mootori- ja käigukastipadjad...
Kus see kohalik pood on ja mis selle nimi on ?

Kohaliku poe nimi on "Karter" ja see asub Mustlas, Otepääl on neil ka üks pood.
Vasta
#32

Juppe ja nõu võid leida ka Tõrvast Era autopoest mis asub vana piimakombinaadi hoovis!!!! Need tegelvad seal vene autodega.
Kui vaja hangin telefoninumbri.[/align]

Veel pole maha löödud
Vasta
#33

Mootori kallal nokitsemine on praeguseks ühelpool, vaja veel karpa ja genekas külge kruvida. Järgmiseks tööks on siis kere küljest ära käivate juppide (poritiivad, kapott ja "nina") puhastamine ja kruntimine.
Tekkis ka selline küsimus, et kas salongisoojendus on sellel mudelil mingi omalooming või täitsa tehasetoodang?
Vasta
#34

minu meelest originaalis ei olnud üldse salongisoojendust!
Vasta
#35

Tundub et see teema on üsna soiku jäänud, aga paraku peab tunnistama, et ega väga palju ei ole vahepeal ka toimunud. Suve alguses lõid kirurgid noa selga, nii et mõned garaaživabad kuud enne ja pärast seda on ehk vabandatavad. Tehtud on aga siis nii palju, et küljest ärakäivad plekid said vanast värvist ja pahtlist puhtaks nühitud ja uuesti krunditud. Peale seda võtsin pidurid käsile. Doonori küljest sain korraliku käsipiduri trossi. Kõik töösilindrid tulid üllatavalt hästi lahti ja olid üldse päris ilusas seisus. Tagumistel silindritel panin ka uued mansetid, esimestesse kahjuks uusi ei suutnud leida ja seega läksid need samad vanad tagasi. Peasilinder on sellel autol mingi teine pandud (isa väitis, et see on UAZi oma) ja sinna sobis sisse GAZ 53 remontkomplekt. Paraku on nii, et pidurite tööle saamisega ka head uudised lõppevad.
Kui esialgu tundus, et automüüja jutt kõvast ja tema poolt hästi tehtud põhjast ongi enam-vähem tõsi, siis tegelikult nii hästi siiski ei läinud. Kui hakkasin mingi aeg kompressoriga sodi salongist välja puhuma, siis koos sita ja saastaga lendas minema ka enamus sellest krunist millega põhi oli seest üle tõmmatud ja välja ilmusid nii mõnedki augud. Üks tagavedru tahab ka ühte otsapidi läbi põhja tulla. Aga pole hullu, õnneks on see auto tehtud sellisest materialist, et iga augu kõrval on siiski selline raud mille külge saab normaalselt keevitada.
Kui varem on targemad mehed hoiatanud, et ärge jumala eest võtke endale kaela kellegi teise poolikut projekti, siis nüüd võin omast kogemusest öelda, et need on kuldsed sõnad.
Vasta
#36

Annaks vahepeal ka selle auto edenemisest mingi ülevaate. Õnneks pikka juttu ei pea kirjutama, sest millegiga väga kiidelda ei saa. Keevitamisega peaks nüüd küll asi ühel pool olema. Neid väiksemaid ja suuremaid auke seal põhja all ikka jagus. Peale keevitust tõmbasin kogu põhja mingi roostesurmaga üle, kruntisin ära ja möksisin ka mastiksiga üle. Tagasillas vahetasin kõik tihendid uute vastu. Pooltelje tihendite kohta öeldi Viljandi Sanokis, et neil sellist mõõtu ei ole ja pole sellist näinudki. Läksin siis Hamosesse, sealne vana mõõtis ka mul kaasal olnud tihendit ja arvas, et kuradima kahtlane mõõt on jah. Aga läks siis oma riiuli juurde ja varsti tuligi õigete tihenditega tagasi. Selle suure papist tihendi, mis difri ette käib, sain jälle kohalikust poest.
Nädalavahetusel tuli siis hull plaan, et prooviks pahteldamise ära. Kui ma kunagi olin tahtmist täis, et teeks kogu värvimise eeltööd ise ära, siis tänaseks on see optimism kõvasti raugenud. Esiteks ei ole mul selle töö jaoks õigeid tööriistu, teiseks ei tea ka kuidas seda kõige õigem teha oleks ja kolmandaks - kurat kuidas ei viitsi nühkida.
Sellega paraku ka kõik edusammud piirduvadki.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne