01-02-2014, 01:37 AM
Täitsa kena kätetöö tundub olevat !
Meil ka tööjuures oli alguses probleeme korraliku pihustistendiga. Vana oli ise tehtud ksp+manomeeter. Väsis ära ning ühendused hakkasid lekkima.
Lõpuks sai ostetud Boschi oma. Link
Siiamaani olen juba paarkümmend pihustit ära proovinud.Kõrval on tal rattakene millest saab surve maha lasta või täpselt doseerida. Väga kasulik asi kui näiteks pihusti ots kinni ning surve all pihusti lahti keeramine lõppeks purskaevuga. Odavamatel stendidel seda võimalust pole.
Lisaks kuna erinevad pihustid tahavad vastavaid ühendusi siis pea stuts mis tuleb stendist välja on ka vahetatav. Ajapikku ikka kipuvad ära kuluma kuna jõud suured.
Kütuse kopsik läbipaistev ja filtriga mida saab eraldi tellida.
Alguses sai testimiseks kasutatud tavalist diislikütust,aga nüüd Shelli spets calibration fluidi. Peamine eelis on see,et diisel ei seisa väga kaua.
Meil ka tööjuures oli alguses probleeme korraliku pihustistendiga. Vana oli ise tehtud ksp+manomeeter. Väsis ära ning ühendused hakkasid lekkima.
Lõpuks sai ostetud Boschi oma. Link
Siiamaani olen juba paarkümmend pihustit ära proovinud.Kõrval on tal rattakene millest saab surve maha lasta või täpselt doseerida. Väga kasulik asi kui näiteks pihusti ots kinni ning surve all pihusti lahti keeramine lõppeks purskaevuga. Odavamatel stendidel seda võimalust pole.
Lisaks kuna erinevad pihustid tahavad vastavaid ühendusi siis pea stuts mis tuleb stendist välja on ka vahetatav. Ajapikku ikka kipuvad ära kuluma kuna jõud suured.
Kütuse kopsik läbipaistev ja filtriga mida saab eraldi tellida.
Alguses sai testimiseks kasutatud tavalist diislikütust,aga nüüd Shelli spets calibration fluidi. Peamine eelis on see,et diisel ei seisa väga kaua.