Projekt ''Diisel pihusti tester ''
#21

Vasta
#22

Täitsa kena kätetöö tundub olevat ! Big Grin

Meil ka tööjuures oli alguses probleeme korraliku pihustistendiga. Vana oli ise tehtud ksp+manomeeter. Väsis ära ning ühendused hakkasid lekkima.

Lõpuks sai ostetud Boschi oma. Link

Siiamaani olen juba paarkümmend pihustit ära proovinud.Kõrval on tal rattakene millest saab surve maha lasta või täpselt doseerida. Väga kasulik asi kui näiteks pihusti ots kinni ning surve all pihusti lahti keeramine lõppeks purskaevuga. Odavamatel stendidel seda võimalust pole.

Lisaks kuna erinevad pihustid tahavad vastavaid ühendusi siis pea stuts mis tuleb stendist välja on ka vahetatav. Ajapikku ikka kipuvad ära kuluma kuna jõud suured.

Kütuse kopsik läbipaistev ja filtriga mida saab eraldi tellida.

Alguses sai testimiseks kasutatud tavalist diislikütust,aga nüüd Shelli spets calibration fluidi. Peamine eelis on see,et diisel ei seisa väga kaua.
Vasta
#23

Kuidas see tester ennast õigustanud on? Mul tekkis ka vajadus paar mehaanilist pihustit kontrollida ja remontida ning tundus, et kuhugi tegemisse viia oleks liiga kiire ja lihtne Big Grin Mulle tundub, et sellise väikese manomeetriga pole vist võimalik pihustite avanemisrõhkusid reguleerida, arvestades skaalat, nõela laiust ja ainult kaikaga pressides rõhu reguleerimist?
Vasta
#24

Miks pole võimalik?
Vasta
#25

(15-01-2015, 18:28 PM)Flammable Kirjutas:  Kuidas see tester ennast õigustanud on? Mul tekkis ka vajadus paar mehaanilist pihustit kontrollida ja remontida ning tundus, et kuhugi tegemisse viia oleks liiga kiire ja lihtne Big Grin Mulle tundub, et sellise väikese manomeetriga pole vist võimalik pihustite avanemisrõhkusid reguleerida, arvestades skaalat, nõela laiust ja ainult kaikaga pressides rõhu reguleerimist?

Tuletan meelde,et manomeeter näitab survet,sellega ei reguleerita midagi. Reguleerimine käib ikka pihusti tagumisest otsast. Ja kaikaga käibki. Mida suurem manomeeter seda paremini silmal vaadata...täpsuse kohapealt ei oska öelda.
Vasta
#26

Küsimus oli rohkem praktikutele suunatud ning lähtus sellest, et kas mõnekümne eurine manomeeter ajaks asja ära või mitte. Ennekõike huvitaks praktilised kogemused antud komplekti kasutajalt ning mida ta tänaseks päevaks teisiti teeks. Loogiline ilmselt on, et manomeetrit valides tähendab suurem füüsiline läbimõõt ja lühem skaala mugavamat ja täpsemat majandamist. Ma ei mõtle manomeetri enda viga, vaid mõõteriista visuaalsel jälgimisel tekkivat viga. Ma ei ole kunagi ühtegi pihustit testinud ega reguleerinud, seega puudub igasugune kogemus, kas avanemise hetk on sellise manomeetriga piisavalt täpselt registreeritav ning kas on reaalne 1-2% erinevusega pihustite avanemisrõhud paika sättida. Kui ma õigesti aru saan, siis avaneb pihusti järkjärgult mõne barise rõhutõusu jooksul enne seda nn avanemisrõhku, teeb korraks sutsaka ja sulgub madalamal rõhul?
Vasta
#27

Ehitasin kunagi samasuguse pihusti testri. Manomeetriks kasutasin sellist:
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et
Mina ostsin küll enda oma Hydroscandist ja  nii 2x kallimalt Smile
Kuna ma toona ühte Audi diiselpanni putitasin, siis sai manomeeter võetud 160bar max näiduga. Vanadel VW mootoritel üle selle pihustirõhud seatud polnud. Igatahes selle näidikuga polnud mul probleemi saada pihustite avanemisrõhk +-1 bar täpsusega paika. See oli juba märksa täpsem, kui remondimanuaalis nõutud. Kui nüüd uuesti teeks, siis võtaks ilmselt suurema läbimõõduga ja 250 bar manomeetri. Endal parem vaadata ja saaks ka teisi pihusteid kontrollida.
Pihusti kontrollimise saad töö käigus ja mõnda remondimanuaali sirvides ise selgeks. Avanemisrõhu kontrollimine käibki umbes niimoodi nagu ise aru oled saanud. Lisaks tuleksi siis kontrollida pihusti "tilkumist". Selleks siis hoiad pihustit nii 10 bar-i alla avanemisrõhu ja jälgid , et pihustiots läbi ei lekiks. Ja siis veel kontrollid pihustuse kvaliteeti. Selleks vajutad tugevalt hooba ja vaatad, et lööks kütuse korralikult "uduks". Mingeid ebamääraseid niresid ja suvalises suunas pihustamist olla ei tohi.
Vasta
#28

... ja pihusti alla näppe ei topi, lööb kondini. Prillid ka ette. Kogenumatele selgituseks, et ega hullu tea, esimene kord ju tal asja näppida.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#29

Jah, selle kõigetähtsama punkti jätsin lisamata. Näpud tuleb eemale hoida! Nii pihustist, kui ka aparaadist endast. Ja enne kui pihustit lahti keerama hakkad, tuleb rõhk maha lasta. Isegi väike sutsakas naha alla võib tekitada massiivse gangreeni, millepeale tohtrihärrad kõhklematult näpud maha võtavad!
Vasta
#30

Ma liiga vara hõiskasin. 2 kuud juba on meil Boschi testri manomeeter katki olnud ja kuigi garantii siis Boschi esindusega liiguvad asjad väga aeglaselt. 

Otseselt see töötegemist ei sega kuna pihusti reguleerimisel pole mõtet.Lihtsalt panen stendi ja saan kohe pildi ette käetunde järgi. Uus komplektne pihusti samas hinnas kui pihusti osta vahetus koos tööga. 

Väikemootorite pihustil on 99% probleemiks kas otsa kinnijäämine, et üldse ei lase kütust läbi või siis tilkumine mistõttu pihusti üldse survet ei hoia. Mõlemal juhul vahetan pihusti välja . 

Ja mida uuem mootor ehk mida karmimatele keskkonna nõutele vastab seda peenem ning kapriisem kütusesüsteem. 

Üldiselt vajab pihustite kontrollimine kogemust sest erinevad pihustite tüübid käituvad isemoodi ja liigne näppimine ehk kus siis pihustit timmitakse 10x korda viitab muudele vigadele. Lihtsalt inimesed ei taha uskuda et kõrgsurve pump on läbi , siis üritatakse pihusti rõhu alandamisega elu sisse puhuda. 


-------

Kui härra ehitab omale pihustistendi siis kindlasti pangu vidin juurde millega saad surve maha lasta ohutult ja mugavalt. 

Mida kasutad kõrgsurve pumbaks? 

Stendi tehes see toru mille keerad pihusti külge olgu alati mõlemast otsast mutritega. Siis hea vahetada kui tarvis mingit muud pihustit proovida või kulub ära. 

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#31

Ma tegin enda stendist siis ka video. Esimene muuvi üldse juutuubi, seega sry need värinad ja valed kaameravõtted Smile 
Kui te alguses kuulete kaks korda seda klõk-klõk häält, see on siis, kui ma toruga üles tungin. Seejärel, hästi aeglaselt survet tõstes lõpuks pihusti avaneb ja seier kukub. Kui täpne asi on või mitte, oleneb vajadustest. Minule piisab täiesti. Pihustit ja tema avanemist ei hakanud kaadrisse ajama, eks teadjad kuulevad kõlaritest. Lõpus lasin surve süsteemist välja, täpselt nagu tungil asi käib. Ühesõnaga, minu jaoks piisab sellest praegu. Vanemad pihustid saavad kõik kontrollitud, ning surved paika. Töötab nigu siidi. Pisike leke on kusagil aga ei sega.


Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#32

vabandan teema kaaperdamise pärast juba ette.

niisiis sai selline tehtud poes leiduvast kraamist,aga jah ei taha kuidagi normaalselt toimida.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#33

Nigu mu ämm ütleb:" Kõik on õige aga liigutused on pisut aeglased!" Big Grin 
Nagu juba ütlesin,et peaksid takistama pisut manomeetri poole minevat kanalit....
Manomeeter on õnneks selline,et selle sisu takistab seieri visklemist,see on hea.
Vasta
#34

Ksf muska! Esiteks vaheta kummlontsik pumbast metalltoruga. Hüdrovoolik venib niipalju, et ei jõuagi pihusti avanemissurveni.
Ja pihusti otsapidi nõukaaegsesse piimapudelisse, et omal vähem sudu sisse hingata tuleks. Meie majandis toitemees lahkus siit ilmast kopsuvähiga...
Ohutustehnika- koni hambus- kõige väiksem häda, kui tulelont ainult mütsi peast lööb.
Shelli spets calibration fluid võib ohutum olla? Meie diisel vist ka liiga väävline- paar kuud kasutama NL stendil jääb jossi plunzerpaar kinni, sama häda ka Viljandi autobaasi likvideerimiselt saadud Ungari stendiga.
Vasta
#35

(15-02-2018, 15:03 PM)pen.skar Kirjutas:  Ksf muska! Esiteks vaheta kummlontsik pumbast metalltoruga. Hüdrotoru venib niipalju, et ei jõuagi pihusti avanemissurveni.

käisin trabiflexis sama mõttega kummvoolik vahelt minema,aga tõnn arvas,et see ei muuda miskit,et kas kummtoru või terastoru,aga teen ümber.ega osuti liikus jah nagu voolik veniks.alul üle 50 ei tõusnud üldse ja liited lekkisid,aga peale korralikku pingutamist käis isegi 200 peal ja kuna nii suur kõikumine siis loobusin sel korral testimisest kuniks asi toimima saab.mul isegi jupp toru olemas mis vooliku asemele panna,aga ühe tutsri juurde vaatama millel pihustitoru keere.
Vasta
#36

Tekkis samuti vajadus säärase testri järele. Osa tarvikuid oli olemas, osa tuli soetada. Kuna toorikuks olnud tungraud seisis kuivana, siis tuli teist pisut ravida, üldiselt õnnestus esimesel katsel.

Küsimus aga tekkis peale pihustite stendimist. BMW M51 pihustid, reguleeritakse neid "seibidega". Tellida saaks miskiseid "injector shim kit"-e küll, aga kas neid kuskilt kodumaalt ka saab? Ja kuidas neid maakeeles üldse nimetatakse?

Hydroscandi arve oli 34.20, oliivide hinda ei mäleta.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#37

too hydroskänd üldse megakirves koht,üks silindreid valmistava firma pealik ütles,et kui sealt peaks ostma siis tuleb tasuta tööd hakata tegema kui sama väljamüügi hind jätta.

mida siis selle raha eest ostsid?manomeeter,kolmik,ja veel?
Vasta
#38

Kindlasti on Hydroscandist soodsamaid kaupluseid, aga peamiseks kriteeriumiks oli asukoht. Summa eest saadud kaupa näeb manuses.

Privaatselt on tähelepanu juhitud filtrile, et surve all oleval poolel ka midagi kütust filtreeriks. Airmix ja airless värvipüstolid töötavad üpris suurel survel, Graco G40 maksimaalne vedeliku surve nt 280 bar. Filter on seal 100-meshine ehk avadega 0,149mm.

Kui tahaks, siis saaks edasi arendada, eks vaatab...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#39

(13-04-2018, 07:51 AM)muska71 Kirjutas:  too hydroskänd üldse megakirves koht...

Ja kus on odavamate hindadega sama valik?

Ärme räägi netipoodidest, kus peab täpselt teadma, mida ollakse soetamas, eksole. Toungue
Vasta
#40

(16-04-2018, 13:15 PM)v6sa Kirjutas:  
(13-04-2018, 07:51 AM)muska71 Kirjutas:  too hydroskänd üldse megakirves koht...

Ja kus on odavamate hindadega sama valik?

Ärme räägi netipoodidest, kus peab täpselt teadma, mida ollakse soetamas, eksole. Toungue

See kirves on siinkohal suurusjärk 30€ summa. Eks oleneb, mis number kellelgi oma aja hinnalipikul seisab. Kui Hydroscand jääb tavatrajektooridele ja ka poole odavam pood tähendaks tundpluss linnasõitu siis mina teeniksin viisteist euri või sülitaksin lakke selle asemel, et kõva kokkuhoiu nimel rooli istuda.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne