13-02-2014, 16:49 PM
(13-02-2014, 15:06 PM)zazik Kirjutas:Vastab tõele ja kõige hullem võib olla see, et teekate vaheldub väga äkiliselt. Varjus klaasjää, vahepeal sile kruus jne. Nädalavahetusel viimast kontrolli tehes oli asi just nii ning oli lõike, kus 40 keskmist hoida oli paras sport, kui võrrelda tavaolukorras ehk ülima teelpüsimsikindlusega samal teel sõitmisega. Aga mis teha: Legendid on trükitud ja midagi muuta enam ei saa eha ka taha(13-02-2014, 14:09 PM)isandpauk Kirjutas: Yrno hetkeandmetel tuleb ilm ilus. 3 päeva enne rallit lubab miinust ja rallipäeval 0 kuni 1 pluss. Vähemalt momendil tundub, et mudafiilid peavad pettuma.
Kõige ilusam ralliilm üldse. Miinusepäevad ajavad tee mõnusalt jäässe ja rallipäeva pluss 1 toob meeliülendava veekihi jää peale.
40km/h tundub juba meeletu kihutamisena...
See ongi ralli ja ka viimane Rootsi WRC etapp ma ei saanud aru noorte "ässade" vingumisest. Reeglid ja teed on kõigile samad, kes käskis võssa sõita ja järgmisel päeval teepuhastaja olla?
Aga et Talveralli ei ole ralli selle tavapärases mõistes, siis vajadusel (vt. Juhend) tekitame Žürii, vaatame selle hetke oludele otsa ja pikendame aega/võtame keskmist kiirust maha. Eelkõige peab asi jääma ohutuks ja nauditavaks, mitte enda puruks sõitmise ürituseks. Sest me oleme aegade jooksul kordi sattunud selliste olude peale Legendi koostades, kus reaalne kiirus 30 km/h on piiripealne. Rallipäevadeks on õnneks servast-servani kummis klaasjää olnud kadunud.