19-02-2014, 15:43 PM
(19-02-2014, 14:46 PM)kaarelsi Kirjutas: Ma nii kindel ei oleks. Kuigi mul pidas kaardilugeja aja üle arvestust ja reguleeris mu entusiastlikku paremat jalga, siis oleme mõlemat pidi sõitnud:
Jossu teooria järgi sõites tuli eelmine aasta kolmas koht aga samas meil oli omastarust vähe hilinemist ka.
Zaziku järgi vihkasime ennast üleelmine aasta, sest olime igalepoole hiljaks jäänud.
Samas ootaks Priidu vastust- siis kõigile üheselt selge.
(19-02-2014, 13:09 PM)zazik Kirjutas:(19-02-2014, 12:06 PM)Jossu Kirjutas: mul nagu endiselt, juhtmed keevitustraadi pooli pikkused, kas priit saaks üle seletada mismoodi see ajatamine käis? Oletame, et esimesel katsel kohe pikk seisak, siis kas löpuks järgmisesse ajapunkti jöudes lüüakse seal aeg nulli vöi tuleb terve ralli täiega lasta, et aeg täppi saada? Lisaks läeb ennelöunaste viperuste töttu paigast löuna värk jms. Sooviks tuliselt ja punaselt...
Tänades, Leylandi alt....
Aega loetakse lõigukaupa. Kui esimesse jääd hiljaks, siis teise pead sama palju "hiljaks" jääma. S.t. aega tagasi sõitma ei pea. Ühesõnaga oluline on lõigu läbimiseks kuluv aeg, mitte läbilöömise kellaaeg.
Üleelmine aasta sõitsite ju Spordis. Seal jooksis ühtlane aeg, seal oli vaja tagasi sõita.
SI-pulkadega ajavõtt käib üldaja peale, käsitsi ajavõtt lõigukaupa.
Aga Priit võiks seda vana tõde tõesti igaks juhuks üle korrata.