karburaatoritest, nende remondist ja spetsialistidest
#21

Kas sellele karburaatorile ei ole saada remont komplekti? Neid peaks Ebays ikka liikuma?
Kahtlustan,et viga võib olla ka kulunud düüside ning see ka ei lase segu õigesti paika reguleerida.
Teine asi,mis soovitan osta Ebayst on Haynesi manuaal sellele autole, siis on peamurdmist vähem.Audiga tegin ise sama lükke.Wink


Vasta
#22

Omadest kogemustest võin veel öelda, et karpa põhjalikum remont algab põhjalikust puhastamisest. Peale seda saab alles vaadata, kas kuskilt kulunud puksi vahelt lisaõhku imeb jne. Mossel mul kunagi DAAZ 2140 jamas ja jamas, eks ta muidugi üks paras vene ime oma vaakumvärkidega oli ka. Vanemad mehed rääkisid, et neid võisid 3 tuttuut osta, neist vaid üks töötas heal juhul enam-vähem, üks kuidagimoodi ja ühte võisidki reguleerima jääda. Ma leidsin Kuusakoski rauahunnikust ühe täismehaanilise K-126N, mis oli komplektne ja imekombel ka füüsiliselt terve, kuigi koledal kombel rokane ja äkane. Sain selle praktiliselt "aitäh" eest kätte (uus maksis poes ca. 1000 EEK). Lammutasin ta köögis laual pulkadeks lahti, lasin mõned päevad atsetoonis liguneda (ainult metallosad muidugi), siis puhastasin pintsli ja harilikust rehvipumbast saadava suruõhuga puhtaks, panin kokku (ainult ujukinõel ja tihendid said uued pandud), läikis ja nägi nagu uus välja. Sai auto peale pandud - minekut looma moodi, kütusekulu nagu keskmisel Mossel ikka, ülevaatusel ka probleeme polnud.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#23

Mina võin omadest kogemustest rääkida, et vana karpa sa kas saad tööle, või mitte, oleneb karpa sisust. Kui seal on ikka midagi ära kulunud, või vigastatud, võid jäädagi omi ajusid nussima ja googeldama, tööle sa seda ei saa ilma, et sul oleksid vastavad aparaadid karpade tegemiseks, või täiuslikud komplektid kõikide juppide vahetuseks. Hobi korras võid jäädagi jebima, kasu mitte muffigi, kahjud rahaliselt meeletud ja töötunnid ja $$$$.

Karpad on juba asjad, mille renoveerimiseks peaks sul olema vastavad tööriistad ja teadmised.

Ja nüüd hakkavad kisama spetsialistid siin... mina ju olen teinud... mina ju tean täpselt... puhasta aga lahustiga ära ja ime sünnib. Sittagi ei sünni, võib aga ei pruugi.

Karpas on miljon pisividinat, mis teema kõik perse võib keerata ja tavaliselt on puhastamine ainult 10% vigade võimalustest. 50% on katkised tihendid või lekked. 20% läbipõlemised ja kulumised. Ülejäänud osa on see, mis paneb ülemaailmselt inimesi foorumites nutma, ning mida parandada ei saa, või $$$.

Ostke endale uus rem komp. Kui see ei aita, otsige üles kõik karpade jumalad ja viige oma karpa neile parandamiseks. Kui ka see ei aita ja kulunud on juba 400 euri, vahetage ära kõik ülejäänud küttesüsteemi osad summas 2500 euri. Seejärel ka kõik süütesüsteemi osad. Ja alles siis, peale neid pisikesi väljaminekuid, ostke tutikas (või renoveeritud) karpa 200-300 euri eest, ning kiruge end, et oleks seda võinud kohe teha.

Oi kus ma vihkan ja armastan karpasid. Ma ei usu, et ma teen mõne projekti lähiajal pritsungiga (diislid va), aga ma tõsiselt mõtlen uue karpa ostmise peale enne vana remontimist.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#24

(30-11-2013, 00:53 AM)Mossemees Kirjutas:  Omadest kogemustest võin veel öelda, et karpa põhjalikum remont algab põhjalikust puhastamisest. Peale seda saab alles vaadata, kas kuskilt kulunud puksi vahelt lisaõhku imeb jne. Mossel mul kunagi DAAZ 2140 jamas ja jamas, eks ta muidugi üks paras vene ime oma vaakumvärkidega oli ka....

Antud juhul ütles p---etunne, et vähese läbisõidu ja palju seisnud massina puhul ignoreeriks võimalust, et japsi tehnika kuskil katki on läinud ja ei hakanud seda tehnika imet lahti harutama, ilma manuaali ja ootava rem. komplektita, oleks asi lõppenud "igavese projektiga". nn ujukiruum oli erandiks.
Sassis vaakum sai pildi järele tagasi, suurem jagu voolikuid ja ühendusi üle kontrollitud. Võrreldes DAAZiga on seal umbes 10x rohkem juhtmeid-vaakumit.
(01-12-2013, 04:37 AM)viplala Kirjutas:  Mina võin omadest kogemustest rääkida, et vana karpa sa kas saad tööle, või mitte, oleneb karpa sisust. Kui seal on ikka midagi ära kulunud, või vigastatud, võid jäädagi omi ajusid nussima ja googeldama...
...Karpas on miljon pisividinat, mis teema kõik perse võib keerata ja tavaliselt on puhastamine ainult 10% vigade võimalustest. 50% on katkised tihendid või lekked. 20% läbipõlemised ja kulumised. Ülejäänud osa on see, mis paneb ülemaailmselt inimesi foorumites nutma, ning mida parandada ei saa, või $$$...
Jagan arvamust, üks Honda sai kunagi müüdud samas foorumis, mille karburaator oli kannatada saanud, tihendid jm katki, asja ideaalselt korda saamiseks oleks olnud odavaim tee uus osta.
Kusjuures see puuduv viimane osa, ma pakuks puusalt, et isegi 50% on enamjaolt seotud inimfaktoriga, ehk "Ne mešai mehhanizmu rabotat", millist siin ka eelnevalt juba korduvalt mainitud on.

Kokkuvõtvalt: pildid netist, puhastus nii seest, kui väljast (korduv), reguleerimine, määrimine (võllid), süütemoment; õigete kruvide keeramine, õigel ajal ja soovitavalt gaasianalüsaatori juures ja vajadusel nende operatsioonide kordamine. Vajalikud numbrid kukkusid viimaks 27-7-5-1,5 peale (korraks isegi 0,7) ja HC jäi sinna 2-300 vahele, mis antud aastakäigu massina jaoks loeti normaalseteks...


Vasta
#25

Teab keegi, kas sellist komplekti kusagil siinmail või naaberriikides saada on?

Tänud
Vasta
#26

viidatud müüja saadab ju eestisse ka.
Vasta
#27

(25-11-2013, 14:45 PM)Alts Kirjutas:  Olen ka kunagi Tartus karpaspetsi otsinud ja arvan, et kohalikud on vanakooli tegelased, kes otsivad karpadelt lekkeid, vahetavad heal juhul kulunud osad ja reguleerivad "kõrva järgi". Nende juurde saab minna lihtsama karpaga, kui aga on näiteks usakatel levinud Rochester Quadrajet vms. keerukama ehituse ja toimetamisega karpa, siis pole neist abi. Ei ole spetsialist aga kunagi sai eelmainitud Quadrajet-i remondi- ja häälestusmanuali loetud ja meelde jäi, et remondikomplekti kuulus hulk erineva pingsusega vedrusid, mille hulgast valiti "õiged" välja vastavalt sellele, kuidas karpa erinevate koormuste juures toimis jne. Endast jäi see remondi proovimine ära seetõttu, et võtnud kokku kõige selle hinna, mida oleks remondiks ja häälestamiseks vaja, tundus odavam osta uus Holley, mille võtad karbist ja häälestad kahe kruviga.
Miks Sa küll nii tegid? Ühed parimad neljalõõrilised karbussid ameerika raua peal. Trassil ühtlasel sõidul 8,5 sajale 5 liitrise mootori puhul! Eeldab muidugi seda et tehnika on korras, mitte kuidagi liikuvat traadiga kokku seotud rottautot...
Vasta
#28

Tööl puutun karburaatoritega kokku. Jah sa võid osta remondikomplekte , näppida siit ja sealt ning katsetada. Kuid kui seguklapi võll koos pesaga kulunud siis pole võimalik paika saada. Korpuse vahetus kallim kui uus komplektne karburaator. 90% karburaatorite põhiprobleem.

Ehk siis mina tavaliselt ühe korra võtan lahti, puhastan ära ning vaatan üle ja kui tööle ei hakka korralikult läheb uus peale. Kõik muu on mõtetu raha-, ajakulu.

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#29

Tallinnas pesitseb üks vähestest karpaspetsidest, kes ka täpselt teab, mida iga detail seal koostus teeb ning kuidas vigaseid osi remontida/asendada. Vajadusel treib uued pesad, kaevud, nõelad, klapid, etc.
Raimond 5651033
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne