T-40 kõrgsurvepumba paigaldus
#1

Ei tea kas peaks tegema ettepaneku siin foorumis eraldi T-40 alamfoorumi tegemiseks kuna vaatan, et see riistapuu tekitab üha enam furoori. ;-)

Minu probleem aga järgmine. Nädalavahetusel sai Peipsi äärest toodud ka endale üks vähetöötanud T-40 kuna eelmise remontimise plaan rahaliselt ega ajaliselt polnud mõttekas. Vaatamata sellele, et uus masin muidu üsna OK, olid pätid suutnud minema viia starteri ja kütusepumba(rida). Starteriga pole probleemi, läheb peale uus aga see kõrgsurvepump...

Venekeelne rukovotsvo po ekspluatatsii raamat ütleb, et nii rida- kui ka rootorpumba paigaldusel peab vaatama ajamitel olevaid tähti, et need saaks kohakuti. Kuna pole seda enne ise teinud kas saab ka valesti panna ning seetõttu midagi ära rikkuda? Kas on veel mingeid märke või nõkse? Lisaks pidi olema mingi lühike ja pikk variant ridapumba ajamil (info Võru traktoripoest)?

Lisaks sellele paistab, et masinal on olnud peal kompressor selle koha peal, kus on töötunnilugeja, kas ka see muudab või määrab asja?

Kellel kogemusi, palun jagage.

Seal, kus lõpeb asfalt...seal lööme laagri ja Zillisauna püsti!
Vasta
#2

Kompressoriga T`l on kõrgsurve pump pimenuudiga, seal ei saa midagi mööda panna. Ilma kompressorita T`l pole ise kunagi vahetanud seda asja, aga arvaks, et on samamoodi pimedaga. Kes teab, võiks kinnitada.
Vasta
#3

Praegu lõhnab ilmselt selle järele, et tuleb võtta vanal kompressorita masinalt ridapump ja panna see uuele, millel oli varem kompressor peal. Kas ilma kompressorita on võimalik ka see asi kokku istutada?

Seal, kus lõpeb asfalt...seal lööme laagri ja Zillisauna püsti!
Vasta
#4

Kompressor ei sega midagi - ainuke asi mida ma täheldan on see, et kui on kompressoriga isend, siis kohe kindlasti ei ole küljes olnud rida pumpa - see lihtsalt ei mahu külge ära.

Nuut on nii kompressoril kui ka pumbal sama.

Küll aga saab pumba ajastust muuta, kui töötunni lugeja keerad maha koos selle laiema kopsikuga, mille külge see asi kinnitub. Selle kopsiku all on kogu pumba ajastuse timmimise aparatuur.

Asi on tegelikult lihtne. Pumba nuut kinnitub vahe flansiga ja kahe M10 poldiga pumba ajami hammasratta külge - seda flantsi liigutades saad pumba ajastust timmida.

Kui foorumist otsid, siis teemasi on selle kohta palju.

Soovitavalt võiksid paigaldada rida pumba masinale - väidetakse, et on rohkem jõudu. (pole ise proovinud, seega ei tea)

Rootor pump on lihtsalt poest ostes tüki maad odavam, kui kolb pump.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#5

Torude järgi võib öelda, et varasemalt on olnud küljes ridapump. Küll aga on tehtud ümber pihustite juurde tulevad torud. Ehk on tehtud mingit sellist keemiat, et kompressor võeti maha koos rootorpumbaga ning peale läks ridapump. Vaadates joonist siin lingil http://www.konsulavto.ru/acat/farm/ltz/t...-1100010-v on puudu ka detail 32, mis peaks olema ühtlasi tunnilugeja ajamiks. Nagu ma aru saan, töötab see ka ühtlasi detaili 33 stopperina ja justnimelt see detail kindlustab süüte õigsuse.

Seal, kus lõpeb asfalt...seal lööme laagri ja Zillisauna püsti!
Vasta
#6

Äkki on sellest abi http://www.youtube.com/watch?v=fgHnV-g3-10
Vasta
#7

Teema just see, mida vaja.
Väga õpetlik algus, aga lõppeb neljandal minutil... ;-(
Kas keegi oskab öelda, kas tunnilugeja ajam (kahe poldiga kinnituv plekk) kompressoriga variandil on kompressori küljes?

Ja üleüldse, kas kogu selle õhusüsteemi puudumine sellel masinal on mingi eriline tagasilöök, kas peab kusagil mõne "pimeda" ette panema vms?

Seal, kus lõpeb asfalt...seal lööme laagri ja Zillisauna püsti!
Vasta
#8

Kompressor on selles mõttes kõrgsurvepumba ja pea hammaka vahel lihtsalt jäik lüli. Kompressoril pole vahet kas on 15 kraadi ühele poole või teisele poole - küll aga pump arvab sellest seadest väga palju.

Seda ma juba usun, et masinal oli rootor pump + kompressor ja peale paigaldati rida pump.

Ega muud vahet polegi, pihusti torud erineva pikkusega, pumba süütekraad veidike (varasem-hilisem, ei mäleta enam), gaasi pedaali hoob ja kütuse sisend torude asetus veidike teine.

Iseenesest kõik on polt on lahendus - natuke talupoja mõtlemist ja tahte jõudu - vene masin pole nii keeruline Rolleyes

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne