07-05-2015, 09:00 AM
(06-05-2015, 23:55 PM)margopyks Kirjutas: Ei ole küll mingi geenius aga praktikas see vahe sein peab olema.Youtube vaatajad ei ole reaalse eluga kursis.Ütleme lühidalt hakkab gaasi peale kiskuma, peedali asendist hoolimatult.Düno pingid on Eestis samasugused nagu need 101 lolloi seal mäe otsas.
Ehk selgitad oma huvitavaid väiteid ka? Eriti huvitaks mind mootori pöörete tõusu põhjus kinnise segusiibri puhul. Et millel see nähtus põhineb?
Gaaside voolamine on peenike värk. Igasuguste väljaulatuvate eendite, servade ja kidade eemaldamine gaaside teelt on igal juhul kasulik. Valujäägid ja ebakvaliteetse valu seinakaredus halvendavad voolamist. Poleerimine midagi halvemaks ei tee.
Vaheseina eemaldamisega peab lihtsalt katsetama. On võimalik, et lõõridest väljuvad vood hakkavad teineteist segama. Aga ei pruugi ka...
Dünopingid on täpselt nii head, kui head on nende valdajad. Oma lausega panid neile labidaga piki piilumist. Säärast solvangut taotlesidki?