Küsitlus: Kas selline lisakatsete karistuspunktide ja klasside jaotus on sobilik?
Küsitlus on suletud.
Jah
65.52%
19 65.52%
Ei
34.48%
10 34.48%
Kokku 29 häält 100%
* Hääletasite antud valiku poolt. [Näita tulemusi]

Arutelu klasside ja lisakatsete punktide kohalt
#1
Et asi oleks ausam, võrdsem, uuem, moodsam aga muidugi meile sitaks keerulisem Wink, siis tegin hetkeseisuga sellise tabeli juba vana-tuntud regulaarsusrallide põhimõtte järgi. Järjekord on suvaline, põhjusmõtteliselt vanuselises järjekorras. Muutunud on mõne masina klassijaotus (punasega!!! pange tähele).

Et siis valem: 100 / osalejate arv klassis X katse tulemus klassis. Mõte ju selels, et mida rohkem osalejaid, seda keerukam on mistahes kujulist lisakatset võita! Kasvõi nagu eelmine aasta, olla parim liiklustestide lahendaja vms.
Mis on arvamused? Ettepanekud, soovitused jne. Täiesti vaba teema vabalt arutleda.


.pdf   Lisakatsete punktide projekt.pdf (Suurus: 65.97 KB / Tõmbamised: 370)
Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta
#2
Et siis arvaks miskit... Aga mis mina ka tean, pole ammu juba sõitnud... vilukas teab kindlasti paremini... Aga asjast - kuna kogu üritus on mõeldud fun ja ainult fun, siis ei ole ju ilmselgelt erilist vahet, mille alusel arvet pidada. Tehke nii, nagu omale lihtsam ja iga pretensioon oli vanasti (st. 2010, kui viimati osalesin) vist üks õlle?

PS! Ärge õllega üle pingutage!
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Vjatka kaubaroller,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#3
Mul ka savi,üritan alati midagi sõita ja lahendada,aga välja kukub ikka keskpärakuline! Nii olengi FUN-ina võtnud
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#4
Tere.
Mind ei ole ka punktid ja muu seesugune Talverallil kunagi huvitanud.
Las olla nii kui on,aga vöib olla ka nii nagu ei ole...Big Grin
Allan.
Rendi nostalgiline RAF 2203 buss, juht + 8 reisijakohta.
Rendi nostalgiline RAF 22031 KIIRABI, juht + 2 doktorikohta + 1 patsient.
Rendi nostalgiline RAF 2203 MIILITS,juht + 8 reisijakohta.
Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#5
Ega need punktid kindlasti määravad pole. Küll aga jäi silma, et 80.-date klass on "väiksem" kui teised, kuna 80.-date lõpp liigitub juba eraldi moodsaks klassiks.

Ise olen mõelnud variandi peale, et igale masinale juba stardist mõned karistuspunktid "kaasa anda". Näiteks kasvõi lihtsalt sünniaasta ja tootmise algusaasta vaheline "keskmine". Nii saaks 1954. aasta Pobeda täpselt 50 punkti, 1995. Niva 86 punkti jne. Moodsam katel tooks kaasa lisakaristuspunkte ja näiteks korralikel replicatel või muidu überstiilsetel masinatel võiks neid maha võtta.

Need karistuspuntid saaks siis liita kiiruskatsete tulemustele.
Vasta
#6
Tere
Kuna meie seltskond sundis mind eeskõnelejaks,siis meie poolne arvamus on hoopis lihtne -kaks klassi-need kes ajavad punkte taga ja need kes naudivad meeleolukat nädalavahetust omasuguste seltsis ja kui õhtusel üritusel veel Daamid näevad välja kui filmis Liia Laats noooooo siis neid punkte hakkab tulema ustest ja akendest hommikuni välja....iga tahes
Jõudu ja jaksu kõigile
Vasta
#7
liiga palju numbreid.
kuskil tootmise algusest arvestus - siis Kadett D al.1979-1984 peaks minema turisti?
turistis vist ainult auto enda vanuse järgi?

Liiga keeruline - teeks nagu eelmised aastad ja asi jokk.

Üks pakkumine oleks - kõige vanem stardis 0 punktiga iga järgnev aasta nooremaks 1 miinus punkt.

Näide: stardis kõige vanem auto aastast 1935, siis 1980 aasta auto saab 45 miinust juba stardis.

Nagunii kulgeme aitame ja lahendame. Smile
Vasta
#8
Las olla vanaviisi, Kui rada on libe nagu peab olema, pole siin mootorist kasu essugi.
Kes on sõidumees see on kõige ees.
Vasta
#9
(04-12-2013, 01:03 AM)hundu77 Kirjutas: Üks pakkumine oleks - kõige vanem stardis 0 punktiga iga järgnev aasta nooremaks 1 miinus punkt.

Näide: stardis kõige vanem auto aastast 1935, siis 1980 aasta auto saab 45 miinust juba stardis.

kah sama mõte Smile
korraldajatel ei maksa oma niigi keerulist päeva kõrgema matemaatikaga veelgi hullemaks ajada Smile Big Grin ikkagi inimesed
Vasta
#10
(04-12-2013, 11:32 AM)wax Kirjutas:
(04-12-2013, 01:03 AM)hundu77 Kirjutas: Üks pakkumine oleks - kõige vanem stardis 0 punktiga iga järgnev aasta nooremaks 1 miinus punkt.

Näide: stardis kõige vanem auto aastast 1935, siis 1980 aasta auto saab 45 miinust juba stardis.

kah sama mõte Smile
korraldajatel ei maksa oma niigi keerulist päeva kõrgema matemaatikaga veelgi hullemaks ajada Smile Big Grin ikkagi inimesed


+1 ka minu poolt
Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#11
(04-12-2013, 13:38 PM)90Deville Kirjutas:
(04-12-2013, 11:32 AM)wax Kirjutas:
(04-12-2013, 01:03 AM)hundu77 Kirjutas: Üks pakkumine oleks - kõige vanem stardis 0 punktiga iga järgnev aasta nooremaks 1 miinus punkt.

Näide: stardis kõige vanem auto aastast 1935, siis 1980 aasta auto saab 45 miinust juba stardis.

kah sama mõte Smile
korraldajatel ei maksa oma niigi keerulist päeva kõrgema matemaatikaga veelgi hullemaks ajada Smile Big Grin ikkagi inimesed


+1 ka minu poolt
See on tegelt hea lahendus, tegemist siis oleks uunikute väärtustamisega. ja lihtne kõigile aru saada.

et
+1 ka minu poolt.
Vasta
#12
Paar talve sõitnud teiega ja ütleks asja kohta nii.

Kõige vanem auto rajal võiks saada kohe alguses hoopis boonuspunktid. NÖ preemia.

Boonuspunnkte võiks saada ka kõige stiilsem CCCP rallistiiliga auto samuti.
Boonuspunkte võiks saada ka kõige stiilsem Lääne rallistiiliga auto samuti.

Loomulikult peaks boonuspunkte saama ka kõige abivalmim juht kes oma ajagraafiku teise aitamise läbi ära rikub.

Kõige FUNim seltskonna ja auto kokkusobivus võiks saada õhtul korraliku meeneauhinna ( olgu selleks kurejook või murelikook)

Seejärel alles nii nagu vanasti: katsed, täpsus, ristsõna jne.

Aga kuna nagunii enamus ei lähe nina veri väljast võidu peale sõitma siis ütleks pigem et FUN ja Tunnustuskirjad on märksa olulisemad kui nö esikoha tiitel. Mina olen seda maarjamaa tundmaõppimist ja uute kohtade nägemist alati võtnudki kui lihtsalt talveteede libeduse ja külka laskmise lõbuna. Nalja peab ju saama ja miks mitte kuskil hanges kaevates ja pundiga nalja tehes.
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#13
samuti vöiks ikka meenutada seisukohti järgneva sisuga:

- vaatan et et pöle mette üks punktindusega seotud asjaolu meeldegi jäänud. seega asjad mis pigem päämised:

- oleks äärmuslikult huvitav. kummalisi & FUN-e ülesandeid võiks ikka olla ja neid mitte ära unustada ja asi omapärane ning vahel ka täiesti segaselt serveerituna välja kukuks.
et oleks mida meenutada. elik vaid puhtalt juhilubade olemasolu ja gaasi vajutuse oskus pole see mis siia toob....

- ja et öige tehnika koos öigete entusiastidega rajale saab, ning selline millega ollakse ka vaeva nähtet ja garages istutud kindlad kuud.
st, et KEEGI PEALE KORRALDAJA ka pingutab ja seda köike oleks pärast näha kogu sünergias. see teebki selle tunde ja emotsiooni mis see käik siiani on olnud.

- ja et see püha üritus totaalselt umbe ei jookseks ca 100 kuni ükssadaveerand sõidukite piir ehk vöiks ikka säilida!?.
mudu kardan et kauaoodet ürituse päev muutub hoopis vastupidiselt köigile ajamahukaks ootamiseks ja/vöi sujuvalt üksluiseks...
fun-fun-fun aga ega teatud asjad ei saagi teab mis gigantseks kasvada. siis pole see enam see.
teatavasti on inimvõimed piiratud ja iga asja suureks kasvamisega on kindlasti oht mitmete hinnatud detailide kahvatumisel.

mulle nagu tundub, et kas see on ikka päris see, et vötan seina äärest liikluspildist tavalise kellelgi igapäeva massina, keeran vötit ja läen söidan muuseas ka.
vaid et ka kodanikel oleks tõsine soov kogu suguharu hoovid ja küünid läbi kammida – investeerida kulguri elluäratamisse püha ürituse raames ning teevad löpuks ka korraliku etteaste. samas jällegi on midagi toredat liikvele saadud.

need vaid lihtsalt mötteterad.
- lp sm jaamakorraldaja -
¡Viva Rallye de Invierno de los Coches Antiguos!
Vasta
#14
See mitmeklassipunktindus on ka minumeelest tarbetu, üldjärjestusest saab punktid ja klassidesse jagunevad asjad ju niisamagi.
_______________________
KKK all the way...
Vasta
#15
(03-12-2013, 21:13 PM)unicman Kirjutas: Et siis arvaks miskit... Aga mis mina ka tean, pole ammu juba sõitnud... vilukas teab kindlasti paremini...


Heh, vilukas teab... . Vilukas arvab seda, et kuigi enamus on siin hetkel arvamusel et midagi muutma ei peaks oleks muutused ikkagi tervitatavad. Klasse on rohkem ( ennem 4 nüüd 10), loodetavasti ka auhinnalaud selle võrra uhkem. Kellele siis ei meeldi auhinda saada. Asja teine pool on see, et kuigi on tegu fun üritusega jagatakse ikkagi punkte ja kohti edetabelis. See eeldaks ka elementaarset võrdsust massinate suhtes. Talvel vast ei tule võimsuse erinevus nii väga määravaks küll aga 4*4 veoskeemiga turbopillid mille vastu suht mõtetu punnitada. Nii et kui korraldajatele väga tüli ei tee siis võtaks uuendused avasüli vastu.
IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta
#16
See punktide arvestus on selline nii ja naa teema,aga tõelisele vanakesele oleks küll ülekohtune lisakatse trahvid,sestap pakun sellise lihtsa variandi.
Kõige vanem massin 1949,kõikse tutikam 1995,keskmine 1971.Ja siit järgnevalt keskmisest vanem iga aasta -1 ja noorem iga aasta +1.
Kerge arvutada ja punktid ei tekita suurt üekohut ka klasside kaupa.
Isiklikult arvan, et mida keerulisem seda närvilisem.Keegi ei tule üritusele ju tapi korras ja käed raudus, kõik on ju vabatahtlik ja lõbussisukas nädalalõpp.
Vasta
#17
Tere.
Nii siis,regamisel auto tehnilisest passist koopia Priidule ja stardis peab ka loomulikult sama auto olema ja tehnilin pass peab ka näpuvahel olema,muidu keskmised ...,muidu punktid..., - ja + jne. köik sassis.Big Grin FUN& FUNSad
Allan.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Rendi nostalgiline RAF 2203 buss, juht + 8 reisijakohta.
Rendi nostalgiline RAF 22031 KIIRABI, juht + 2 doktorikohta + 1 patsient.
Rendi nostalgiline RAF 2203 MIILITS,juht + 8 reisijakohta.
Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#18
(05-12-2013, 01:10 AM)aksel73 Kirjutas: Tere.
Nii siis,regamisel auto tehnilisest passist koopia Priidule ja stardis peab ka loomulikult sama auto olema ja tehnilin pass peab ka näpuvahel olema,muidu keskmised ...,muidu punktid..., - ja + jne. köik sassis.Big Grin FUN& FUNSad
Allan.
See on tõeliselt FUNRolleyes
Ma ei kujutanud ettegi ,et tehnilise passiga starti tulla,vabandan.Liikuri vanus on ju regatute nimekirjas ja vaevalt seal keegi seda moonutab.
Kui iga lihtsa asja juures tõestama hakata, et sa kaamel oled, siis on vägagi keeruline elus ettetulevates "keerdkäikudes" toime tulla.
Kary
Vasta
#19
pass pole mingi näitaja, mu alfal on passis 1983 aga sel aastal seda mudelit enam ei toodeta, samas on mul alfade registri e mail kus kirjas et, auto lahkus liinilt ja müüdi kliendile septembris 1980
Vasta
#20
Nii, siin on kõik meiegi mõtted üles tähendatud. Asi lihtsalt selles, et lõpuks muutub asi paigaltammumiseks ja areng peatub. No ja nagu kogu aeg olen öelnud, et millagi võiks tekkida puhtalt sportlik sõit või sõitude sari ja selleks peaks juba varakult mingi selge ja arusaadava süsteemi looma. Kaks korda sai ju kalss "Sport" tehtud aga liiga vähe oli siiski osalejaid ja see tekitas meile korraldajatena meeletu lisakoormuse. Kuna Talveralli on just vaid ja ainult FUN, siis praegu seda varianti pole. Küll aga on siiski terve hulk neid, kes tahaks ka kergelt hobisporti teha lisaks niisama toredale ajaviitmisele. Ega praegu pole tekkinud "lisaklasse", lihtsalt ideena sai jagatu turistid kolmeks lisakatsete punktide jagamiseks. Sportlikul poolel kaoks niigi ära krusad, 4X4, bussid, tsiklid ja naised ja rahvusvahelise tava ja kogemuse põhjal tuleb autod kõigepealt vanuselisse, siis töömahulisse ja ka veoskeemilisse klassijaotusesse panna. Sõiduautode 4X4 on tänaseks paratamatus, sest Quattro saab kohe varsti 35-aastaseks ja seda veoskeemi ei saa enam ignoreerida. Kui varem olid vaid üksikud erimudelid pool-käsitööna tehtud ja vaid väga vähe säilunud Subaru pealt eraldi klassi teha polnud maailmaski mõtet, siis NIVA pani aluse, Quattro jätkas seda ja 80'te alguses läks siis möll lahti. 1985 oli juba palju masstoodangu 4X4 sõiduautosid. See on umbes sama, nagu FIA legaliseeris jälle legendaarse B-rühma, mis oli 1986-2010(oli vist see aasta) igasugusest spordist bännitud ja lubatud osaleda vaid paraadsõitudel ning näitustel.

Lihtsalt mina olen hetkel muutunud kuidagi naljakal kombel "ainuisikuliselt" sedasorti vanatehnika"spordi" alakomiteeks, vähemalt nii tundub, aga ma olen püüdnud ka kõik need talverallide-aastad alati vähemalt aasta-kaks ETTE mõelda! See on asi, mid ama laus ajälestan peaagu kõigi muude EALi alakomiteede aga ka mõnede teiste spordialade juhtimise puhul: ette mõtlemise tahe, võime ja oskus on NULL! Eriti käib see näiteks veokakomitee kohta, millest ka minu radikaalne arvamus Enota bagi teemas. Ja millest ma rääkisin kuu aega jutti merel koos purjetades veokakomitee juhile... "areng" on siiani taanduv ja see suund kahjuks progresseeruv. Esimene põhitõde oli see, et mõiste "veokas" pole juba vähemalt 15 aastat sünonüümiks GAZ'ile. ZIL'ile ega KAMAZ'ile. Mõiste "veokas" tähendab nooremate jaoks hoopis teisi autosid, marke ja võimuseid.

Täpselt samamoodi tähendab "uunikum" või "vanatehnika" praeguste noorte jaoks ka hoopis midagi laiemat ja ka "uuemat", kui Ford Taunus, Lada või Sapik. Mulle teeb suisa rõõmu see aasta regatud mõned esmapilgul uuemapoolsed jaapanlased, veel küll episoodiliselt aga siiski juba mõned aastad osalenud 80'te USA-raud jne. Neid ei taheta rahvarallidel/sprintidel otseselt lõhkuda, nad on siiski liiga väärtuslikud VÕI täiesti konkurentsivõimetud selleks. Aga sõita tahetaks ja miks mitte ka teatud vormis tõsimeelselt võistelda. Jah, Talveralli kui selline on ju kõigile teada, et Korraldajad ostustavad, mis ja kuidas. On see õige või vale, ju veel õige, sest kasv on olnud püsiv (ja see on asi, mida me siin Tiinaga üksteisele otsa vaadates alati imestunud näoga küsime: MIKS?) aga see ei saa nii jäädagi. Paratamatult tuleb aeg, kus orgunniseltskond peab laienema (näiteks isand Nymmik ju lubas järgmine kord võiduajajana vahele jätta jne), mingi osa Talverallist eralduma, formaat muutuma (see alatine lõpp-punkti ja SUURE koha probleem) etc. Ja egas siis meilegi ei meeldi "suvalisus" ja sealt tekkiv ebavõrdsus ka tulemuste-auhindade saamisel. See on tihtipeale puhtalt sportlikust või sõiduoskuslikust printsiibist üdini ebaaus... aga paremini me ka lihtsalt ei suuda. See aasta püüame subjektiivsust vähendada ja vältida "mõelge nagu meie", mis jälle mõnedele ei pruugi meeldida. Aga kuna VEEL pole ju ka 13.Talveralliga midagi "Kindlat" just Juhendi ja (erinevate) trasside osas, siis on veel pisut aega mõelda ning otsustada. Ketke kirjas 140 jõuvankrit ja ~450 võiduajajat lihtsalt sunnib midagi mõtlema aga KUIDAS ja nii, et oleks ka võimalikul aus kõigi suhtes, on keeruline.

Korra käis mul peast läbi idee teha ikkagi kaks rada, üks sulaselge ja üheselt loetavate Ristsõnadega, kiirem, keerulisem, lisakatsetega ehk "sport" ja teine klassikaline "turist" koos kõigi meie klassikaliste vigurdustega, trükkida võrdne arv Legende, ajada need segamini ja siis puhtalt "loosi teel" jagada laiali. Kaaned on ühesugused, võtan stardis suvalise Legendiraamatu ja alles sisse vaadates näen, kummale rajale hetkel startiv jõuvanker läheb. Ja ka Jõuvankri seltskond saab selle teada stardihetkel. OK, mõned kindlad jätaks "sporti" saatmata ja mõned saadaks kindlalt sinna aga nii üldjoontes... Nii saks ka trassile lõputult segadust tekitada, sest AKP'sse võivad ju ühed läheneda ühelt- ja teised teiselt poolt, mõnes kohas võivad trassid ristuda, suurtel teedel suisa vastamisi minna jne. Umbes nagu Kessu ja Tripp'i kodu juurde minemine Wink Et tekitaks ikka korraliku segaduse Big Grin Õhtune lokatsioonipunkt on ju kõigile teada...
Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne