Postitused: 16
Teemad: 2
Liitus: Dec 2013
Maine:
0
Tere,
Kus on võimalik stendil kontrollida/seadistada (nõukogude) auto
süütejagaja tsentrifugaal- ja vaakumregulaatorit?
Postitused: 16
Teemad: 2
Liitus: Dec 2013
Maine:
0
Huvitab konkreetne info, mitte diskussioon.
Postitused: 5,279
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
67
Kahtlustan,et sellist stendi kas pole üldse või ei ole enam kellegil alles.... ja pole kuulnudki. Kõik käis ka vanasti kõrva ja silma järgi.
Postitused: 2,318
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
09-12-2013, 00:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2013, 00:39 AM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Kui sa siia-sinna kargav luftivend pole, siis võiksid helistada tel 562259viis, seitse, Toomas. Õppejõud Jõgeval kutsehariduse süsteemis. Omab veneaegset stendijurakat ja töökogemust sellel.
Postitused: 1,808
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
(09-12-2013, 01:12 AM)taruvaras Kirjutas: Rakendunud vaakumregulaatori tööala ongi tühikäigust natuke kõrgematel pööretel, siis kui karburaatori segusiiber on ainult pisut avatud, sel juhul on karburaatorit (segukoonust) läbivad õhuvood enim hõrendust tekitavad ja tekkiva hõrendusega veetaksegi vaakummembraani abil süüdet varasemaks.
http://www.hot.ee/avatarovs/raamatust/vakregpilt.jpg
http://www.hot.ee/avatarovs/raamatust/Vakumregjutt.jpg
mulle on kooliajast meelde jäänud, et mootori koormuse suurenedes vaakumregulaator muudab süüdet hilisemaks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 10,564
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
151
Seguklapi kruvimise asemel võib ka lihtviisiliselt vaakumiotsa lahti võtta (ja pimedaks teha, et lisaõhk ei rikuks segu).
Postitused: 748
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
Sellest ei ole tolku süüteseadmisel. Kui süüde seada ilma vaakumita paika, siis vaakumi tagasiühendades on teatud pööretel kohe väga varane,tekiksid vahelejätud-katkumised.
Postitused: 1,808
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
(09-12-2013, 00:10 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Kahtlustan,et sellist stendi kas pole üldse või ei ole enam kellegil alles.... ja pole kuulnudki. Kõik käis ka vanasti kõrva ja silma järgi.
Oli neid stende vanasti ikka ühes ja teises rem. ettevõttes, ka koolides sai neid kohatud, näit. СПЗ-6 ja 8. Tänase seisuga vaevalt et kellelgi midagi järgi on - pole ju vana kooli jagajaid enam kuskil autode peal kasutusel.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 4,348
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
09-12-2013, 22:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2013, 22:50 PM ja muutjaks oli
aavu.)
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid262857
Kas sellega annaks jagajat kontrollida?
Küünlavahe jaoks paistab sädevahemik olema ja mingid tähised viitavad kondensaatorile. Kas sealt rohkemat ka loota on?
Starteri voolusid saab mõõta, kuni 800A.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,458
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
Jagajas olevad 2 tsentrifugaal raskust peaks töötama ikka sama pingsusega vedrudega. Kui vedrud on erinevad või loksuga siis on nad pigem väsinud.
Kuna stende ja oskajaid mehi pole, siis ise olen trentrifugaali/vaakumi tööd kontrollinud järgmise meetodiga: alates tühikäigust fikseerin samal hetkel pöörded ja süütenurga(kraadides), ja nii pöördeid tõstes iga 500 pöörde tagant fikseerin mõlemad näidud. Sel meetodil saame graafiku kus ühel teljel on süüte nurk ja teisel pöörded. Saadud info tuleb kõrvutada siis tehase andmetega, (mille guugeldad netist) ja siis teha vastavad järeldused/muudatused.
Et asi veel keerulisem oleks mõjutab karbussi(de) regull oluliselt vaakumi tööd, ehk siis järeldus, et vaakum ei tööta ei tähenda alati, et vaakum ei tööta vaid võib ka tähendada, et karbussi(de) hõrendus on liiga nõrk; on selle põhjus siis mis iganes. Kuna mul kõigil autodel on kaks karbussi siis (olen seda kogenud mitmel autol), piisab vaid kui karpade balanss on paigast ära ja kohe on vaakum kas liiga suur või liiga väike (regulaator ei rakendu), sest jagaja saab vaakumi ainult ühest karpast.
Kirss tordi peal on mul veel kahes suunas töötav vaakum (ma olen väga üllatunud kui kellelgi veel selline imeloom kapoti all on, aga kui on siis, tere tulemast klubisse), selle regulli ulatus on topelt lai ja seega võimalus, et 45 aastat vana vaakum veel adekvaatselt toimetab on pea olematu.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss