Kasutatud autode ostmise mõtekusest.

(06-02-2015, 23:10 PM)nootsii Kirjutas:  maal ei ole: poodi, postkontorit, ühistransporti ehk ei saa süüa, kooli, tööle. Big Grin 

Just! Maal pole enam varsti midagi.... aga kui autot ka pole siis võib päris nälga jääda... Big Grin
Vasta

noh nagu autosid ikka kasutatakse, miks siis mingi jeelijeeli kehtivat tüv-i omav roim, eeldatavasti pole ka jupi poode käejala juures jne, ning teed kehvad, ehk siis peaks omama võimalikult heas korras ja korralikku masinat ja vähemalt need nn maal mingi tegevust tegevat inimest keda mina tunnen on kesmiselt jõukamad kui suvaline linnavurle
Vasta

(06-02-2015, 14:51 PM)ZIL 131 Kirjutas:  
(06-02-2015, 10:20 AM)diesel Kirjutas:  tean mõnda inimest, kes odavautosid peavad. üks noormees näituseks ostab pidevalt pirukaid. jämedalt viiesaja ja tuhande vahelt hinnaga. valib seukse, kus ülevaatus ja kindlustus olemas ja veel pikalt kehtivad. vahel saab täis paagigi kauba pääle. sõidab kuni miskit jämedamat lagunema hakkab või kindlustused-ülevaatused läbi saavad. siis ostab uue ja eelmise paneb müüki. tavaliselt saab enam-vähem ostuhinnaga ka müüdud. seega põhjusmõtteliselt on kilomeetri kuluks ainult kütuse hind.

Õige suhtumine. Las teised näevad vaeva ülevaatuselt läbisaamisega jne. Big Grin

Vabaturumajandus! Keegi ei käsi osta, veel vähem sõita. Risk on alati olemas ja seda tuleb enne ostmist analüüsida. Tagantjärgi targad oskame kõik olla. Ega muidu pole loodud tingiv kõneviis... Toungue  oleks, teeks ja tuleks!
Vasta

Tsitaat Tegelane5´elt
" Maakohas ntks on ju alati hea kui üks toimiv roimes rohkem on, rääkimata sellest kui tollel TÜV ja kindlustus olemas on. "
   Samas peaks olema lausa 2 tükki ja ühte marki-värvi... ja siis ka 1 kindlustus-ülevaatus... Seni kuni 1 sõidab, saad teist kõpitseda . Numbri ümbertõstmise vaev.  Linnas teatris  käimiseks võib olla siis uuem-ilusam mark.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

(07-02-2015, 15:21 PM)h2rra Kirjutas:  Tsitaat Tegelane5´elt
" Maakohas ntks on ju alati hea kui üks toimiv roimes rohkem on, rääkimata sellest kui tollel TÜV ja kindlustus olemas on. "
   Samas peaks olema lausa 2 tükki ja ühte marki-värvi... ja siis ka 1 kindlustus-ülevaatus... Seni kuni 1 sõidab, saad teist kõpitseda . Numbri ümbertõstmise vaev.  Linnas teatris  käimiseks võib olla siis uuem-ilusam mark.

Mõtsin et ei kommentaari aga kiusatus sai võitu...
Ühekorra avastasin enne laeva peale minekut, et vin koodiga on miski jamaBig Grin
Aga muude asjade kohta ütleks, et see ohtlikkus sõltub ikkagi vastutuleja aju olemasolust, kõigi kolmetäheliste juhiabidega varustatud seitsmene on oina käes oluliselt hullem kui ajudega inimese roolitav ühe pidurdava rattaga Sierra.

Marko@omanudneliteistfordgranadatneistviisühtevärvinullavariid

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Kui osta, siis ikka uus auto, sulas ja otse avtosalongist
Vasta

(07-02-2015, 15:21 PM)h2rra Kirjutas:  Tsitaat Tegelane5´elt
" Maakohas ntks on ju alati hea kui üks toimiv roimes rohkem on, rääkimata sellest kui tollel TÜV ja kindlustus olemas on. "
   Samas peaks olema lausa 2 tükki ja ühte marki-värvi... ja siis ka 1 kindlustus-ülevaatus... Seni kuni 1 sõidab, saad teist kõpitseda . Numbri ümbertõstmise vaev.  Linnas teatris  käimiseks võib olla siis uuem-ilusam mark.

Jah ,kus juures ideel on jumet ja olen oma silmaga näinud selliseid asju Lõuna-osariikides. Kuid selleks peab olema ikka päris osav,et seda varjata,kui see sõitmiseks kasutatav roim,ikka silmtorkavalt halvas seisus on. Võidakse kohe sind erakorralisele TÜV suunata.
Palju levinum praktika on see,et TÜV jaoks pannakse uued küünlad,summutid ,katalüsaatorid jne. Peale TÜV kruvitakse tühjaks põlenud kestad ja  10.a vana õhufilter ka tagasi. Ma saan aru,et asi on säästmises aga õhufiltri ja küünalde pealt raha kokkuhoida pole, auto motoori,tervise suhtes üldse hea mõte.


Vasta

Ma ise ütleks, et uus auto on tore osta küll, kuid kahjuks saavad seda lubada endale vaid heal järjel inimesed.
No ok, ka mõned keskmised eestlased, kes ostavad odava väikeauto ja siis hambad ristis maksavad liisingut.
Kindlasti ei tohiks autot osta pelgalt läbisõidu järgi, peab ikka eelkõige seisukorda vaatama ja realist ka olema.

Eks kasutatud auto on muidugi risk, see on alati nii olnud ja ka jääb nii, lihtsalt enne ostu tuleb teha eeltööd, et üldse teaksid, mida ostad ja mida üldse osta tasub. Tüüpvead jne endale selgeks teha pluss muud igasugu kulud, mille peale ei tulegi.
Edasi tuleb auto hoolikalt üle vaadata, kasutada mõne spetsi või remonditöökoja teenust ja ise peaks ka ikka inimeseks sealjuures jääma ja aru saama, et see spetsialist, kelle sa kaasa võtad, ei ole ka insener ega selgeltnägija, ta ei suuda ka kõike ette näha.

Omal ajal olen isegi ostnud 400-500 euroseid autosid ja need on selle koha pealt hea valik, et sinna on juba tehniline seisukord või pettus hinda sissekirjutatud, ehk siis tead, mida ostad.
Õnneks on neid lihtne ja odav remontida, vajavad küll natuke tihemini putitamist, kuid ise saad odavalt ja kvaliteetsete juppidega ära teha ning auto sõidab kenasti aastaid.
Tuleb vahepeal küll hulk vaeva näha, aga kui raha ei ole, siis tuleb seda teha ning lõpuks on sul normaalne või lausa hea auto.

Seda ma ütlen ka, et vana 300-1000 eurone auto annab ka teatud hingerahu. Sellepärast ei pea kartma, kui sõidad mööda kehva teed, kui pargid ta kuskile parklasse. Uuema ja kallima auto puhul pead alati kartma, kas keegi lööb uksega parklas pihta, kas lendab mõni kivi kuskilt, kas kriibib keegi selle ära jne.
Kui oled ikka kõvasti säästnud, et osta see uuem ja kallim auto, nagu keskmine eestlane peab tegema, siis teeb ikka meele mõruks küll, kui mingi defekt kuskile nõnda tekib ja siis hakkadki neid kartma.

Kõige suuremaks probleemiks peaksin ma tegelikult 5-8 aastate autode ostmist, kuna nende ostuhind on kallis ja pettasaamise korral remont väga kulukas ja võib ka keeruline olla.
Eriti, kui mõni küsib 4a vana auto eest 15 000 - 17 000 ja uue saab 20 000-ga, tekib tõesti küsimus, milleks osta kasutatud?

Kuid kui kasutatud saab 1000-3000 euriga ja uus maksab 20 000, siis on juba kasutatud autol mõte täiesti olemas.
Tegelikult leiab ka 5a vanu väga korralikke autosid normi hinnaga, aga selleks peab hoolega otsima ja autosid väga hoolega üle vaatama, et kindlasti korraliku auto saad, mis seda ka väärt on, seda võin öelda, et sellise uuema kasutatud auto ostmine on paras pinge, kogu aeg on hirm, mida nüüd saad ja kas on ikka õige ost ja kas ei ole ikka mingit varjatud viga.

Tegelikult see otsus, kas osta kasutatud või uus auto, algab ja sõltub ikkagi enda soovidest ja rahakotist.
Vasta

Tegin selle teema aastal 2013 ja kahjuks tuleb tõdeda et midagi pole muutunud  selle 5 aastaga . See kevadel on mitmed mu tuttavad jälle saanud petta kasutatud autode ostul.Maksunud tuhandeid eurosid et üldse sõita saaks veel hiljem remondi peale .See on selline valdkond kus vist ausat äri ei tasugu loota kui just uut autot osta ei kavatse. See kogu teema võib tunduda vingumisena aga mõned tähelepanekud mis iseloomustavad probleemi olemust. 1. Mitte keegi ei müü heas korras autot normaalse hinnaga. Enamasti müüakse auto siis kui midagi hakkab katki minema või ära kuluma.Sõiduauto mootor peab vastu  umbes 250 000  km ja iga kilomeeter mis üle selle  on juba puhas õnn. seega tulebki kerida et see auto mõnele lollile maha müüa et  siis kulukast remondist pääseda. 2. Selge on see et eestlane ostab auto läbisõitu mitte aga autot ennast seega spidomeetri kerimine on vältimatu kui tahad üldse oma autost lahti saada. 3. KOKKUVÕTTEKS - on see probleem lahendamatu kuna ei riigil pole võimu ega tahtmist see spidomeetri kerimine ära lõpetada.Ausalt öeldes ei kujuta ma ka ette mis moodi seda teha saaks ja vaevalt vanglaga assja lahendada saaks.  Nii tulebki  leppida olukorraga et kasutatud auto ost on loterii kus võib võita või kaotada .See teema tundub mõttetu halana aga pidin selle veel 5 aastat hiljem ikka ära ütlema -kohe parem hakkas.

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

No nii hull see elu ka pole. Näiteks tean ma 98.aasta Golf 4, mis oli uuena Eestist ostetud, omanud kahte omanikku ja läbinud tänaseks 98K kilomeetrit. Täis hooldusajalugu. 1200 eurot hiljem sel aastal ruigab kolmas omanik rahulolust.

2009.aasta Auris. Eesti auto. Käinud vaid margihoolduses. Läbisõitu kübeke üle 40k. 5 raha eest on ostja sillas. 

Siis ma tean 327k läbinud Galaxyt, mille suurimateks kuludeks on bensiin ja õlivahetused. Ostetud lambist varuautoks ja rändab juba mitmendat aastat.

Paljuski on auto kvaliteet ikkagi kinni selles, kas ostja saab aru, mida ta teeb või mitte. Autod rahaks butiikidest kvaliteeti ei saa.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Erandeid on alati, aga need ei muuda üldpilti. Rolleyes
Olen samuti seisukohal, et enamasti keegi head auto ära ei müü ja ei müü ka lihtsalt selle fakti pärast, et "on juba üsna vana" vms. Nagu ütlesin, siiski erandeid leidub, aga see ei muuda üldpilti.

Ja hinna järgi ostes ei saa ka milleski kindel olla, et odav ei ole hea või kallis on hea. Vahel müüakse turu odavaimat hinda väärt olevat autot (näiteks teatud aastarvu ja mootoriga teiste samsugustega võrreldes) meelega palju kõrgema hinnaga, et jätta mulje, justkui oleks see enamikest teistest sellistest parem... ja eks petab mõned ostjad ära ka. Sad
Vasta

Olude sunnil just sõitsin emale soetatud Getzi-ga. Aastast 2006 vist äkki. Ja läbisõittu 68K. Käib kui kell. Aga kui selle müüki paneks,siis kas keegi usuks seda läbisõittu? Alguses käisin esinduses,aga siis edaspidi sai ise õlid/filtrid ära vahetatud kenasti kord aastas kuna km järgi oleks õlivahetus võtnud mitu aastat ilmselt.
Panin mingi hetk oma igapäevase Octavia müüki. Ise Saksast tõin ja ajalugu korras. Ka läbisõit õige. Esinduses siin tehti 150K suur hooldus, vahetati esipiduri kettad/klotsid. Töödele garantii jne. Isegi vigu mida võiks hakata mõtlema ei leitud. Ei müünud odavalt ega kallilt. Ütleme,et natuke üle keskmise. Käisid ja nokkisid ja näppisid. Ja kõik kes käisid hakkasid rääkima,et vot sul kallis ja näe see on odavam. Üritasin siis seletada paarile,et selle autoga võid muretult ringi sõitta,et siin on just tehtd kõik hooldused reaalselt ja Saksas juba vahetatud ka tüüpveana probleemne kõrgsurvepump. See ka esinduses kenasti kirjas. Ja,et kui soovi,siis võime esindusse minne üle vaatama asja. Ei sobinud. Küll aga taheti minna kusagile kolja juurde lasnagorskisse ülevaatusele. Ei viitsinud oma aega raisata ja võtsin müügist ära. Ühesõnaga inimesed ise tahavad si**a osta. Üldiselt Ei ole odavat ja head. On kas odav VÕI hea.
Mul hetkel just sihikul  üks volli 850R millel läbisõit 420K on. Kenasti hooldatud vastavalt läbisõidu nõuetele ning veermik vastavalt vajadusele. Auto on Rootslasel kasutusel suveti igapäevase sõidukina ja ta on esimene omanik.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Uus ,vähekasutatud  või paljukasutatud see sõltub võimalustest ,soovidest ja vajadustest.Peaaegu aasta laagerdasin ja valisin autot,esimene valik oli uus kuna olen väsinud vana auto üllatesvõimest olgu kui hästi ta hooldatud aga õnneks jäi mõningatel põhjustel asi toppama.Olen üsna paranoiline nende kasutatud autode juures ja kõik mis sõelale jäid oli ajalugu piltlikult kuupäevade ja kilomeetrite üksipulgi lahtivõtmisel anomaaliatega, Vähekasutatutel  iga kilomeeter mis maha keritakse lisab sedajagu jälle eurosid hinnale otsa. Võrreldes hindu nii meil kui Saksas siis selle raha eest saab sealt ainult väga palju sõitnud roobi,järelikult jõuab väga palju saasta siia mis siin kompvekiks putitatakse.
Ja mida arvata autost mis Rootsis müüdi alla 20000 ja paar kuud hilem on eestis 6000 euri kallimalt müügis. Minul lihtsal kadus soov mingile spekulandile see vorstikärakas sinna leiva peale tekitada.
Sai endale tehtud selgeks olulised asjad mis autol küljes peavad olema ja jätkatud Eestis pakutavate nii uute kuikasutatud autode valikust.
Ühel päeval jäi silma auto mis oli poolteist aastat vana auto ,läbisõit 21000 km ja auto esmamüügi hinnast oli lahkunud 1\3  siis ei olnud loobumine uuest autost keeruline kuna asi vastas kõikidele minu kriteeriumitele pluss veel ühtteist lisaks.
Kõige rohkem mind häiribki kasutatud autode juures see petmissoov mis autot ei tee isegi viletsamaks vaid fakt iseenesest Kui autoga sõidetakse mõne aastaga 200000 ja müüakse õige läbisõiduga ja õiglase hinnaga on asi okei aga kui sealt keritakse pool maha ja müüakse kirkuõpetaja auto pähe siis ajab küll sita keema
Vasta

Põhimõtteliselt ei saa enam öelda, et valikut oleks vähe. Autosid on käigus ja müügis ikka rohkem ja rohkem. 
Ning sarnaselt Soomega, kasvab pidevalt ka üle 300000 sõitnud korralike hooldatud autode pakkumine. Kui ostja sellist ei taha, siis ei pea ju. Saab ju osta ka usutunnistuse järgi,- "peaasi on odo näit alla 200000km".

Müüakse nii, nagu ostja soovib. 
Kui ostja tahaks näitu üle 400000km, küllap siis hakkaks müüjad näitu edasi kerima. Kes siis süüdi on...? Smile
Vasta

Ostsin 2 aastat tagasi "kaugjuhtimisega" e. Osta.ee oksjonilt 340,- euro eest 2000a. Fiat Scudo Eestimaa teisest äärest. Andsin mehele ümmarguse 400.- Siiani rahul- saab vanaraud veetud, kalal käidud, linnamutikestel puukuurid täis pandud. Üritustel käidud- magamisruumi sees on. Ostes hädasid muidugi oli: endine omanik elektrikuna peale töö valmissaamist oli sama liiniposti vastu tagurdanud. Tagastange sai korralikul alasil sirgeks.
Siis käsipidur oli miskitmoodi kinni kiilunud- püüti sõiduga lahti saada. Saidki, aga rehv kandiline- üle 70km/h jäi põntsa-põntsa hüpppamine alles rahu. Uued trossid, tagarehvid ja amordid.
Mootor õline nagu Belarussil- Õliava kuskil kabiini all ja korki polnudki. Lammutusest pidune kork ja ülevaatusel leiti et see mootor üldse ei suitse(diisel)
Kesklukustus kolistas tühja- veast juhiukses sain ka jagu.
Jäänud on veel segaselt vehkiv kütusenäidik.Siiamaale sõidan paagitäiega 800km ja siis hakkan tankimisele mõtlema. Asjalik tarbeauto teiste kõrval.
Vasta

(30-05-2018, 23:20 PM)TeeTL Kirjutas:  ...
Saab ju osta ka usutunnistuse järgi,- "peaasi on odo näit alla 200000km".

Müüakse nii, nagu ostja soovib. 
Kui ostja tahaks näitu üle 400000km, küllap siis hakkaks müüjad näitu edasi kerima. Kes siis süüdi on...? Smile

Nii on.

Kuniks ostjad otsivad head asja odavalt ja on nõus sulidele maksma hästipestud sodi eest, see kerimine ka ei kao kuhugi. Seadusega ei ole seda võimalik nii takistada, et normaalne elu ei kannataks.

MNT ülevaatusajaloost piisab täiesti, et kallima otsa Eesti autode jamad välja tuleks. Importkauba puhul tuleb paraku aga eeldada, et petetakse ja petjaks ei pruugi üldse olla 250 pealt 198 kerinud Vello, vaid põhisüü läheb 670 pealt 250le  kerinud Izmiri kraesse.

Olen paaril kodanikul aidanud autot osta ja pilt ON masendav - oma autost reaalset juttu rääkivaid müüjaid on käputäis. Enamus müüvad Turu Parimas Korras Pärli Õiglase Hinnaga. Aga reaalselt on peedikssõidetud sara, mille eest küsitakse keskmist hinda.


Parima hinna-kvaliteedi suhtega on värske ülevaatuse saanud <500 € liikur. Heal juhul sõidad vaid kütuse ja pirni hinnaga aasta ära (meie politseijärelvalve puudumise tingimustes pigem kolmSmile ja kõige sitemal juhul hävid ostuhind miinus 150€.

Head inimesed, ostke autot ja mitte läbisõitu. Nii atlast kui kalendrit ostke ikka raamatuletist.
Vasta

Läbisõitu ei pea kartma. Ma oma viimase pereauto soetasin otse treilerilt, kui seda autoaeda hakati maha laadima. Viie minutiga oli selge, et keritud on täpselt 100K km, ilmselt siis juba Hollandis, kust auto saabus. Samas panin juhtmed sappa, kõik näidud igati head proovisõidu ajal, veermik ÜV punktis kontrollides maasikas ja salong korras. Ostsin ära ja nüüd sõitnud ilma suuremate muredeta varsti 6 aastat. Kas oleks pidanud ostmata jätma, kuna keritud? Tuleb osta autot, mitte läbisõitu.
Vasta

Loll saab uue auto ostuga ka petta ja rohkemgi veel...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Unustatakse koguaeg, et odava raha eest head ei saa. Mina oma 6 aastat tagasi ostetud ja 2007 aasta fordi kohta ei ütle ühtegi paha sõna. Mootor siiani suurepärases korras( fordi esinduses imestati ka, et 320 000km ja nii hästi käib, teised käivad nutavad oma 120 000 sõitnutega et kõik katki. Ostu hetkel oli kõige suurema läbisõiduga, kõige kallim ja kõigi lisadega. Paljud tuttavad vaatasid mind imelikult. Kuid praeguseks ajaks mina olen rahul ja korraliku hooldusega sõidan rahulikult 5-10 aastat veel... 3x väiksema raha eest käib sama hästi kui uus. 
Rahvas otsib karu persest kõige odavamad masinad ja siis kurdavad, et ei saanud uut autot selle raha eest
Vasta

Selle kohta öeldakse, et tuleb uhkus alla suruda ja osta kollane Kia. Cool
Hinna-kvaliteedi suhe on igati paigas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne