Kasutatud linnamaasturi ost...
#1

Soov oleks osta 2010-2011a hinnaga kuni enamvähem maks.18000euri.Automaat.
CR-V tundub juttude järgi tuimana aga kui tuim ta ikkagi on ja nelikvedu pidi vilets olema maastikul aga sõiduks läheb tavateel(külavahe tee ka kus vahest lumi lükkamata aga väga paksuks see pole kunagi eriti sadanud)? Autolehe testis oli tal loetud palju vigasid aga see oli artikkkel ja kommentaarid kasutajatelt selle mudeli algaastatest.Subaru jääb ära,lihtsalt ei meeldi.Outlander tundub ka ok aga kasko 2x kallim kui crv.RAV4 valik automaadiga vilets ja kui on siis hind ka krõbe.Veel ei ole ka otsustanud ka kas bens või diisel.Kõige odavam tuleb pidada ikkagi vist crv.Vot selline lugu...
Vasta
#2

Mm, pigem pöördu sr'i või Hondaklubisse.
Vasta
#3

Tuttav võttis 2007a. bensuka ja automaadi uuena. 80% linnas ja 20% maapiirkondades ja nädalavahetusel kalal. Ei olnud rahul. Vahetas peale kaheaastast kasutamist sama aasta Mitsu L200 vastu ja sellega kulgeb siiani.
Vasta
#4

mis otstarbeks auto läheb ja mida sa sellelt ootad ?
linnamaasturis on maasturit samapalju nagu ....
mõne 4vedu pole rohkem kui 1vedu - vaata igasuguseid ülevaateid youtubest
ma ei mõista üldse neid inimesi kes on soetanud mingi sellise parketimaasturi ja sõidavad vaid asfaldil ning esimese lumega istuvad kinni sest rehv on sile ja nutavad auto kõrval - "on ju 4 vedu aga näe ei toimi" või rammivad üle valli kõhu peale kinni ja sama hala
usun et paljud 2vedused autod lähevad korraliku rehviga sama kaugele või kaugemale kui need "maasturid"
ei ole neis midagi seda mida paljud arvavad olevat.
Vasta
#5

Mina soovitaks Nissan X Traili poole vaadata.Endal sama plaan ja juba aasta
aega neid uurinud.Ainult ei tohi võtta vanemat kui 2008a.Ise olen diisel ja automaadi peale jäänud.
Vasta
#6

tutikas duster laureaite varustusega peaks ju hea olema?
Vasta
#7

(11-12-2013, 23:40 PM)MeelisV Kirjutas:  mis otstarbeks auto läheb ja mida sa sellelt ootad ?
linnamaasturis on maasturit samapalju nagu ....
mõne 4vedu pole rohkem kui 1vedu - vaata igasuguseid ülevaateid youtubest
ma ei mõista üldse neid inimesi kes on soetanud mingi sellise parketimaasturi ja sõidavad vaid asfaldil ning esimese lumega istuvad kinni sest rehv on sile ja nutavad auto kõrval - "on ju 4 vedu aga näe ei toimi" või rammivad üle valli kõhu peale kinni ja sama hala
usun et paljud 2vedused autod lähevad korraliku rehviga sama kaugele või kaugemale kui need "maasturid"
ei ole neis midagi seda mida paljud arvavad olevat.

Tavaksutuseks läheb ja elan maal kus ka küla teed mis vahel kinni veidi.Naine hakkab põhiliselt sõitma ja kuna tal talvesõidu kogemused veel väikesed siis vaatasime ,et oleks seal mingid abid peal nt. ESP(paluks nüüd muidugi monoloogi mitte hakata,et tuleb koolitada välja talvesõit jne.Ongi seda plaanis teha aga alguseks vaja liikuda millegagi)
Vasta
#8

(11-12-2013, 23:40 PM)MeelisV Kirjutas:  mis otstarbeks auto läheb ja mida sa sellelt ootad ?
linnamaasturis on maasturit samapalju nagu ....
mõne 4vedu pole rohkem kui 1vedu - vaata igasuguseid ülevaateid youtubest
ma ei mõista üldse neid inimesi kes on soetanud mingi sellise parketimaasturi ja sõidavad vaid asfaldil ning esimese lumega istuvad kinni sest rehv on sile ja nutavad auto kõrval - "on ju 4 vedu aga näe ei toimi" või rammivad üle valli kõhu peale kinni ja sama hala
usun et paljud 2vedused autod lähevad korraliku rehviga sama kaugele või kaugemale kui need "maasturid"
ei ole neis midagi seda mida paljud arvavad olevat.
5+! Smile
Meenub sõbrapoisi jutt, kes oli algul uhke oma RAV4 üle. Pärast seda kui sai talverallil vene uaziku ja oskaja mehega sangas ekstreemsõidu, lubas oma autol 4x4 märgi eemaldada... Big Grin

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#9

(11-12-2013, 23:57 PM)wirxx Kirjutas:  Tavaksutuseks läheb ja elan maal kus ka küla teed mis vahel kinni veidi.Naine hakkab põhiliselt sõitma ja kuna tal talvesõidu kogemused veel väikesed siis vaatasime ,et oleks seal mingid abid peal nt. ESP(paluks nüüd muidugi monoloogi mitte hakata,et tuleb koolitada välja talvesõit jne.Ongi seda plaanis teha aga alguseks vaja liikuda millegagi)

Võta suvaline 4vedune sõidukas ja saad sama hästi hakkama. Kui oluline on edasipääs ja auto midagi muud pakkuma ei pea, siis Suzuki valikus on täitsa pädevad asjad umbes poole raha eest saadaval. Kui mugavus või ruumikus hakkavad kaasa rääkima, siis pead mullide pooel kaema - ka need on täitsa pädevad.

L200 on ikka väga omamoodi auto. nagu teisedki tõsised asjad - robustsed, ebamugavad, janused. Kuid neis on oma võlu... Ning kindlasti tähendab korraliku neliveo kombinatsioon hea rehviga vaid seda, et kaugemalt tuleb traktori järele vantsida ja iga traktor enam ei suudagi abistadaToungue

CRV nelivedu on hea abimees hetketi, kuid kauaks temast asja pole. Autona on CRV janune ja kolakas kuid Honda on üks vähestest tootjatest, kelle toodangu kohta võib mööndustega kastutada sõna "kvaliteet".
Vasta
#10

Olen sõitnud kõikide erinevate CR-V mudelitega.
Kui rahakott vähegi kannatab siis võta 2012a mudel,see on oma eelkäiatest parem. kõikidest CR-V st tundus just eelmine mudel kõige ebamugavam ja lärmakas. Kvaliteedi poolest on Honda hea valik.
Vasta
#11

Ma sõidan igapäevaselt 2007 aast a cr-v ga.
Igati rahul, selle aja jooksul olen vahetanud ainult õli, piduriklotse ja tagumised stabika kummipuksid.
lumes poris, et 4vedu töötaks lükka DCS OFF ja kraabivad kõik rattad, mitte ei hakka puksima.
Kohe kohe saab mul 7 aastat täis selle autoga ja pole plaaniski vahetada.
Vasta
#12

Kahju muidugi, et Subaru millegipärast ei meeldi - Forester või Outback oleks kindlasti head valikud. Samas on tavalised 4x4 Legacyd või ka Audid piisavalt suutlikud kui ikka tee peal sõita kavatsed. Naisteraffale oleks hoopis paslikum vast hoopis Suzuki Jimny...
Vasta
#13

(12-12-2013, 14:18 PM)v301060 Kirjutas:  Kahju muidugi, et Subaru millegipärast ei meeldi - Forester või Outback oleks kindlasti head valikud. Samas on tavalised 4x4 Legacyd või ka Audid piisavalt suutlikud kui ikka tee peal sõita kavatsed. Naisteraffale oleks hoopis paslikum vast hoopis Suzuki Jimny...

jimny on katusega atv
kui tahad naisest lahti saada siis küll Big Grin

(12-12-2013, 10:54 AM)nymmik Kirjutas:  Ma sõidan igapäevaselt 2007 aast a cr-v ga.
Igati rahul, selle aja jooksul olen vahetanud ainult õli, piduriklotse ja tagumised stabika kummipuksid.
lumes poris, et 4vedu töötaks lükka DCS OFF ja kraabivad kõik rattad, mitte ei hakka puksima.
Kohe kohe saab mul 7 aastat täis selle autoga ja pole plaaniski vahetada.

kõik 4 ratast korrga ? (ei usu s.t. siis peaks olema lukus keskelt ning eest ja tagant)
eks ta ikka vahetab neid üks eest ja teine tagant

ok üks asi vedu aeglaselt lumes/poris
teine asi on kiirem sõit nt. libedal teel

osad margid/mudelid on tava olukorras nt. 80/20 esi/tagavedu aga mingil läbilibisemisel viskavad asja ringi 20/80 esivedu/tagavedu
ja siis on "lõbu" laialt kui keset libedat kurvi avastad esiveduse asemel ennast tagaveduse roolis (selline näide oli küll ühe nn. 4-veduse volvo sõiduauto kasutaja käest kes kätevärisedes tööle tuli ja suhkruvett tahtis)

mõte selles, et tasub uurida milline veo skeem on kasutuses.
pole uurinud ja ei imesta kui mõni selline on üldse pidevalt esivedune ja tagavedu rakendub ainult läbi-libisemisel ja siis on kasutaja rahuliku sõiduga linnatänaval seega tagavedu on nagu kaasreisija kes kunagi tööd ei tee.

paljudel on need parketikad enamasti ego küsimus ja mitte vajadusest tulenevad
ning normaalse rehviga tavaline 2wd ei jää maha
vahe on ehk vaid kliirentsis.
Vasta
#14

Läbivus ja teelpüsivus ongi ju erinevad asjad. Hea läbivusega Landcruiser ja teised traktorid jäävad teelpüsivuses kaugele maha pideva neliveoga Audidest ja Subarutest.
Vasta
#15

(12-12-2013, 19:45 PM)MeelisV Kirjutas:  kõik 4 ratast korrga ? (ei usu s.t. siis peaks olema lukus keskelt ning eest ja tagant)
eks ta ikka vahetab neid üks eest ja teine tagant

Mu teada nad piduriga automaatselt pidurdavad läbi libiseva ratta maha, et teistele ka vedu jääks. Kuna süsteem on niivõrd kiire, siis kuni mingi piirini jäabki mulje, et 4 ratast kõik veavad.
http://www.youtube.com/watch?v=z17llKATCXk
http://www.youtube.com/watch?v=hbS0QMlisJY
http://www.youtube.com/watch?v=jY3cZYre5oo
Jne.
Vasta
#16

Juhitavusest: ka tavaline, lahtise keskdiffriga nelikvedu võib ala- ja ülejuhitavust kaunis ootamatult vahetada. Eriti lühikese teljevahe korral.

Parketimaastureid ei osteta üldjuhul seepärast, et nad oleksid parema läbivusega, pigem selle pärast, et nad peaksid idee poolest olema pehmemad/töökindlamad viletsatel linnatänavatel sõita. Eks see on igaühe enda otsustada, kas nad ka on.


Ise omasin eelmise igapäevaliikurina '92 cherokeed. Tõsiselt hea ja muretu sõita, piisavalt pehme ja ei lähe katki. Vajadusel sai hange otsa parkida. Ja läbis ka päris kõrget lund. Negatiivne oli liigne robustsus igapäevakasutuses. Nüüd sõidan 4-veduse Mersu sõiduautoga - talve pole veel olnud, aga paistab hea masin olema. Väga kindla juhitavusega. Lume läbimiseks ei sobi, sest plastikstanged jäävad kergesti hange... Sõiduauto mugavus on ikka sõiduauto mugavus, eks saa näha, kas see nelikvedu ka midagi juurde annab talvel.
Vasta
#17

(12-12-2013, 19:45 PM)MeelisV Kirjutas:  kõik 4 ratast korrga ? (ei usu s.t. siis peaks olema lukus keskelt ning eest ja tagant)
eks ta ikka vahetab neid üks eest ja teine tagant

ok üks asi vedu aeglaselt lumes/poris
teine asi on kiirem sõit nt. libedal teel

Ma olen omanud parklatäie jagu autosid erinevate vedudega.

2RWD
2FWD
lülitatav 4WD lahtise keskdifri ja sildadega
rahvakeeles libamaastur CR-v
Grandcherokee mis keskelt lukus ja LSD on tihkemaks tehtud

Jah Grandcherokeega võin linkideni mudas sõita, kuid kui me räägime lumistest kuni 30cm paksune ja/või libedatest teedest on CRV väga hea auto just teel püsimise poolest. Ma olen sellega 2 korda kinni istunud 7 aast jooksul. 1 korra kui kraavist läbides 2 ratast õhku jäid ja 2 kord kui lumi oli tuledeni. Ülejäänud kordadel liigub omal jõul kui DCS on väljas ja jõud kõik ratastesse jõuab. Rehv peab ka olema.

AWD-de mõte on ikka parem teelpüsivus ennekõike kui läbivus.

PS! Bokser Subarud on kõik väga janused.
Vasta
#18

(12-12-2013, 20:24 PM)v301060 Kirjutas:  Läbivus ja teelpüsivus ongi ju erinevad asjad. Hea läbivusega Landcruiser ja teised traktorid jäävad teelpüsivuses kaugele maha pideva neliveoga Audidest ja Subarutest.
Antagu nüüd andeks, aga... su jutuvadinast tuleb välja, et Landcruiseril siis nigu polegi pidevat nelivedu?
( http://www.autoleht.ee/testid/uus?id=7513 )
...ning samuti nendel "teistel traktoritel"...
Vasta
#19

(12-12-2013, 22:36 PM)Tom Kirjutas:  
(12-12-2013, 20:24 PM)v301060 Kirjutas:  Läbivus ja teelpüsivus ongi ju erinevad asjad. Hea läbivusega Landcruiser ja teised traktorid jäävad teelpüsivuses kaugele maha pideva neliveoga Audidest ja Subarutest.
Antagu nüüd andeks, aga... su jutuvadinast tuleb välja, et Landcruiseril siis nigu polegi pidevat nelivedu?
( http://www.autoleht.ee/testid/uus?id=7513 )
...ning samuti nendel "teistel traktoritel"...

Mismoodi sealt seda võib välja lugeda?

Sõnastame siis ümber:
Läbivus ja teelpüsivus ongi ju erinevad asjad. Hea läbivusega Landcruiser ja teised traktorid jäävad teelpüsivuses kaugele maha pideva neliveoga Sõiduautodest (näiteks Audi ja Subaru).
Vasta
#20

(12-12-2013, 22:47 PM)zazik Kirjutas:  Sõnastame siis ümber:
Läbivus ja teelpüsivus ongi ju erinevad asjad. Hea läbivusega Landcruiser ja teised traktorid jäävad teelpüsivuses kaugele maha pideva neliveoga Sõiduautodest (näiteks Audi ja Subaru).

ja mida sa nüüd täpselt ümber sõnastasid, Cherlock?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne