14-12-2013, 18:56 PM
Kuidas 245 sidur ära mahtus?
(14-12-2013, 18:56 PM)Rapsijuurikas Kirjutas: Kuidas 245 sidur ära mahtus?
(14-12-2013, 21:43 PM)weix Kirjutas: ....
Tean, et räägivad hooratas ja korv kuluvad koos kettaga, aga neljase adra vedamiseks pole muid alternatiive. V6i on?
(15-12-2013, 12:53 PM)Saaressepa talu Kirjutas: Neljast ripp pöördatra ei jõua belaruss üleski tõstagi ja kui isegi üles tõstab siis rippsüsteem selle valule kaua vastu ei pea.
(14-12-2013, 12:51 PM)Necro Kirjutas: Kui laadur ette läheb, siis ehk sobib juba hankida vahekast, mis on reverseeritav. Ehk siis, vahekast, mille kiirendi/aeglusti asemel on edasi/tagasi reevers. Ma olen kuulnud, et neid kaste pidi liikuma. Iseasi, kas see tõsi on... Samas tavakastiga pole ka väga hullu. Kui kang on paremal, siis on väga mõnus majandada. Aga põlve võtab pikapeale nõrgaks jah, kuid sellega harjub ära. Aitab ka sellest, kui vahepeal kabiinist välja lendad korraks
(15-12-2013, 15:21 PM)EST Kirjutas: Neljast pöördatra kasutanud monoplokiga russil 4-5 aastat.
Käise laagreid ainult vahetanud. Liiga teeb teel sõitmine, soovitavalt kasutada atra(kverneland), millel saab transpordil tugiratast kasutada. Põllul tõstab ja tõmbab ilma probleemideta. Korras masin ja ajudega traktorist saaks hakkama ka 5 poolripp pöördadraga.
(15-12-2013, 22:40 PM)Saaressepa talu Kirjutas:(15-12-2013, 15:21 PM)EST Kirjutas: Neljast pöördatra kasutanud monoplokiga russil 4-5 aastat.
Käise laagreid ainult vahetanud. Liiga teeb teel sõitmine, soovitavalt kasutada atra(kverneland), millel saab transpordil tugiratast kasutada. Põllul tõstab ja tõmbab ilma probleemideta. Korras masin ja ajudega traktorist saaks hakkama ka 5 poolripp pöördadraga.
no seda nalja ma tahaks küll näha kui russiga 5se poolripp pöörakaga küntakse ikka ülikerge maa peab olema ja mitte ühtegi kivi ja kõik muidu kh ideaaltingimused.
(16-12-2013, 19:02 PM)hillar2 Kirjutas: Kas väljavõtted ja rippsüsteem tulevad ühelt jagajalt?
Istme all on hea koht küll, aga kas pole mõelnud panna jagajat poritiiva peale/kõrvale? Saaksid korraga kolm kangi käe juurde tuua ja vb jääks isegi ära trosside vedamine. Muidugi sel juhul peab kabiini eraldi korpuse tegema, et kõik hüdrovoolikud ära kataks.
(16-12-2013, 19:02 PM)hillar2 Kirjutas: 5-ne ader tahab saada head massi. Kui tavaadraga hakkab kraapima piisab sellest, kui atra veidike kergitada - tagaotsale tuleb rohkem massi. Mida poolripp adraga teha seda ei tea - põhimõtteliselt peaks siis korraga rippsüsteemi kergitama ja tugiratast ka.
Mina pooldaks russil igal juhul põõrdatra, rippsüsteem on võimalik tugevdada ja tõstejõu jaoks on võimalik panna lisasilindrid. Samuti on neljase põõrdadra järelturul kergem maha müüa, kui suurema traktori võtad siis ei tohiks olla ka muret ühe korpuse lisamine.
Aga rohkem huvitab see, mis teed rippsüsteemi juhtimisega? Kas paned russi originaal monobloki millega kaob surumine ära või mõtled midagi muud välja? Kui palju kündi siis pole mõtet lootma jääda vaid ujuva asendi peale - vaja on positsiooni reguleerida.
Tsitaat:need el juhitavad siibrid on vaja Itaaliast tellida