Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
Mure siis kaubiku paagiga, mis üsna paberiks muutund. Saada korraliku pole ja koht kus ta autol paikneb on üsna lihtsalt raami vahel, siin tekkiski idee teha uus paak. Vöimalus teha plekist vöi kui materjali aegajalt üle jääb siis roostevabast. Mötlesin teha lihtsa neljakandilise paagi, kuid vanemad teadjamad mehed teadsid rääkida, et säärane tegevus pole hää. Väideti et nurkade jms keevitus ei pea vastu ning kipub möranema(loksumine jaa rappumine?), mingi töde siin peab olema, miks muidu tehase paagid kumerate servadega on. Mida möelda ja kuidas talitada?
Postitused: 2,043
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Tea mis sõbrad idapiiril sellest arvavad kui omatehtud paagiga kaubikul Eestisse siseneda. Või pole sel enam tähtsust ja aktsiisi maksavad kõik kel vähegi midagi paagis loksub?
Postitused: 654
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Kõik sõltub materjali paksusest millest paak teha. Tehase paagil on valtsid sees pigem tugevduseks, et aegade jooksul ümmarguseks ei vajuks kui et mõrade vältimiseks.
Omale tegin 2mm plekist selle paagi ja 2 aastat on teine igapäevaselt auto all olnud ja miskit ei ole mõranenud ega lahti tulnud. Kõik on pigem selles kinni et kui kindlalt keevitus käes püsib. Lisaks annab ju kinnitusi teha igasuguselt. Kui on hirm et lahti võib miskit tulla, siis võib ju ka lisatugevdused vitste näol paagi alt läbi teha...
Asi mis kindlasti paaki teha tuleb on vahesein või kaks, et kütus liialt palju ei loksuks...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
sellest ülimalt savi, sinna asja pole ja teab mis kütsiauto see leyland pole. 40L paak originaalis. Uus paak kandilisena annaks max 5L juurde, kuid ei aja mahtu taga. Paaki on vaja!
Postitused: 3,718
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Mitte mingit vahet pole, teed sa selle stantsituna ja kõrvadega, ümara, ovaalse, kolmnurkse või kandilise, nii kaua kui asi vitste peal ripub või perset pidi maas istub. Lihtsalt tee korralikult ja asi vask.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 6,702
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
Ümarad servad on tähtsad survemahutis, paagis oleva kütuse loksumise hüdrolöögid märkimisväärset jõudu ei oma.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 5,279
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
67
Pane parem kirja mõõdud,milline see otsitav paak on. Näiteks iga külje suurim sobiv mõõt. Võibolla kellegil on miskit. Teha saab alati,ümber on lihtsam teha.
Postitused: 198
Teemad: 67
Liitus: Aug 2012
Maine:
2
Kas idee poolest võiks paagi teha ka plastikust (polüetüleen) ? On's mingeid puudusi võrreldes pleki või roostevabaga? Käsiekstruuderi ja kuumaõhufööni kasutamine on käpas.
Turvaline sõidukite hoiustamine
www.hoiupark.ee
Postitused: 1,245
Teemad: 22
Liitus: Jul 2009
Maine:
44
Huvitav, kas näiteks transiti plastist paak sulle sinna raami vahele ei mahuks? Kuni 2000 aasta masinaid läheb praegu palju lammutamiseks.
Transiti paak on suhteliselt lapik ja neljakandiline, istub kahe vitsaga auto põhja all kinni.
Postitused: 3,718
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Poldid ei ole just parim kinnitusviis. Vits on etem. Kui polt loksuma hakkab, tekib vibra plekki, mis lõhub paagi ära.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 1,376
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Vana Transiti paak on suht sarnane, ainult täitetoru oli vist teise ääre pool.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 1,245
Teemad: 22
Liitus: Jul 2009
Maine:
44
Kui see paak on viimased 30 aastat all püsinud poltidega, siis pole mingit põhjust midagi ringi teha - küllap on insenerid kõik õigesti rehkendanud.
Postitused: 730
Teemad: 323
Liitus: Feb 2006
Maine:
7
NB. Kui taliralli ajaks muud lahendust ei leia siis mine Tartu Morgenist läbi, seal on universaalsed kütusepaagid paatidele, kaatritele. Kannatavad kütust, täiteava on normaalne ja tuulutuse voolikud jooksevad kuhu vaja. Paned salongi korralikult kinni ja talvine kütuse kinnikülmamine on minevikuprobleem. Omal oli ühel masinal sama lahendus( salongis paak ca 25 L) põhjuseks kaks lihtsat asja, kütusevargused( kaks korda tõmmati paak kuivale) ja talvine -25 juures kõhu all kütuse ära külmamine sõidu ajal. Peale salongi asetamist võis sõita ka -30ga kui oli vajadust, teised töömasinad seisid kas platsil või teeveeres ära külmununa.
See oli 1 alternatiividest.
Kas sa sapaka originaalpaaki ei ole kuju poolest proovinud. Mul üks vedeleb veel. Täiteava ei ole probleem, selle asukohta saab alati muuta.
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Postitused: 10,564
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
151
Kontrolli, kas silla läbilöögipuks püüab vedru kinni enne, kui see täitekaela küljest rebib...
Postitused: 10,564
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
151
Vedru võib lõpuni läbi lüüa ka üllatav muhk tees. Aga eks ise tead, kui palju riskile ruumi jätad. Pildi järgi tasuks üle kontrollida, et sinna vajalikud millimeetrid olemas oleks.