Keevitame uue kütusepaagi
#1

Mure siis kaubiku paagiga, mis üsna paberiks muutund. Saada korraliku pole ja koht kus ta autol paikneb on üsna lihtsalt raami vahel, siin tekkiski idee teha uus paak. Vöimalus teha plekist vöi kui materjali aegajalt üle jääb siis roostevabast. Mötlesin teha lihtsa neljakandilise paagi, kuid vanemad teadjamad mehed teadsid rääkida, et säärane tegevus pole hää. Väideti et nurkade jms keevitus ei pea vastu ning kipub möranema(loksumine jaa rappumine?), mingi töde siin peab olema, miks muidu tehase paagid kumerate servadega on. Mida möelda ja kuidas talitada?



Vasta
#2

Tea mis sõbrad idapiiril sellest arvavad kui omatehtud paagiga kaubikul Eestisse siseneda. Või pole sel enam tähtsust ja aktsiisi maksavad kõik kel vähegi midagi paagis loksub?
Vasta
#3

Kõik sõltub materjali paksusest millest paak teha. Tehase paagil on valtsid sees pigem tugevduseks, et aegade jooksul ümmarguseks ei vajuks kui et mõrade vältimiseks.

Omale tegin 2mm plekist selle paagi ja 2 aastat on teine igapäevaselt auto all olnud ja miskit ei ole mõranenud ega lahti tulnud. Kõik on pigem selles kinni et kui kindlalt keevitus käes püsib. Lisaks annab ju kinnitusi teha igasuguselt. Kui on hirm et lahti võib miskit tulla, siis võib ju ka lisatugevdused vitste näol paagi alt läbi teha...

Asi mis kindlasti paaki teha tuleb on vahesein või kaks, et kütus liialt palju ei loksuks...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#4

sellest ülimalt savi, sinna asja pole ja teab mis kütsiauto see leyland pole. 40L paak originaalis. Uus paak kandilisena annaks max 5L juurde, kuid ei aja mahtu taga. Paaki on vaja!



Vasta
#5

Mitte mingit vahet pole, teed sa selle stantsituna ja kõrvadega, ümara, ovaalse, kolmnurkse või kandilise, nii kaua kui asi vitste peal ripub või perset pidi maas istub. Lihtsalt tee korralikult ja asi vask.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#6

Ümarad servad on tähtsad survemahutis, paagis oleva kütuse loksumise hüdrolöögid märkimisväärset jõudu ei oma.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#7

Ülevaatusel vist ka hea pilguga ei vaadata, kui mingi silmaga nähtavalt samodelkin kirst kütust jagab?

Aga pane vaat putkasse, rihmadega seina külge kinni. Siis ei pea kolm aastat tankima Big Grin
Vasta
#8

(13-12-2013, 16:10 PM)Jossu Kirjutas:  ... Väideti et nurkade jms keevitus ei pea vastu ning kipub möranema(loksumine jaa rappumine?), mingi töde siin peab olema, miks muidu tehase paagid kumerate servadega on. Mida möelda ja kuidas talitada?

Tee selline, see vana eeskujul tehtud:

[Pilt: bmw321_51.jpg]

Servade keeramine ja keevitamine lihtsam. Konkreetsel paagil on otsad needitud ja üle joodetud.

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#9

Pane parem kirja mõõdud,milline see otsitav paak on. Näiteks iga külje suurim sobiv mõõt. Võibolla kellegil on miskit. Teha saab alati,ümber on lihtsam teha.
Vasta
#10

Kas idee poolest võiks paagi teha ka plastikust (polüetüleen) ? On's mingeid puudusi võrreldes pleki või roostevabaga? Käsiekstruuderi ja kuumaõhufööni kasutamine on käpas.

Turvaline sõidukite hoiustamine www.hoiupark.ee
Vasta
#11

Huvitav, kas näiteks transiti plastist paak sulle sinna raami vahele ei mahuks? Kuni 2000 aasta masinaid läheb praegu palju lammutamiseks.

Transiti paak on suhteliselt lapik ja neljakandiline, istub kahe vitsaga auto põhja all kinni.
Vasta
#12

Paak ise selline. Kinnitub läbi valtsiservade poltidega, miskeid vitsasi pole. Üsna pisike teine. Hetkel möötusi ei tea, õhtul saan mööta. Meestega räägitud, ehk tuleva nädala lootust saada uus paak, eks näis kaua kestab, vaevalt, et vähem kui originaal....
[Pilt: 2199830563c5f8_l.jpg]



Vasta
#13

Poldid ei ole just parim kinnitusviis. Vits on etem. Kui polt loksuma hakkab, tekib vibra plekki, mis lõhub paagi ära.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#14

Vana Transiti paak on suht sarnane, ainult täitetoru oli vist teise ääre pool.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#15

Kui see paak on viimased 30 aastat all püsinud poltidega, siis pole mingit põhjust midagi ringi teha - küllap on insenerid kõik õigesti rehkendanud.
Vasta
#16

NB. Kui taliralli ajaks muud lahendust ei leia siis mine Tartu Morgenist läbi, seal on universaalsed kütusepaagid paatidele, kaatritele. Kannatavad kütust, täiteava on normaalne ja tuulutuse voolikud jooksevad kuhu vaja. Paned salongi korralikult kinni ja talvine kütuse kinnikülmamine on minevikuprobleem. Omal oli ühel masinal sama lahendus( salongis paak ca 25 L) põhjuseks kaks lihtsat asja, kütusevargused( kaks korda tõmmati paak kuivale) ja talvine -25 juures kõhu all kütuse ära külmamine sõidu ajal. Peale salongi asetamist võis sõita ka -30ga kui oli vajadust, teised töömasinad seisid kas platsil või teeveeres ära külmununa.
See oli 1 alternatiividest.
Kas sa sapaka originaalpaaki ei ole kuju poolest proovinud. Mul üks vedeleb veel. Täiteava ei ole probleem, selle asukohta saab alati muuta.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#17

Tänud kaasvöitlejate arvamuste eest. Hetkel paak olemas. Tegija pani küll möötudega puusse, kuid ei tekitand probleeme, tuleb nüüd vitsade jaoks vaid kinnitused keevitada ja paak korralikult all. Jõle raske kolakas, 2mm roostevaba, kahe vaheseinaga.
üks kehva pilt rattakoopast
[Pilt: 23168325adadf7_l.jpg]



Vasta
#18

Kontrolli, kas silla läbilöögipuks püüab vedru kinni enne, kui see täitekaela küljest rebib...
Vasta
#19

torul pean paagipoolt maha vötma 50mm, muidu ei lähe tankimisavani viiv toru öige nurgaalla. Siis jääb umb 100 mm toru vedrust körgemale. Pöhjalöögi pukse autol pole, originaalid läinud ja uusi pole jöudnud aretada. Ei ole esialgu plaanis ka miskit vedada bussiga, rohkem löbusöidu värk. Kui tähtsamad asjad tehtud siis küll jöuab järg löögipuhvriteni, pole taga amortegi veel Big Grin



Vasta
#20

Vedru võib lõpuni läbi lüüa ka üllatav muhk tees. Aga eks ise tead, kui palju riskile ruumi jätad. Pildi järgi tasuks üle kontrollida, et sinna vajalikud millimeetrid olemas oleks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne