Opel Vectra A

(19-02-2023, 22:56 PM)lamjak Kirjutas:  Kui rahakott puuga seljas, siis kaugelt maalt (Hollandist) saab tellida:
https://www.proxyparts.com/car-parts-sto...d/1215241/
Transpordi eest küsivad muidugi rohkem kui tüki enda.
Piltide peal on Audi C4 tagadiffer.

Küll aga usun, et kui mitte meie väiksest riigist, siis Läti-Leedu-Poola-Soome-Rootsi-Suurbritannia suunalt leiab kindlasti selle vahekasti. Kasutati neid ju ka Calibra peal. Lootusetu kindlasti pole.
Vasta

(19-02-2023, 22:56 PM)lamjak Kirjutas:  Kui rahakott puuga seljas, siis kaugelt maalt (Hollandist) saab tellida:
https://www.proxyparts.com/car-parts-sto...d/1215241/
Transpordi eest küsivad muidugi rohkem kui tüki enda.
Eiei - see on insignia oma. 20a uuem masin. Nägin ise otsinguga sarnast jama -keeled on mul suus ja elementaarotsingud on tehtud Wink
30a tagasi koos calibraga vast suurusjärgus max mõni tuhat tk tehtud masina tükid pole just igal nurgal vedelev kaup. Samas ma ei kurda ega vaidle, kui tõestatakse praktikas vastupidist Big Grin
...sest teoorias oskas ju opel tehnikat teha ja kered olid sellised, mis masinate eluea määrasid...

asp ja Andrias - aitäh juba ette ja info on väga teretulnud. Vaikimisi tervet seisma jäänud masinat ei taha, aga kui vaja, siis võtan. Mul tegelikult 1tk tagant sissesõidu komplektne FWD ja üks mõningate noorsandide pealekäimisel lõpuks omandatud FWD kere olemas (mõlemad muidugi vec2000). Aga FWD vectrat ma pidada ei plaani. Just 4x4 teeb sellest masinast hea masina.
kuigi kast + vahekast on väidetavalt ka jõudude osas nõrguke ja just seetõttu ei plaani ma vähemalt 4x4-le endal täitsa olemasolevat ja mehaanika vaates väidetavalt bolt on Saabi b235R mootorit (2,3t; 250hp ja 350Nm vahemikus 2..5krpm plus väidetavalt 20..30Nm nn overboosti. Tehnika mul olemas - tegin ühe Saabi seibideks) vahele pista. Kui kast ja vahekast hakkavad väidetavalt üle 200Nm peale minestama, siis ca 380Nm ei tundu loomkatseteks mõistlik. Või peab siduri nii hästi aladimensioneerima, et see esimesena saba annaks. Selle vahetamiseks ei pea kastigi maha võtma. Taolise aladimensioneerimise tee ei taha aga veel mu peakujuga sobida. Kuigi tulem oleks ilmselt päris huvitav ja hea masin.

lisan paar vahekasti pilti - ringis on vahekast, teine pilt selgitab mulle seni müstilisena olnud ülekannet - et kuidas on tagasild (tehasest) eraldi lülitav jne, kui ka kõrvalistujapoolne veovõll on läbi vahekasti. Vahekasti tuleb kastist koaksiaalina kaks võlli - üks on esidifrist esimesele paremale rattale, teine lükatakse üle nurkülekande (hambad 27-38) tagasillale. Minu jaoks päris huvitav koost ja lahendus.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Kui Calibra oma sobib, siis üks vist saadaval. https://www.proxyparts.com/car-parts-sto...d/3976938/
Kui otsida Opel 4x4 transfer box pildiotsinguga, siis midagi ikka leiab.
Vasta

(20-02-2023, 02:35 AM)Brrr Kirjutas:  Kui Calibra oma sobib, siis üks vist saadaval. https://www.proxyparts.com/car-parts-sto...d/3976938/
Kui otsida Opel 4x4 transfer box pildiotsinguga, siis midagi ikka leiab.
Aitäh - hollandlased mõtlesid poolteist päeva, mitme nulliga vastus kirjutada. Välja mõtlesid: 3000eur.
Ütleme lihtsalt nii, et olen avatud konkureerivatele pakkumistele Smile

(kuigi masinate endi hinnad kipuvad turbokana 20keur kanti ja ka vabalthingavad juba 10k kanti (plus Valgas üks odav 4,5keur, mis on ilmselt tehasest tulles olnud tava-4x4), siis üks null on mu jaoks vahekasti hinnas kindlasti liigne.)

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Kas hammaspaari vahetus ei ole alternatiivide nimekirjas? Teinekord võib esinduse originaalosa hind meeldivalt üllatada. Ja sa ei tea iial, kuskohas GM samu rattakesi kasutanud on.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Võiksid vanu kuulutusi läbi helistada, ehk mõni on alles.

OPEL CALIBRA 4X4 2.0 110 kW -91, müük, kuulutus 85744551 - Kuldne Börs (kuldnebors.ee)
M: 2x opel calibra 4x4 ja esivedu - Tallinn - Opel, Calibra osta ja müü – okidoki

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Kas peale nurkülekande on muu elus?
Vasta

Kas see teema lahenes mingil taskule sobival moel?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

ei ole lahenenud ja ei ole ka otsinud / tegelenud - Vectra kere on küll mu poolt 10a tagasi tehtud osades (tiivakaared, tagumised poolraamid, välimised küljekarbid) laitmatu, aga toona tööde mahust välja jäetud sisemised karbid (küljekarp-põhi üleminek) ning ka eesmised nn tungrauakohad / jalgealused nõuavad tööd ja selleks pole mu kalendris õige aeg. Lisaks on kõrvalistuja poolne A-piilar müstilisel kombel pehmenenud - ilmselt tuleb see välja vahetada.

no ja olgem ausad - VectraA talvise igapäevasõidukina kasutamiseks olen ma juba vist ka liiga vana: tahaks igapäevasõidukisse mõnda turvapatja, veidi "tummisemana" tunduvaid uksi jne...

ülal "Brrr" poolt viidatud kohas oli vahekast väga mõistliku hinna eest saadaval ja oldi ka valmis +100eur eest "Latviasse" saatma. Kui aga A/A sain, otsustasin ürituse katki jätta - Austrias asuv rumeenlane (nn mustlaste-maa) + Leedu (või oli Läti) arveldusarve tundus kombo, mida ma oma rikutuses harrastaks selleks, et lasta inimestel endale "aitäh" eest mõnesaja-euroseid ülekandeid teha. Võnoh - seda "aitähi" ei pea tegelikult kah loovutama Smile
vectra puudumisel proovisin sel talvel esiveolise suvekulguriga liikuda, aga see on ikka maruigav plus kohati (loe: "kiirustel alla 100kmh ehk siis pidevalt") ka händikäpp tehnika - 250 hobust ei mahu kohe kuidagi ühe esiratta naastrehvile. Niiet uut talvepeetrit oli vaja.

Audid on mulle alati oma (turbo-)quattrode tõttu huvitavad tundunud. Diislitest kui "lõgisevast põllumajandustehnikast" olin ma seni kaarega mööda vaadanud, samas talvepeeter ei ole oma olemuselt just esinduskulgur ja on ju ka huvitav piiluda veidi teistsuguse mootoriga masina kapoti alla. Juurde veel (maantee-)kütusekulu-vaade, mis min 150kW nelikveolisel bensukal kõige väiksem ei ole ning asusingi A6 C6 3.0TDI Quattrode pakkumistel silma peal hoidma. C6 ühe põhjusena automaksu tõttu: nt antud isendi auto-aastamaks saab olema 50eur. Kuna see maks on väidetavalt eelkõige keskkonnamaks, siis järelikult on masin "roheline" Smile
veeretasin 01märts kotis põrsana oksjonil soetatud veidi värskema TalvePeetri oma hoovile - jõuab enne masina suvepuhkust temaga veidi sõita ja tutvuda ning to-do listi tekitada+tegeleda. Isendi puhul mängisid rolli sisu ja välimuse värvid ja piltidelt tuvastatud sisu hea säilivus. Sisu ja keret on tõesti hoitud ja ses osas on tegu hea isendiga. Meeldis ka mnt.ee lehelt nähtav: Eestis 2013, omanikuvahetus 2020. TÜVd-l esinenud seni vaadatud muude mudeli esindajatega võrreldes hästi. Ilmselt on ikka ka hooldamisi näinud - asi, mis mõne igal aastal või tiheminigi omanikku vahetanud isendi puhul on küsitav. Loomulikult ei vasta aga telefonis väidetud hea kere päris tegelikkusele ning Peeter III tahab suvel veidi karpide keevitamist jms saada. Kui tegemised kolmakohalise tunnimahu poole kipuvad, nimetan need ilmselt projektiks ning tekitan masinale oma projektiteema - vähemasti mulle on tegu keskmisest kulgurist tehniliselt palju huvitavama masinaga.

olgu aga mainitud, et lõbusa 52-48 kaalujaotusega 1,35t kaaluva bensu-vectra kõrval on Audi oma tuntavalt raskema nina, 1,95t tühimassi, traktorimootori ja uimase automaatkastiga palju igavam kulgur ning tuim tükk. Ning ilmselt ei ole see ka oma kaalu ning kehvema kaalujaotuse tõttu maal küttepuude "metsast" väljatoomisel vectrale parim asendus. Aga asendus ta on ja nt kütusekulu vaates teeb oopelile tugevalt silmad ette.

Peeter III Mitte-Oopel:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne