29-10-2015, 16:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-10-2015, 16:46 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
leidsin vahepeal natuke aega ja tegelesin Vectra nn uute pidurijuppide ettevalmistusega. Said värvi alla üpris spartalikes tingimustes ehk peaaegu lageda taeva all. Kasutasin esimest korda musta krunti - vaadates kahe talvega tagumistele õõtshoobadele tekkinud kivitäketest helendavat halli krunti võiks must alusvärv olla hea mõte.
Kuna kardaan on eemaldatud, saan esi- ja tagasilla vajadusel eri projektideks jagada - hea just seetõttu, et tagasilla puhul selgub lõplik sobivus-tõde ja olemasolevate juppide kasutatavus juba töö käigus.
esisilla püstaku-ja sadulavahetuse teen eeloleval laupäeval - loodetavasti kaob siis kevadel esisilda tekkinud undamine. Kui mitte, tuleb undamine kas kastist või vahekastist - loodame, et selle järelduseni ei jõua.
tagasilla puhul jätan õõtshoovad ikkagi Vectra omad - Omega omade kasutamine vajaks stabikakinnituse muutmist (lihtne), pooltelgededele ca 30mm flantside vaheletegemist (keeruline ja mõte mulle ei meeldi) ning mis kõige hullem - rattarumm (+vejekinnituspunkt) liiguks ca 20..25mm väljapoole. Niiet 40..50 offsetiga velg ei mahuks enam koopasse ja vaevalt, et ka sillageomeetria seeläbi algsest paremaks muutuks. Niiet vahetan taga rummud + pidurisadulad (ja kettad). Rumm (+ratas) peaks seeläbi hoopis rohkem koopasse liikuma. 8..9mm, mis pole probleem.
roolivõimu pump on häälekas - kui kellelgi on pakkuda, siis sellest teadaandmine on teretulnud. Vajalik kiilrihmaga pump (kuni '92 või '93a), aga väidetavalt annab rihmaseibi ümber tõsta, niiet ka lamerihma-pump võiks sobida.
(mul on küll üks varuks, aga maale kolitud ja "kokku lükatud" jupihunnikust ei leia seda kerge vaevaga üles )
kuna OmegaB õõtshoovad käiku ei lähe, siis kuuluvad need pritsituna ja ortofosforhappega konserveerituna äraandmisele. Pildil suuemad kolakad, ühe ketta poriplekk on väga hea, teist võiks keevitusega kohendada:
http://teet.luarvik.org/v/vectra/hilisem...8.JPG.html
(pean esmalt rummud eemaldama - neid on mul vaja)
vectra kui tööloom tassib pisitasa ka maakodu garaazhimaterjali kokku (sügisene korstnapühkimis-pilt ):
Kuna kardaan on eemaldatud, saan esi- ja tagasilla vajadusel eri projektideks jagada - hea just seetõttu, et tagasilla puhul selgub lõplik sobivus-tõde ja olemasolevate juppide kasutatavus juba töö käigus.
esisilla püstaku-ja sadulavahetuse teen eeloleval laupäeval - loodetavasti kaob siis kevadel esisilda tekkinud undamine. Kui mitte, tuleb undamine kas kastist või vahekastist - loodame, et selle järelduseni ei jõua.
tagasilla puhul jätan õõtshoovad ikkagi Vectra omad - Omega omade kasutamine vajaks stabikakinnituse muutmist (lihtne), pooltelgededele ca 30mm flantside vaheletegemist (keeruline ja mõte mulle ei meeldi) ning mis kõige hullem - rattarumm (+vejekinnituspunkt) liiguks ca 20..25mm väljapoole. Niiet 40..50 offsetiga velg ei mahuks enam koopasse ja vaevalt, et ka sillageomeetria seeläbi algsest paremaks muutuks. Niiet vahetan taga rummud + pidurisadulad (ja kettad). Rumm (+ratas) peaks seeläbi hoopis rohkem koopasse liikuma. 8..9mm, mis pole probleem.
roolivõimu pump on häälekas - kui kellelgi on pakkuda, siis sellest teadaandmine on teretulnud. Vajalik kiilrihmaga pump (kuni '92 või '93a), aga väidetavalt annab rihmaseibi ümber tõsta, niiet ka lamerihma-pump võiks sobida.
(mul on küll üks varuks, aga maale kolitud ja "kokku lükatud" jupihunnikust ei leia seda kerge vaevaga üles )
kuna OmegaB õõtshoovad käiku ei lähe, siis kuuluvad need pritsituna ja ortofosforhappega konserveerituna äraandmisele. Pildil suuemad kolakad, ühe ketta poriplekk on väga hea, teist võiks keevitusega kohendada:
http://teet.luarvik.org/v/vectra/hilisem...8.JPG.html
(pean esmalt rummud eemaldama - neid on mul vaja)
vectra kui tööloom tassib pisitasa ka maakodu garaazhimaterjali kokku (sügisene korstnapühkimis-pilt ):
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"