Ajavaod .. aastast 2006...
#21
Vaatasin Imre eeskujul üle enda varasemad osalemised Uunikute Talverallil. Neid ei olegi eriti palju - 2005, 2008, 2010, 2011, 2012 ja 2013. Ühtekokku kuuel korral ja iga kord sama autoga - igavaks muutunud 1971. aastal valmistatud Fiat 600. Selle aja jooksul olen näinud autol ka roostet, kuid sellest on jagu saadud. 2009 aastal sai sama auto ka tunnustuse vanasõidukina. Mis ei ole takistanud seejärel osalemist.

Sool ja agressiivsed kaasvõistlejad on loomulikult tõsised vaenlased, kuid mingi väljund ju peab sellel hobil olema. Olgu siis talvel või suvel. Parandage mind, kuid olen püüdnud ka romude teema osas olla pigem diplomaatiline kui ründav. Roostetäppe enda teada taga ei aja ning osundan pigem üldisele esteetilisele välimusele, mitte sellele, et auto peaks talveralli finisis saama vanasõidukina tunnustatud.

Rahu, head sõbrad. Mulle tundub, et igaüks räägib ikkagi sellest, kus ta tunneb kinga pigistamas. Tegelikult ei meeldi mitte kellelegi romud, kuid ürituse õhustik on lihtsalt nii lahe, et lihtsalt peab osalema. Mitte enam vanatehnika pärast, vaid hoopis mingil muul põhjusel. Ja mõnusa seltskonna nimel topitakse end hulgakaupa autodesse ning lüüakse käega sellele, et väliselt on tegemist ikkagi vanatehnikaüritusega. Kuna mulle see üritus väga meeldib ning eriti kombinatsioon vanatehnikaga, siis püüangi agiteerida kõiki tähelepanu pöörama sõidukitele. Eelkõige on minu südameasjaks muidugi sõidukite vanus, selle kõrval roostetäpid või muu tehniline ebakõla ei ole oluline.

Indrek
Vasta
#22
Ka mina olen osalenud nn. romuga kolmel viimasel talverallil. Ja selleks siis pontiaci tulilind aastast 69. Roostet tuleb iga aastaga juurde. Aga kuna tean,et mingil ajahetkel läheb see auto mul ehitusse(algosadeks ja siis jälle kokku), siis ei näe nagu mingit mõtet seda autot jupikaupa teha.
Kevadel/suvel peaks valmima 71 gto mis sai lammutatud algosadeks ja uuesti üles ehitatud. Hetkel ma arvan,et selle autoga ma talverallile ilmselt ei tule. Aga seda mitte selle pärast,et ma kaasliiklejaid kardaks vaid pigem selle pärast,et ei soovi taga talvel soola/keemia sees liigelda.
Selleks talveralliks üritan rajale tuua 61 a IHC kastika. Ülimalt heal juhul jõuan kabiini osa ja tiivad/ uksed keevitatud ja mingi ajutise värviga kaetud. Veokast aga on ikkagi roostes ja kole. Samuti ka raam. On see siis romu?
Olles ka sirgunud ladade/mossede/sapikate ajastul ei tundu need autod minu jaoks huvitavad. Aga see on minu probleem. Tean,et nii mõnedki noored on vaimustuses vanast mossest või ladast või muhust/seebikarbist sest see on nende jaoks uskumatult imelik auto(nii tehnika kui välimuse ja sisemuse poolest). Samuti osadele vanema generatsiooni inimestele puhtalt kas nostalgilise või muu emotsionaalse ajendi osas.
Samas saab ka mosse või lada lahedaks teha lisades nn.rally laiendeid ja ka hobuseid kapoti alla. Aga loomulikult nõuab see jälle raha. Mida meist kellegil ilmselt kunagi üle ei ole Big Grin Ja kuna tegemist on ikkagi vanatehnika ehk osalt nostalgilise kalduvusega üritusega ei ole midagi vastu panna ka metsateelt kostvale seebikarbi põhjagaasiga üürgamisele.
Mina isiklikult arvan,et talverallikas ei pea olema näituse konditsioonis olev pill. Külla aga võiks olla midagi või millegi poolest omanäolist. Maailmas on neid issanda imesid ikka igasuguseid tehtud.
Vasta
#23
(11-01-2014, 17:02 PM)wagoneer Kirjutas: Mina isiklikult arvan,et talverallikas ei pea olema näituse konditsioonis olev pill. Külla aga võiks olla midagi või millegi poolest omanäolist. Maailmas on neid issanda imesid ikka igasuguseid tehtud.

Aga vana vöiks ju ikkagi olla.

Huvitav millepoolest need soome teed meie teedest erinevad.
Ja seal oli ka rotikaid ja veokaid.

http://www.petriskog.com/Transportation/...&k=hTGSvZd

Pille pildid.

http://www.rallifotod.eu/album396/fotod.html

http://www.rallifotod.eu/album395/fotod.html

Vanuse piir on seatud 30 aastat.



Jah nende rajavalik on veidi leebem kui Priidul ja nende extreme söit on pimedas kulgemine kolonnis ja magamine talvel telgis. Aga ma ei usu , et kui Herr. Veski teeks ka eraldi raja siis ei muutuks ka mitte midagi. Sama moodi ei ole juhtunud ka Suvisel söidul, et exteme vennada saavad paugutada metsaradadel ja töllad sahistada mööda suvist lauget teed.

Jah muidugi on veel yks erinevus ja probleem. Soomlaste algus kell 9.00 ja trass 100 km. Kell 00.30 soomes tueld kinni aga meil alles 00.00 läheb peoks.

Samas Kindral Laidoneri memoriaalil osaleb palju uhket tehnikat...

Mina ausalt ei saa aru mis toimub, kas meil siin eestis on yhtne vanatehnika liikumine vöi mitte. Noored peavad saama ka söita sellistel yritustel ja saama nautida endast vanemat autot. Kuigi musta numbri piir on meil 35 aastat. Me ei saa köik juua konjakit mis on vanem kui meie naine. See ei tähenda seda, et auto passis peaks olema aastanumber 1979. Kuid passis olev piir peaks siiski olema max 30 aastat.


Rolleyes
Per rendere omaggio alle auto che hanno segnato la storia dei rally degli anni 70-80 e hanno contribuito con la loro spettacolarità a far crescere l'interesse verso questa grandissima disciplina motoristica!!
Vasta
#24
(03-01-2014, 20:38 PM)mossepower Kirjutas: Just 2006. aasta Talverallil oli vahejuhtum, milles militaarroheline veoauto tagurdas ühe sapaka esilaterna puruks. Pärast rallit pidavat asja ära klaarima, aga minuteada ei olnud pärast süüdlasest ei kippu ega kõppu ja pole siiani.

Kuigi vahejuhtum ei juhtunud minuga on tegu siiski väga hea näitega, miks kaalukauss auto vaikul võib "toore ja taastamata" masina poole kalduda.

Ei meenu hetkel, et 2006 oleks peale minu mõni militaarroheline veoauto (olin GAZ 66'ga) veel olnud.
Samas ei tea ma midagi sapaka esitulest.
Kas mu mälu petab mind ja oli veel mõni militaarveok sellel aastal?
Lugupidamisega,

Grupp Seltsimehi

GAZ 31013 ('92&'93), ZIL 131 '80
Vasta
#25
(22-02-2014, 08:54 AM)Grupp Seltsimehi Kirjutas:
(03-01-2014, 20:38 PM)mossepower Kirjutas: Just 2006. aasta Talverallil oli vahejuhtum, milles militaarroheline veoauto tagurdas ühe sapaka esilaterna puruks. Pärast rallit pidavat asja ära klaarima, aga minuteada ei olnud pärast süüdlasest ei kippu ega kõppu ja pole siiani.

Kuigi vahejuhtum ei juhtunud minuga on tegu siiski väga hea näitega, miks kaalukauss auto vaikul võib "toore ja taastamata" masina poole kalduda.

Ei meenu hetkel, et 2006 oleks peale minu mõni militaarroheline veoauto (olin GAZ 66'ga) veel olnud.
Samas ei tea ma midagi sapaka esitulest.
Kas mu mälu petab mind ja oli veel mõni militaarveok sellel aastal?

Mul on juttudest justkui meeles, et veok ei olnud roheline. Äkitse miski vana Scania (kollane?).

Kahjuks täpsemalt midagi ei mäleta (ise ma polnud seal kohalgi), loodetavasti keegi, kes ei peaks, ei tunne ennast puudutatuna.
Vasta
#26
(22-02-2014, 11:09 AM)zazik Kirjutas:
(22-02-2014, 08:54 AM)Grupp Seltsimehi Kirjutas:
(03-01-2014, 20:38 PM)mossepower Kirjutas: Just 2006. aasta Talverallil oli vahejuhtum, milles militaarroheline veoauto tagurdas ühe sapaka esilaterna puruks. Pärast rallit pidavat asja ära klaarima, aga minuteada ei olnud pärast süüdlasest ei kippu ega kõppu ja pole siiani.

Kuigi vahejuhtum ei juhtunud minuga on tegu siiski väga hea näitega, miks kaalukauss auto vaikul võib "toore ja taastamata" masina poole kalduda.

Ei meenu hetkel, et 2006 oleks peale minu mõni militaarroheline veoauto (olin GAZ 66'ga) veel olnud.
Samas ei tea ma midagi sapaka esitulest.
Kas mu mälu petab mind ja oli veel mõni militaarveok sellel aastal?



Mul on juttudest justkui meeles, et veok ei olnud roheline. Äkitse miski vana Scania (kollane?).

Kahjuks täpsemalt midagi ei mäleta (ise ma polnud seal kohalgi), loodetavasti keegi, kes ei peaks, ei tunne ennast puudutatuna.
Hea teema keegi kuskil rääkis ennast polnud kohalgi aga köik on pahadBig Grin

Ja rohelisest militaarist autost sai kollane tsiviilBig GrinBig GrinBig Grin

Loe 2006 aasta stardi nimekiri läbi Toungue

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=14357
Per rendere omaggio alle auto che hanno segnato la storia dei rally degli anni 70-80 e hanno contribuito con la loro spettacolarità a far crescere l'interesse verso questa grandissima disciplina motoristica!!
Vasta
#27
(22-02-2014, 12:59 PM)kalacompany Kirjutas: Mul on juttudest justkui meeles, et veok ei olnud roheline. Äkitse miski vana Scania (kollane?).

Kahjuks täpsemalt midagi ei mäleta (ise ma polnud seal kohalgi), loodetavasti keegi, kes ei peaks, ei tunne ennast puudutatuna.

Hea teema keegi kuskil rääkis ennast polnud kohalgi aga köik on pahadBig Grin

Ja rohelisest militaarist autost sai kollane tsiviilBig GrinBig GrinBig Grin

Loe 2006 aasta stardi nimekiri läbi Toungue

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=14357

Mida plõksid?

Stardinimekirjaga pole ka nagu mõtet vehkida, tead ju isegi, et see ei klapi 100% osalenud autodega.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne