Keregrilli kasutamine ja ehitamine. (Split Manta ehitamise teemast)
#21

Kas keegi teab Eestis kohta, kus keregrilli peal olevat tervet auto kere (või raami) päriselt ka grillida saaks?
Ütleme 4-5 tundi ~300 kraadi juures, et vabaneda bituumenist, silikoonist, värvist, pahtlist jms. lisadest?

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#22

(26-10-2020, 13:19 PM)isandpauk Kirjutas:  Kas keegi teab Eestis kohta, kus keregrilli peal olevat tervet auto kere (või raami) päriselt ka grillida saaks?
Ütleme 4-5 tundi ~300 kraadi juures, et vabaneda bituumenist, silikoonist, värvist, pahtlist jms. lisadest?
 Ahjud peaks olema Estanc-il ja MDC Max Daetwyler Eesti AS-il ,aga kas ja kuidas neile ligi pääseb seda ei oska soovitada.
Vasta
#23

Ma ei taha eriti uskuda,et keegi oma ahju bituumenist jne tilkuvat autot tahaks lasta. Muidu suuremad pulbervärviahjud mahutavad kere sisse küll ja savad ka soovitud temperatuuriga edukalt hakkama.
A mis auto kereplekid jne huvitav asjast arvavad?

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#24

(27-10-2020, 08:33 AM)wagoneer Kirjutas:  Ma ei taha eriti uskuda,et keegi oma ahju bituumenist jne tilkuvat autot tahaks lasta. Muidu suuremad pulbervärviahjud mahutavad kere sisse küll ja savad ka soovitud temperatuuriga edukalt hakkama.
A mis auto kereplekid jne huvitav asjast arvavad?

Mõnisada kraadi pole probleem. 400 kandis hakkavad igasugused kergesti sulavad täited lahkuma (näituseks tinad jms.) 500 kandis hakkab metall omadusi muutma.

Suurim probleem on ilmselt suits (paarisaja juures võib tekkida huvitavaid efekte) ja autost tilkuv mant.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne