T-40 rihmaratta kinnitus
#1

Teema siis selline, et soetatud masina mootoril näikse väntvõlli otsas rihmaseib loksunud/lahti olnud. Seetõttu on kulutanud imekergelt väntvõllile ning ka rihmaseibi kiilusoonele "laiendi". Paistab, et lisaks on sellega ka mingi jant olnud, sest kinnituspolt ei ole originaal vaid mingi ise kompunnitud ja mitte kõige viisakama keermega, samas väntvõlli keere paistab olema OK.

Kas kellelgi on sellise probleemiga kokkupuudet ning kuidas see on pidama saadud?

Endal edasine plaan siis selline, et uus originaalkiil (mis on ka ca 3 mm pikem) + täiendavast uuest kiilust pool, et täidaks täielikult kiilu pesa, lisaks uus korralik polt ja pingutada see rihmaratas nii hästi kui võimalik. Kas sellest peaks olema küll?

Seal, kus lõpeb asfalt...seal lööme laagri ja Zillisauna püsti!
Vasta
#2

On kokkupuuteid olnud , aga siis oli väntvõll pooleks! See muidugi selgus palju hiljem kui sai otsitud põhjust miks kinni ei püsi.

Tee uus kiil ja pane korralik polt! Kui siis kinni ei seisa tuleb viga hakata otsima. Ega seal otsas ju teab mis koormust ole mis teda lahti raputaks. Võib ju olla , et see kes viimati mootorit remontis pani näiteks kitsama kiilu. Halvemal juhul on väntvõll ja hoorattas tasakaalust väljas .

Kiirus pole oluline läbivus on põhiline !
Vasta
#3

Ma nüüd peast täpselt ei mäleta, kuid kas polt mitte peene keermega seal ei ole. Päris suvalist sinna sisse eriti hästi ei keeruta.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#4

Ega siis kiil asju kinni ei hoia - polt on see, mis pind pinevsega surub rihmaratta kinni ja hoiab. Kiil on lihtsalt fikseerimiseks.

Seda asja on katsetatud ka mootorite nukkvõlli rattaga - midagi ei juhtu, kui kiilu pole, polt tuleb lihtsalt korralikult kinni keerata.

Kui kiil hoiaks, siis milleks on vaja polti? Rolleyes fikseerimiseks?

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#5

Pakun, et rihm avaldab sellele rihmarattale külgjõudu. Ja loksutab selle uue kiiluga ja õige pingutusega poldiga ikka lahti. Põhjus selles, et vänt on peenem kui auk seibis.
Sama jama oli kompressoriga peale ebaõnnestunud taaskinnitamist tuli abiks mingi keermeliim või mis ta oli. Peab küll.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#6

Kui soolo jumzile uue mootori peale viskasin siis selle ainuke viga oli rikutud väntvõlli ots, mootor oli olnud geneka kus rihmaseib oli lahti tulnud ja minema lendand. Vända ots ilus ümar, orginaal rihmaseib loksus otsas. Kuna mingit isu polnud alla 500h töötand mootorit lahti võtta siis sai mindud lihtsama vastupanu teed, ehk rihmaseib sai seest vähe suuremaks treitud ja puks sisse surutud, kõik kergelt koonuses. Poldiga tõmbasime otsa ja on seal siiani. Kiilu enam vaja polnud. Tsut-tsut viskab aga mitte rohkem kui orginaalis Wink Enam vähem samale joonele sai kui orginaalis kiiluga peaks olema, kuigi 1750p/min ei suuda ka vist suvalt paigaldatud rihmaseibiga värisema hakata... Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#7

Tänaseks siis soetatud uus originaalpolt ja uus kiil. Eelmise, improviseeritud poldi ja originaali võrdlus ilmestab ka selgelt, miks see asi kinni püsida ei tahtnud - keere väga lühike ja vilets.

Lisaks on soovitatud veel enne originaalpoldi kinni keeramist keere puhastada keermepuuriga hilisemate ekstsesside vältimiseks. Katsun leida puuri ja siis saab teema kokku monteerida.

Seal, kus lõpeb asfalt...seal lööme laagri ja Zillisauna püsti!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne