MTZ 1025 võimsama hüdropumba pealepanek
#1

Mure siis järgmine, sai 2002 aasta mtz 1025le pandud NS 32 A3 pumba asemele NS 50 A3. Armatuur sai ümber ehitatud nati torude peale (jämedamad), ainuke, mis jäi veel vana, on jagajast tagasivool. Seal on umbes 50cm pikkune jupp russi vene voolikut. Ülejäänud tagasivool on ikka väga jäme juba originaalis.
Süsteem sai siis selline, 50sest pumbast torudega kolmikkraani, sealt jagab siis kas traktori jagajasse või siis metsakäru jagajasse.
Kohe alguses lõi paar korda katki pumbast väljuva flantsi rõngastihendi. Et seda vältida, keerasin jagajast surve maha. Sellega jäi rõngastihend paika, aga tõstes pidevalt see klapp seal jagajas iniseb. Täna keerasin natuke survet juurde, et koguaeg klapp ei töötaks (ma millegipärast arvan, et see klapp on ülerõhuklapp). Tulemus siis katkine pumba korpus.
Kasutan Farma käru, jagaja marki ei oska peast öelda. Käru ise on umbes 7 tonnise kandejõuga.
Pumba korpuse lõi lõhki, kui kasutasin jagaja kangi ja silinder lõppu jõudis.
Kas siis rakendubki ülerõhuklapp või on seal sees veel mõni muu klapp?
Vasta
#2

pane vähemalt 3/4 voolikud, viska orig minema, kolmikkraan ka3/4, tõstuki jagajast tee tagasivool otse hüda paaki ilma mingi vahepealse jamata siis teed suvel ka tööd ja ei löö midagi minema
Vasta
#3

(05-01-2014, 22:23 PM)jancs Kirjutas:  ...
Et seda vältida, keerasin jagajast surve maha. Sellega jäi rõngastihend paika, aga tõstes pidevalt see klapp seal jagajas iniseb. Täna keerasin natuke survet juurde, et koguaeg klapp ei töötaks (ma millegipärast arvan, et see klapp on ülerõhuklapp). mõni muu klapp?
...

Suured ja Karvased Munad peavad olema, et minna näppima hüdrosüsteemi klappe ilma rõhkusid kontrollimata.

Mis klappi ja millisel jaguril keerasid? Kui palju? Pumba kest võiks kesta sadakond ülebaari lubatule lisaks üsna valutult. Praegu kõlab, nagu oleksid ülerõhuklapi põhjani kinni keeranud. Loomulikult annab sellistes oludes targem järele.

Kas pumba flantsis tihendrõnga soon ikka on?
Vasta
#4

Ma kardan asjaolu, et sul tõstukil miskine pisike jagaja, näiteks 30liitrit minutis. Näitlikult 50 liitrise pumba puhul ongi koguaeg ülerõhk kuna 30 liitrit pressib end läbi kanalite ja 20 liitrit läbi ülerõhu klapi, et ta pidevalt inises
Vasta
#5

(06-01-2014, 11:45 AM)maisalup Kirjutas:  Ma kardan asjaolu, et sul tõstukil miskine pisike jagaja, näiteks 30liitrit minutis. Näitlikult 50 liitrise pumba puhul ongi koguaeg ülerõhk kuna 30 liitrit pressib end läbi kanalite ja 20 liitrit läbi ülerõhu klapi, et ta pidevalt inises

+1Cool

Kas õli kuumenes ka teemaalgatajal? Mõlema jaguriga (kolmikkraan lülib ju kogu tootlikkuse ümber...).
Vasta
#6

"Hilja peremees, hilja..."

pump lasti juba pilbasteks ära, mis siin enam... Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#7

kui viga välja selgitada ennem uue pumba pilbasteks minekut, siis on täitsa vara veel Big Grin
Vasta
#8

Pumbast tuleval flantsil tihendisoon kenasti olemas. Klappi ei keeranud kinni, vaid ikka vähehaaval. Endal on ka tunne, et jagaja ei suuda nii palju läbi lasta, kui pump toodab, sest maantesõidul läheb õli kuumaks (mootori pöörded üleval). Samas tõstmise ajal jahtub maha.
Eelmise pumbaga (NS 32) tõstsin nii, et mootori pöörded nii 2/3 maksimumist. Ehk siis tootlikkust nappis.
Ma pole kindlasti esimene, kes on 50se pumba peale pannud. Lihtsalt huvitab, kas pump-kolmikkraan-jagaja- paak süsteem tahaks veel mingit vahelüli, mis vajadusel järgi annaks? Lisaülerõhuklapp? Kui kange ei näpi töötab kõik kenasti läbi jagaja, probleem tekkis alati siis, kui silinder lõppu jõudis ja vastusurve tekkis, siis lõi tihendi katki ja nüüd siis lõpuks ka pumba.
Olengi kahevahel, et kas uus 32ne pump (töö on aeglasem, aga kõik jääb terveks) või siis ikkagi 50ne pump.
Vasta
#9

Põhimõtteliselt 50se pumbaga saad poolte pööretega tõsta, kuid jah maantee sõidul tootlikkus tõuseb. Tühikäigul lööb 50 pump kuskil 17l/min täis pööretel sõites 50 sellest ka õli kuumenemine, arvan, et lisaks pumba vahetusele läheb sul tarvis ka võimsama läbilaskevõimega jagajat tõstukile või tuleb pump sõidu ajaks välja lülitada, et ilmaasjata õli ei keedaks.
Vasta
#10

(06-01-2014, 14:17 PM)jancs Kirjutas:  ...
Kui kange ei näpi töötab kõik kenasti läbi jagaja, probleem tekkis alati siis, kui silinder lõppu jõudis ja vastusurve tekkis, siis lõi tihendi katki ja nüüd siis lõpuks ka pumba.
...

Kas tihend andis järele ka põhijaguri kasutamisel? P3-75 võiks siiski ära seedida kahekordse tootlikkuse...

Milline on kõige kitsam koht (väikseima läbimõõduga lüli) Su süsteemis?
Tõstuki jaguril ikka toimiv ülerõhuklapp on?
Vasta
#11

Põhijagajaga toimimist ei proovinud kahjuks. Aga millegipärast arvan, et toimis.
Sümptomid siiski viitavad, et tootlikkust on liiga palju. Et siis ilmselt lähen tagasi vana 32se pumba peale, siis vähemalt jäävad asjad terveks. Pumba vahetus ei ole russil just kõige lihtsam, eelkõige siis "väga hea" asukoha poolest.
Vasta
#12

ma kaaluks jagaja vahetust mõistliku vastu, et ka pumba moodi asja külge saaks panna. Õige kooslusega ei pea mootorit vägistama, tõstab hästi nii 1100 pöördega.
Vasta
#13

(06-01-2014, 14:52 PM)maisalup Kirjutas:  Põhimõtteliselt 50se pumbaga saad poolte pööretega tõsta, kuid jah maantee sõidul tootlikkus tõuseb. Tühikäigul lööb 50 pump kuskil 17l/min täis pööretel sõites 50 sellest ka õli kuumenemine, arvan, et lisaks pumba vahetusele läheb sul tarvis ka võimsama läbilaskevõimega jagajat tõstukile või tuleb pump sõidu ajaks välja lülitada, et ilmaasjata õli ei keedaks.
Viiekümnene pump peaks lööma 107 liitrit minutis, kolmekümne kahene 68 liitrit minutis.

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#14

(06-01-2014, 21:53 PM)hellrix Kirjutas:  
(06-01-2014, 14:52 PM)maisalup Kirjutas:  Põhimõtteliselt 50se pumbaga saad poolte pööretega tõsta, kuid jah maantee sõidul tootlikkus tõuseb. Tühikäigul lööb 50 pump kuskil 17l/min täis pööretel sõites 50 sellest ka õli kuumenemine, arvan, et lisaks pumba vahetusele läheb sul tarvis ka võimsama läbilaskevõimega jagajat tõstukile või tuleb pump sõidu ajaks välja lülitada, et ilmaasjata õli ei keedaks.
Viiekümnene pump peaks lööma 107 liitrit minutis, kolmekümne kahene 68 liitrit minutis.
Millise arvutuskäigu tulem see on? Kooliajast nagu meelde jäänud, et russil lööb 32-ne 45l/min nimipööretel?
Vasta
#15

[/quote]
Millise arvutuskäigu tulem see on? Kooliajast nagu meelde jäänud, et russil lööb 32-ne 45l/min nimipööretel?
[/quote]

See lehekülg väidab nii. http://www.nppgid.ru/catalog/promgid/nsh.html

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#16

Millise arvutuskäigu tulem see on? Kooliajast nagu meelde jäänud, et russil lööb 32-ne 45l/min nimipööretel?
[/quote]

See lehekülg väidab nii. http://www.nppgid.ru/catalog/promgid/nsh.html
[/quote]
Russi pumba ajami pöörded nii kõrgele ei küündi, et sellist tootlikkust saavutada, olgugi et pump taluks vähemalt projekteerijate arust märksa kõrgemaid pöördeid. Matemaatika ütleb, et kui moto pöörded üle 2500 ajada, peaks need liitrid kuskil kätte ka saama(kui kadusid ei oleCool ).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne