Mootorsaag - hooldus ja remont ning turg
(07-12-2018, 11:21 AM)autojuht Kirjutas: Parem on seda mitte määrida, määrimine ei pikenda tähikulaagri eluiga.

Kas sa oskad seda anomaaliat lahti seletada.
 
Mina määrin ja soovitan määrida.
__________________________
M: Peugeot 406 juppe, vaata pilte ja hindu.
M: Datsun Cherry
M: Volvo mootor
tulepesa.ee


Vasta
(07-12-2018, 11:28 AM)motamees Kirjutas:
(07-12-2018, 11:21 AM)autojuht Kirjutas: Parem on seda mitte määrida, määrimine ei pikenda tähikulaagri eluiga.

Kas sa oskad seda anomaaliat lahti seletada.
 
Mina määrin ja soovitan määrida.

Määrimise kasulikkusest sain aru just väikesemahuliste tööde juures- enne kui tähikut igal saepuhastamisel määrima hakkasin juhtus sageli et puude kokkukorjamise ajal külmaga mahajahtunud sae otsatähik külmus kinni. Seda just lumes töötamisel. Enam pole seda muret olnud.
Vasta
(07-12-2018, 11:21 AM)autojuht Kirjutas: Parem on seda mitte määrida, määrimine ei pikenda tähikulaagri eluiga.

Mis on selle soovituse füüsikaline või tehniline põhjendus?
Vasta
(07-12-2018, 11:51 AM)v6sa Kirjutas:
(07-12-2018, 11:21 AM)autojuht Kirjutas: Parem on seda mitte määrida, määrimine ei pikenda tähikulaagri eluiga.

Mis on selle soovituse füüsikaline või tehniline põhjendus?

praktiline.
Družba, Taiga aegadel oli prits kaasas, sai ikka määritud.
Viimati määrisin ehk paarkümmend aastat tagasi, pole ükski latt veel tähiku pärast utiili läinud. Vahel harva mõne tilga õli olen pannud lati soonde. ikka venivad lati põsed välja, kuluvad madalaks, väändub kõveraks vms.
Väidetavalt pidi ketiõli piisavalt määrima.
Vasta
(07-12-2018, 11:58 AM)hulgus Kirjutas:
(07-12-2018, 11:51 AM)v6sa Kirjutas: Mis on selle soovituse füüsikaline või tehniline põhjendus?

praktiline.
Družba, Taiga aegadel oli prits kaasas, sai ikka määritud.
Viimati määrisin ehk paarkümmend aastat tagasi, pole ükski latt veel tähiku pärast utiili läinud. Vahel harva mõne tilga õli olen pannud lati soonde.
...

Milleks see tilk siis? Liigne liigutus ja kulu.

Jah, ketiõlist piisab täiesti, et latt elaks üle pretensioonide esitamiseks määratud 24 kuud.

Samas ei tahaks uskuda, et valmistajad määrimisava päris ilma asjata teevad profilattidele. Rolleyes
Vasta
Isegi plaadi valmistajad on aru saanud, et on mõttetu määrida ja ei tee määrde auku plaadile enam.
Ketiõli määrib piisavalt ka tähikut.
Vasta
(07-12-2018, 12:14 PM)autojuht Kirjutas: Isegi plaadi valmistajad on aru saanud, et on mõttetu määrida ja ei tee määrde auku plaadile enam.
Ketiõli määrib piisavalt ka tähikut.

Nagu mainitud: 24 kuud kestab ära ja siis maailm majandust elavdama!

Tuleb küll tunnistada, et mingi suvalise autooli tähikussetoppmine ilmselt on halb mõte. Aga et mingi tänapäevane moos seal midagi halba korda saadaks, ma küll ette ei kujuta.

Siinkohal olgu öeldud, et määrimisavaga tähikute ehitus on veidi erinev kinniste tähikute omast. Määrimisavadeta tähikutel on õlikanalid, mida määrimisavaga tähikutel olla ei pruugi. Või vähemalt ei olnud Oregoni 2009. aasta määritaval latil, mille huvi pärast avasin peale lolli peaga kiirustades kõveraksväänamist.
Vasta
(07-12-2018, 12:21 PM)v6sa Kirjutas:
(07-12-2018, 12:14 PM)autojuht Kirjutas: Isegi plaadi valmistajad on aru saanud, et on mõttetu määrida ja ei tee määrde auku plaadile enam.
Ketiõli määrib piisavalt ka tähikut.

Nagu mainitud: 24 kuud kestab ära ja siis maailm majandust elavdama!

Äkki Sa peaksid sae marki vahetama? Wink

ps. oli aeg (ca tosin aastat tagasi) kui Oregoni asjad kestsid kauem kui Stihli originaal. Õnneks võtsid saksmanid mõistuse pähe ja majandus jäi elavdamata.
Vasta
(07-12-2018, 12:35 PM)hulgus Kirjutas: Äkki Sa peaksid sae marki vahetama? Wink
...

Milleks?

Mina vahetan latte nii kümne aasta ja paari-kolmekümne keti järel. Saage veel harvemini - viimane kord ostsin raha eest endale sae kolm aastat tagasi ja enne seda....vist sajandi alguses. Aga ma olen õige mitu "lootusetult per$es" saagi elule aidanud. Mistap julgen üht-teist neist asjust arvata. Toungue Tänagi on riiuli all 5 saagi, millest 2 on täies lahingvalmiduses, kaks vajavad kiiksudega arvestamist (sest see on odavam, kui vigade kõrvaldamine) ja ühel tuleb vahetada paak (siinkohal terviseid MTD arendusosakonnale planeeritud lagunemise suurepärase implementatsiooni eest Toungue )

Küll näen kõrvalt õige mitme tegelase toimetamisi, kel margist sõltumata nii saed kui latid pidevalt ära ikalduvad. Sellest ka sapised märkused.
Vasta
(07-12-2018, 12:48 PM)v6s Kirjutas: Küll näen kõrvalt õige mitme tegelase toimetamisi, kel margist sõltumata nii saed kui latid pidevalt ära ikalduvad. Sellest ka sapised märkused.

Järsku aitaks vene kirves? Sellel laguneb ainult vars. Big Grin  Nahk läheb ka kiiremini märjaks ja kõik viha kandub üle halgudesse. Halud aga lendavad ahju ja toss otse kosmosesse. Ongi lahti saadud oma muredest ja probleemidest. Smile  Proovige järgi,täitsa toimiv ravi.

T.
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
(07-12-2018, 10:58 AM)motamees Kirjutas:
(07-12-2018, 10:07 AM)pannkook Kirjutas: ... Seal kirjutas et korra nädalas võiks siduri nõellaagrit määrida...

Võlli sees on auk ja sealt otsast pannakse lehe tähiku pritsiga sisse. 
Kas sa lehe tähikut ka ei määri?

Ei määri jahh.
Kui õli paaki valan, siis lasen natuke lati otsa peale ka. Big Grin
Vasta
õli paaki valades läeb teinekord "tilgake" liiast ja valgub latile. ma olen sel juhul sae vähe viltu kallutand, et õli ketile valguks ja ise käega tasahilju ketti ringi ajand. teinekord saab nii paksult et küllap jõuab muist tähikuni ka.
no ja kui ei jõua, siis pole ka ullu.
määrind eraldi ma pole neid kunagi ja latid on kõik mujalt kui tähikust otsa saand.
Vasta
(07-12-2018, 13:00 PM)Talupoeg taluja Kirjutas: Järsku aitaks vene kirves? Sellel laguneb ainult vars. Big Grin 

T.

Sinusugune kogemustega mees peaks väga hästi teadma, kuidas vene kirvel pea pooleks läheb.
Vasta
Kusagil siin oli juttu nendest Hiina odavatest saagidest, ei leia enam üles. Keegi nagu ostis? Nüüd peaks juba piisavalt palju aega möödas olema ..... Kuidas kestab? Oleks huvitav teada.
Vasta
(07-12-2018, 20:32 PM)Raudpats Kirjutas: Kusagil siin oli juttu nendest Hiina odavatest saagidest, ei leia enam üles. Keegi nagu ostis? Nüüd peaks juba piisavalt palju aega möödas olema ..... Kuidas kestab? Oleks huvitav teada.

mina ka otsin jätkuvalt aga nende odavsaagede kiituseks ütlen peavad küll vastu. Nüüd alles andis märku odav trimmer  et aitab küll 5 aastat oled mind ruunanud.
Vaatasin et müüakse kohe komplektset mootorit 40.- oli moto tükihind. Ei leia seda kodulehte enam ülesse (ehk keegi teab?)
Veel pole maha löödud
Vasta
Natu kallim kui 40  https://www.tooriistad24.ee/trimmeri-vos...otor-43cm3
IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Vasta
Kõige huvitavam saag on minu arvates see 60 kuubine hecht, maksab küll üle 200€ aga äkki on see uskumatult hea saag? Ehitus näib paljulubav kuigi eriti infot ei ole leidnud?

Mootorsaag on üldiselt hea investeering ja eriti tema hind ei lange, kui just hullult ei lõhu.

Ise soovitaks stihl klooni üle kõikide teiste odavate hiina saagide. Põhjuseks just hea disain ja varuosade saadavus.
Vasta
Selle husqvarna 135 teemal:
Sellele imevigurile polegi võlli otsa soont puritud mille kaudu siduri laagrit määrida, vähemasti minu omal mitte Sad . Olen lihtsalt suurema puhastuse ajal siduri maha keeranud ja ketiõlig laagri paksult kokku teinud. Aastaga pole otsi andnud veel.
Üks mõte aga ei anna rahu. Nimelt kui veel poes näpu otsas keerutasin soovitati, et puude tegemiseks 3/8" kett pole hea, võta pigem 435 millel 325 kett. Kuna hinna vahe oli 100€ ja 3/8" ka enne olnud võtsin ikka selle. Aga kuna neil muud erinevust peale keti suuruse ja 0,1kw ei tohiks olla, siis ideeliselt kui osta 435-e siduritähik, peaks saama ju ikkagi suure keti panna  Toungue . Välimuselt on tähikud sama kujuga, väntvõlli jämedust ei tea võrrelda kahjuks. Ega enne vist teada ei saa kui tähikut ära ei telli Smile
Muidu asjalik saag, ainult käivitades tikub tagasi lööma.
Vasta
(8 tunnid tagasi)Mats metsast Kirjutas: Selle husqvarna 135 teemal:
Sellele imevigurile polegi võlli otsa soont puritud mille kaudu siduri laagrit määrida, vähemasti minu omal mitte Sad . Olen lihtsalt suurema puhastuse ajal siduri maha keeranud ja ketiõlig laagri paksult kokku teinud. Aastaga pole otsi andnud veel.
Üks mõte aga ei anna rahu. Nimelt kui veel poes näpu otsas keerutasin soovitati, et puude tegemiseks 3/8" kett pole hea, võta pigem 435 millel 325 kett. Kuna hinna vahe oli 100€ ja 3/8" ka enne olnud võtsin ikka selle. Aga kuna neil muud erinevust peale keti suuruse ja 0,1kw ei tohiks olla, siis ideeliselt kui osta 435-e siduritähik, peaks saama ju ikkagi suure keti panna  Toungue . Välimuselt on tähikud sama kujuga, väntvõlli jämedust ei tea võrrelda kahjuks. Ega enne vist teada ei saa kui tähikut ära ei telli Smile
Muidu asjalik saag, ainult käivitades tikub tagasi lööma.
´325 kett tahab rohkem jõudu kui 3/8. Stihl ms250 sai tehtud selline lüke. sai parem, aga kui suurema sae võtad, siis saad kohe aru, et 2kw + ´325 -16" jääb napiks. Huski ei tea aga stihlil piisas veotähiku vahetusest. 
Puude tegemiseks on 3/8 ketti rohkem kui küll. Lõikekiiruses võidad alles siis, kui latt täies pikkuses puu sees.
Vasta
(18-11-2018, 22:38 PM)veix__ Kirjutas: Oma sae kasutusjuhendist:

Ärge kasutage metüülalkoholi sisaldavat või enam kui 10 % ulatuses etüülalkoholi sisaldavat kütust.

Seda, et bensiin 95 sisaldab kuni 5% etanooli, sellest on vast kõik teadlikud, aga kui ma selle teema kohta õigesti välja lugesin, siis praegusel hetkel meie tanklabensiinis võib olla ka kuni 3% metanooli?  Rolleyes

Ei ole keegi kursis meie tanklate bensiini metanooli sisaldusega?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne