Millisele autole kuulub see sumpsi pütt ? Moskvitši 412 kolmas lisa pütt.
#1

Millalgi sain sellise püti aga siiani pole teada saanud,et mis autole sobib. Tunduks olema nagu vene asi .

[Pilt: 2311639397f701_o.jpg]

[Pilt: 23116399ad1eb7_o.jpg]

[Pilt: 23116401b5f342_o.jpg]

Mõte oli see sobitada oma Mosse alla aga kui kellegil sellist rohkem vaja,vahetaks ringi või küsiks samapalju raha,et saaks oma autole õige asja alla.....
Tänan!

Tel.56 95 60 13
Vasta
#2

Pole sellise süvendiga autodel näinud, aga ehk mingil agregaadil (külmutus, El jaam, armeekasutuses) Miskipärast tundub et seda kasutatakse püstises asendis, nagu traktoritel. Kui eksisin, siis andestage....( kui suudate) Rolleyes

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#3

Mosse oma, 412 ja 2140


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#4

üldkuju küll mosseomast erinev , mossel tavaliselt oli üks pikem toru küljes, samas kinnituskõrv justkui sobiks mosse transportöörlindist tripiga kokku. kui mosse , siis mingi kehvemasordi koperatiivi käkk.
Vasta
#5

(07-01-2014, 23:43 PM)iceman Kirjutas:  üldkuju küll mosseomast erinev , mossel tavaliselt oli üks pikem toru küljes, samas kinnituskõrv justkui sobiks mosse transportöörlindist tripiga kokku. kui mosse , siis mingi kehvemasordi koperatiivi käkk.
Õnneks on ikka tehase töö,sest pilti vaadates kõik klapib. Kahjuks polnud endal kirjandust ja ei oleks ka arvanud,et selline pütt Mosse alla käib.
Vasta
#6

(07-01-2014, 23:55 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(07-01-2014, 23:43 PM)iceman Kirjutas:  üldkuju küll mosseomast erinev , mossel tavaliselt oli üks pikem toru küljes, samas kinnituskõrv justkui sobiks mosse transportöörlindist tripiga kokku. kui mosse , siis mingi kehvemasordi koperatiivi käkk.
Õnneks on ikka tehase töö,sest pilti vaadates kõik klapib. Kahjuks polnud endal kirjandust ja ei oleks ka arvanud,et selline pütt Mosse alla käib.
See on kolme pütiga mosse. Luure variant ja mõeldud hiilimiseks Big Grin

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta
#7

Olen ühel peretuttaval näinud M2140-l tehasest kolmanda pütiga summutit. Kas kolmas osa selline välja nägi, ei mäleta, aga auto käis täiesti "mittemoskvitši" häälega. Täiesti kaasaegse masina sumin tuli torust. See on ka ainus maisin, millel olen sellist süsteemi näinud, kõik on kahe potiga olnud.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#8

Täpsem pilt mosse kolme pütiga sumpsist.
Arvatavasti paigaldati sellist sumpsi seitsmekümnendate teisel poolel.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#9

...ja ka päris uhke summutiots on sellele "kolmepütasele" ette nähtud. Tekib küsimus, kas selline ("tarbetu ja praktilist lisaväärtust mitteandev") uhkeldamine hoopis kapitalistliku ühiskonnaga kaasas ei käi? Ehk siis äkki varustati lisapüti ja uhke summutiotsaga mingi suuna eksportisendid?

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#10

(07-01-2014, 22:50 PM)ladybird Kirjutas:  Mosse oma, 412 ja 2140
http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=46461

Siiski see konkreetne pütt (13) kuulub ainult M 2140-liste (412 mootoriga isendid, 2138-listele mitte) tehase orginaalvarustuse hulka olenemata sellest, kas isend läks eksporti või mitte. Paigaldati neid vaid tootmise algaastail, mil tagapaneeli mustaks värviti, nagu ka seda kahe suudmikuga kandilist sumpsiotsa (14) sedaanile ja kõverikku toru (15) universaalidele 2137 ja tordikuutidele 2734. Kõverikku hakati siiski paigaldama ka eelkäijale, mudelile 427 juba 1973/74 ja samal ajal Moskva tehase sedaanile 412 kuni tootmise lõpuni 1975 otsast allapoole kalduv ümar kroomitud toruotsik. Ka IZ tehase 412-le (ja 2125-le) hakati paigaldama umbes 1973 sumpsiotsakut, kuid see erines Moskva tehase omast: olid lehtmetallist rulli keeratud ja kokkupunktitud, ots ei olnud allapoole kõverdatud vaid otsa moodustas umbes 50 kraadi all tehtud lõige, moodustades toru ülemisse poolde sulepea sulele sarnase teraviku. Uuematel 2140-tel koos SL tulekuga on otsikuks lihtsalt kroomitud toru, millel vahetult enne serva kerge valtsitud paksend.
Kuna otsikud olid valmistatud õhukese kroomikihiga kaetud mustast metallist, siis nad lihtsalt roostetasid keemilisi ühendeid täis heitgaaside keskonnas mõne aastaga kiiresti ära ja vastupidiselt VAZ 03 roostevabaterasest kandilisetele ja Vaz 02 kõverikele summutiotsikutele, ei ole nad tänase päevani säilunud.
Kui leian panen ka mõne pildi, sest jutt üksi on "kuiv".
Vasta
#11

Meil oli laos alles mõni hetk tagasi M2140 originaal tagumine otsik. Elu suuruses nägi välja selline.

http://www.sovietcarparts.com/moodul.php...DetailView
Vasta
#12

Selline kolmas pütt oli mu 80ndal aastal välja lastud 2140el all (jah, musta tagapaneeliga). 30tuhat km läbisõitu hävitas selle. Mõned paikamised ja 50tuh km pealt tegin Lada roostevabast sumbutist teise püti. Et hääl oleks sama mõnus, ehitasin Lada püti just samasse kohta. Läks alla serviti ja vajas samasugust õnarust, nagu originaalpütil. Õnaruse koht on vedru poldi jaoks.
Levinud selline pütt polnud, kuna rohkem pole ühegi auto all kohanud.

hp
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne