IZ- Planeta3 aastast 1973
#81

Julgen kahelda, et oli kunagi olemas spetsiaalselt Iž mootorrattale mõeldud kolmnurkne peegel. Kui selline oligi nimetatud tsiklil küljes, siis ikka eraldi ostetud lisavarustus.

Muidu kiitus. 

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#82

Peegel oli poest ostes küljes!!! Aga, kui ei ole kolmnurkset peeglit, siis võib pakkuda ka teisi varjante, 
mis tehase poolt rattale külge on pandud.
veeks on destileeritud vesi - minu viga ,et ei täpsustanud, kuigi retseptis seda rõhutatud ei olnud !


Üks küsimus veel::

Pole just keemias väga tugev !!

Uurisin ja puurisin sellise ühendi kohta nagu "Naatriumvesiklaas"
Kahjuks ei leidnud tema kohta mitte just palju infot.
Vajaminev kogus on väike 1L -kohta - 4ml
Aga seda on vaja võtta 5L kanistrist.
Väävel - Soolhape on lihtsalt tavalise plastik korgiga kinni keeratud aga sellel sunnikul oli veel selka peal
Siit küsimus:: Kui suur on aurustumine 6c kraadi juures . Kas peaks olema mingi eriline mask või piisab lihtsalt niiskest maskist.
Seda  kasutatakse rasvaeemaldus retseptis. Hetkel on see minu jaoks tundmatu ja seega seda ei kasuta. Seoses sellega kasutan alternatiivi , mis võib põhjustada mitte nakkumise.
Kui keegi teab kuidas see antud kooslus käitub, võiks teada anda.
Tänud 
Vasta
#83

Too mõni viide, olgu või internetist, ma mõtlen tehase komplektsusest koos peegliga. Ega sa ei taha väita, et tuuleklaas oli ka tehasest küljes.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#84

Et see millisena ratas tehasest välja tuli ma ei tea.
Ju siis poes on need "Lisadena" külge pandud.
Isa ütles , et tema lasi külge panna põlvekaitsmed, lisaks juba küljes olnud juppidele (peegel, tuuleklaas).
Isa ostis ratta koos korviga - korv on ka alles aga vajab uuendamist.
Vasta
#85

(23-02-2016, 21:05 PM)vaa11 Kirjutas:  Üks küsimus veel::
Pole just keemias väga tugev !!
Uurisin ja puurisin sellise ühendi kohta nagu "Naatriumvesiklaas"
Ise küsin ise vastan ::
Esiteks ei ole midagi ohtlikku.
Mind hirmutas esialgu pakendi kinnitus meetod. -- Kork ja fooljumist kate (või kuidas seda õieti nimetada )
See viimane on selleks , et Naatrium on selline putukas, et imab õhust niiskust ja selle võimalikuks vältimiseks on selline pakendi kinnitus.

Naatriumvesiklaasi saamine::
Kvartsliiva (SiO2)  ja pesusooda (Na2CO3)  kokkusulatamisel erinevas vahekorras: Na2CO3+nSiO2 = Na2O*nSiO2+CO2

Rakendused::
Ehituses krohv- ja betoonpindade tihendamiseks, silikatiseerimiseks ja niiskuskinluse tõstmiseks.
Kaalium - vesiklaas on aluseks ilmastikukindlale silikaatvärvile
Puidu töötlemiseks selle niiskuse- ja kahjurikindluse tõstmiseks.
Vesiklaasiga impregneerimine suurendab materjalide tulekindlust
Korrosjoonitõrjeks veetorustikes: Na-silikaadi lisamine veele tekitab toru sisepinnale ränioksiidse kaitsekihi.
Vesiklaasi lisamine mootori jahutusvedelikule aitab sulgeda mikromõrasid ja kaotada lekke
 (kõrgemal temperatuuril väljasadestuv ränioksiid täidab ja sulgeb prao)
Vasta
#86

Loen ja üllatun meeldivalt su visadusest! Jõudu tööde, palju ilusat vaeva nähtud!  Cool

vanamotopisiku ohver
Vasta
#87

Tere
Vahepeal sai keemia kõrvaletõstetud.
Ja võtsin ratta käsile!
Tehtud sai / saab
Moto - uus kolb 1remont, silinder ka puuritud,uued rõngad ja kõik muu sellega seonduv
[Pilt: orig_29451341_NQvL.jpg]

rattad- kodarate vahetus, laagrid simmerid vahetatud

[Pilt: orig_29451343_O2OZ.jpg]

Kilpide noorendamine pooleli
[Pilt: orig_29451339_QK6b.jpg]
sai ka amordid ära vahetatud, kuna vanad ootavad uuendamist, ja simmerite vahetust

[Pilt: orig_29451337_5NoX.jpg]
Vasta
#88

Oli jutt peeglist ja klaasist. Üldjuhul oli nii, et kui ostuks läks, siis kauplus pakkus võimalusel neid vidinaid. Mitte ükski pole mootorratta tehasest tulnud standardvarustus, ikka lisad, seega originaalsuse osas rolli ei mängi. 
Edu nokitsemisel, näib, et asi areneb.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne