24-01-2014, 10:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2014, 10:47 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Kui koha peal tiksudes soojeneb ja sõites jahtub, on jama kas vee voolusuunaga või on tegemist üleüldse värske õhu möödavooluklapi avanemisega.
Kuidas sel preparaadil soojakraani juhitakse? Elektriga, vaakumiga või trossiga? Kas kraan ikka avaneb täielikult?
Mis temperatuuril on soojendusradikasse minev ja sealt tulev voolik tühikäigul (kui sooja tuleb)? Milline on temperatuuride erinevus samadel voolikutel vahetult peale sõitmist (kui sooja enam ei tulnud)?
Kui probleem oleks pelga veevoolu intensiivsusega, siis peaks soojendus toimima teistpidi: tühikäigul (kui põhipumba tootlikkus langeb) jaheneb ja mootorile pöördeid andes (pumba tootlikkus tõuseb) hakkab kütma.
Ehk praegu selgita välja, kas vedelik ikka ringleb ja ega külm välisõhk kütteradiaatorist mööda pääse...
Kuidas sel preparaadil soojakraani juhitakse? Elektriga, vaakumiga või trossiga? Kas kraan ikka avaneb täielikult?
Mis temperatuuril on soojendusradikasse minev ja sealt tulev voolik tühikäigul (kui sooja tuleb)? Milline on temperatuuride erinevus samadel voolikutel vahetult peale sõitmist (kui sooja enam ei tulnud)?
Kui probleem oleks pelga veevoolu intensiivsusega, siis peaks soojendus toimima teistpidi: tühikäigul (kui põhipumba tootlikkus langeb) jaheneb ja mootorile pöördeid andes (pumba tootlikkus tõuseb) hakkab kütma.
Ehk praegu selgita välja, kas vedelik ikka ringleb ja ega külm välisõhk kütteradiaatorist mööda pääse...