iz 56 mootori lahtivõtmine
#41

Töötamise ajal võib neid vabalt kokku lükata korraks ?

Lisaks on selline küsimus et genekast tuleb ergutusmähiste juurest 3 juhtet välja. 1 näeb läheb ilusti ergutusmähisesse aga mida need teised 2 teevad ja kas need peavadki omavahel ühenduses olema kõik ?
Vasta
#42

Sa pead ikka skeemi kätte võtma ja endale selgeks tegema, mis kuhu ja mille jaoks läheb.
Teine variant on see, et ostad omale tänapäevase süütesüsteemi raske rahaga ja unustad ära, mida tähendab kontaktide puhastamine ja pidev reguleerimine.

http://www.powerdynamo.biz/eng/systems/7...31main.htm
Vasta
#43

Sain laadima. Viga oli pingeregulaatori kontaktides. Mingit sitta olid täis. Tõmbasin liivapaberiga paar korda ja hakkas tööle. Aku sai kohapeal käijjes 6,4 ja gaasi andes nata alla 7 kätte. Tänud, et viitsisid aidata mind.
Vasta
#44

Mis see normaalne pinge vahemik on üldse laadimiseks ?
Vasta
#45

A.Palu raamatus on kirjas.
Vasta
#46

(07-04-2014, 19:03 PM)oliveer Kirjutas:  P
Tsitaat:roovisin tänan ii sõita, et võitsin õhufiltri ära ja hääl oli kohe nagu parem, Tegi ikka ilma gaasi andmata kolisemist aga kui gaasi anda siis oli parem kui ilma.
Kas tähendab et kütte segu ikkal iiga rikas vms. Panin nõela kõige "ökomasse" asendisse ja tundus nagu läks paremaks aga ikka kui gaasi ei anna siis hakkab kolisema.

OT. Sattusin lugema seda teemat ja mulle jäi silma ,et võtsid õhufiltri ära. Pole justkui väga hea. Igasugused liiva tolmuosakesed hakavad ju silindriseinu, kolbi kulutama.Sad
Vasta
#47

See oli siiski korraks..panin peale väikest tiiru tagasi ikka Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne