Lada ja supercharger/kompressor
#1

http://photofile.ru/default/do?sp=&sn=&id=878289

Asp
Vasta
#2

Mille kompressor see on?

Dad.
Vasta
#3

Maa põle nüid hirmus kogenud mootoriehitaja aga teoreetiliselt peaks ju rihmaga kompressor toimima tibake paremini (kiiremini, äkilisemalt) kui turbo. Või mis:??? Peaks ju ära jääma turbo nn. \"reageerimisaeg\"või vähemalt osa sellest.

loll on loll olla.
Vasta
#4

Kompressor annab ühtlasemalt matsu, aga kõrgete põõretega jääb turbole alla. Kui on tegemist suurte põõretega, siis turbo ruulib, samas kui on suur turbo, siis kipub ka \"viive\" tekkima, ennem kui lajatab. Smile

Olen kuulnud, et pannakse vahel harva isegi nii kompressor kui turbo...
Vasta
#5

No siis on ikka kuradima jänkidel õigus. SUURT mootorit ei asenda miski. Rahuliku meelega kui olen, kõrged tuurid käivad vägisi närvidele:lol

Terv. Ivar

edit: kauneim sõiduelamus ise roolis olles, on olnud 68a. \"Chrysler 300\". Algupärase 440´cid mootoriga kiirendus kahe ja poole tonnine eluk ikke väega lustlikult. Ükski riisikäru ei pääse sihukesele elamusele ligilähedalegi.

loll on loll olla.
Vasta
#6

kui karbussiga mootorile pannakse peale ülelaadimine kas siis midagi karpaga ette ei pea võtma?olen kuulnud, et peab panema sellise asja jaoks mõeldud karpa või siis originaalile mingi karbi ümber ehitama (alfa turbo karpa mootoritel pidi nii olema, ise näind ei ole aga olen kuulnud)
ehk saab keegi aidata?
oleks huvi endal ka umbes sihuke asi ära teha Smile
Vasta
#7

Usakatel on kohe müüa aftermarket kambrid, mis siis installitakse sedasi, et karpa jääb sisse. Siis lastakse boost peale...

Mõhimõtteliselt midagi erikeerulist pole! Smile
Ka Ferrari on kohati sellise lahendusega.

Näide: F328 Turbo (2 liitrine V8, karburaator ja turbo).

[Pilt: 11111111129427224-20440-1070706893_2.bild]

LINK

VAATA SIIT MÕNINGAID SELLISEID MOOTOREID

[Pilt: 1%20PHOTO%20CARB%20SMALL%20BLOCK.gif] [Pilt: 2%20GM%20CARB%20BIG%20BLOCK.gif]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne