Eribensiinid ehk alkülaatbensiinid ASPEN jne.
#1

On kellegil kogemusi alkülaatbensiiniga mis peaks siis olema üks puhtamaid bensiine üldse? Metsas võibolla polegi nii oluline kuid timburi saega sisetingimustes saagides mõtlen ise küll alternatiivide peale, ei kannata enam ühtegi heitgaasi vingu välja, nooremana oli täiesti poogen kuid nüüd on asjalood märgatavalt muutund...


Rohkem infot: http://www.flexoil.ee/tooted/eribensiinid.html

[Pilt: Resize-of-aspen-2-en-41.jpg]

Hinda pole lehel märgitud kuid soomes oli 4 liitrine pullo ca 22.50€, mis polegi teab mis kallis arvestades et väikse 29cm3 ehitussaega pläristan seda 4 liitrit pea kuu aega...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#2

On ka korralikke elektrisaage, palkmajamehed kasutavad ja peavad valule vastu küll. Ema ja tütre probleem muidugi säilib. A kui ikka vaid kankukene kuu aja peale kulub ja tuba tuulutada ei taha... Katsetad ära, eks nina ütleb, palju selle alkülaadi heitgaas puhtam tundub.
Vasta
#3

Ma soovitaks ka elektrisaagi. Pikimootoriga Makita teeb kõik tööd ära ja mahub igale poole, sarnane Huscvarna küsis uut ajamit kogu aeg ja loobusin tast.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#4

Koduses majapidamises on isegi üks Peugeot´i 1.8kw elektrisaag olemas kuid mujal majandades pole tihtipeale elektrit võtta, tunnelis näiteks. Pealegi koos sae ja elektrijuhtmetega ei tahaks kohe mitte igalpool turnida, sestap elektrisae siinkohal välistaks.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#5

ise pole proovind ega sumpsi nuusutand, aga üks semu kasutab mingit sarnast vedelat kõigis väikemootorites (muruniidukid, sad, trimmerid, ...) ja on täitsa ära pööranud. keeldub kasutamast riista, kus tavaline benss sees. ostab meie kohalikust kaubandusvõrgust ja liiter ka kuskil viie rubla kanti, et äkki on sama asi.
Vasta
#6

Puutusin suvel tollesama Flexoili pealikuga kokku. Küsisin siis ta käest, et mis värk selle imebensuga on. Pidas jupi loengut mida ma mõistagi ei mäleta aga see on meeles, et lisaks heitgaaside puhtusele säästab see ka autust õrnemaid apastraate. Et sääl igast väävleid ja muud jama sees pole või on hästi vähe.

loll on loll olla.
Vasta
#7

Tere.
Sellega siis hea autot ülevaatluspunktis presenteerida härradele.
A.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#8

(15-02-2014, 17:01 PM)aksel73 Kirjutas:  Tere.
Sellega siis hea autot ülevaatluspunktis presenteerida härradele.
A.

Täpselt minu mõte Wink Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#9

Ülevaatuse jaoks piisab sellest, kui törtsu etanooli paaki kallad. Nii 30-70 koks bensiini kasuks.

Sõber käis ülevaatusel ja co oli ikka väga madal.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#10

veidi ot aga kui mootor korras, siis on niisamagi see heitgaasi hulk madal. Käisin kunagi fiatiga ülevaatusel ja härrad ei suutnud ära imestada kuidas 12a vana auto nii vähe gaase toodab, olevat vastanud euro4Big Grin
Lisaks on olemas mingid spets seguõlid mis bensiini sees põlevad puhtamalt ja suitsevad vähem.
Vasta
#11

(15-02-2014, 19:49 PM)maisalup Kirjutas:  kui mootor korras, siis on niisamagi see heitgaasi hulk madal
Mootor võib ju korras olla, aga kui katalüsaator külm, siis normi välja ei anna.
Kunagi oli Corolla, millel kat oli põhja all, kuid märget passis polnud. Ülevaatajale näitas alati imeilusaid numbreid Toungue
Vasta
#12

mul on olnud probleeme 4-taktilise võsakaga, ´hakkas mingi aja pärast jupsima. Saemeister ütles et bensu probleem ja soovitas seda alkülaatbensiini ... nii tegingi, et kui hakkas vigurdama siis paagitäis või kaks spetsbenssu ja pärast jälle tavaseguga edasi.
Vasta
#13

(15-02-2014, 10:10 AM)mlsluik Kirjutas:  On kellegil kogemusi alkülaatbensiiniga mis peaks siis olema üks puhtamaid bensiine üldse? Metsas võibolla polegi nii oluline kuid timburi saega sisetingimustes saagides mõtlen ise küll alternatiivide peale, ei kannata enam ühtegi heitgaasi vingu välja, nooremana oli täiesti poogen kuid nüüd on asjalood märgatavalt muutund...


Rohkem infot: http://www.flexoil.ee/tooted/eribensiinid.html

[Pilt: Resize-of-aspen-2-en-41.jpg]

Hinda pole lehel märgitud kuid soomes oli 4 liitrine pullo ca 22.50€, mis polegi teab mis kallis arvestades et väikse 29cm3 ehitussaega pläristan seda 4 liitrit pea kuu aega...

Märkasin,et Expomarketis. Salve 1a oli Aspeni 2takti bensiin 18 eurot kanister müügil olemas.

Kuna ma ise pole suurem asi metsamees või haljastaja,rohkem ikka see kes maja ümbrust puhastab siis endal sama probleem,et ostan korraga muidu tanklast 3-5L ära ning teen ise segu ja ei kasuta ära ning jääb seisma.Juba paari kuu pärast on see segu muutunud kollaseks ning kleepuvaks ning võsalõikaja ei taha korralikult töötada enam selle kütusega.

Häda lahendusena olen selle muruniitjasse kallanud kuna see sööb selle ära kui muu kütusega on segatud.

Seega tuleb isegi odavam mul suveks osta 2x kanistrit Aspeni kui kas tanklast värsket kütist 1-2 liitrit kaupa osta või pidevalt solgutada.

Eks see peamine vahe ongi kui jätta raskesti mõõdetavad heitgaasid jm siuke kõrvale siis,et need spets bensiinid säilivad kauem.
Vasta
#14

(17-02-2014, 12:11 PM)Gravity Kirjutas:  ...
ei kasuta ära ning jääb seisma.Juba paari kuu pärast on see segu muutunud kollaseks ning kleepuvaks ning võsalõikaja ei taha korralikult töötada enam selle kütusega.
...

Eee - mis tankla kütus ja mis õli? Mul säärast tähelepanekut pole tekkinud (aga äkki ma lihtsalt ei oska vaadata...Rolleyes ).

Naabrimees pruugib samadel põhjustel valmissegu ja küünla välimus ajab kadedaks küll...Big Grin Olen oma risudes seda kah pruukinud, kuid olulist eelist pole märganud. Heitgaas on vast vähe "mahedam".
Vasta
#15

(17-02-2014, 12:23 PM)v6sa Kirjutas:  
(17-02-2014, 12:11 PM)Gravity Kirjutas:  ...
ei kasuta ära ning jääb seisma.Juba paari kuu pärast on see segu muutunud kollaseks ning kleepuvaks ning võsalõikaja ei taha korralikult töötada enam selle kütusega.
...

Eee - mis tankla kütus ja mis õli? Mul säärast tähelepanekut pole tekkinud (aga äkki ma lihtsalt ei oska vaadata...Rolleyes ).

Naabrimees pruugib samadel põhjustel valmissegu ja küünla välimus ajab kadedaks küll...Big Grin Olen oma risudes seda kah pruukinud, kuid olulist eelist pole märganud. Heitgaas on vast vähe "mahedam".

No üldiselt olen olnud Statoili fänn. Lihtsalt kõige vähem on olnud kaebusi selle kohta.Kõige hullem "külaraadio" järgi on Alexela.

Kuna vahepeal oli Stihli tehnik siis riistad Stihli omad,nii saag kui ka võsakas 4-mix. Õli samuti Stihli HP Super ja HP Ultra.

Kõik ju täitsa oleneb kaua sul kütus seisab. Julgen väita,et üle 3-4 kuune tanklakütus valmis segatuna kanistris ei säili. Kütus muutub kleepuvaks ja ennem kui värsket kütust peale ei vala või karburaatorit ei puhasta siis masin käitub nagu karburaator umbes.

Eks muidugi mängib natukene rolli ka masina kubatuur ning toitesüsteemi ehitus.Mida väiksem seda tundlikum.

Autobensiin ju mõeldud,et tuuakse uus ports siis see müüakse maha ning keskmine kasutaja sõidab paagi tühjaks maksimaalselt 1-2 kuu jooksul.Siiski bensiinil ja bensiinil on ka vahe.
Vasta
#16

(17-02-2014, 14:49 PM)Gravity Kirjutas:  ...
Kõige hullem "külaraadio" järgi on Alexela.
...

Kinnitan: Alexela kütus kaotas tühikäigu, mis tuli tagasi alles reguleerimisega. Ning järgmise kanistritäie jaoks tuli uuesti reguleerida.

Samas hakkasin mõtlema, et mul kulub paarkümmend liitrit aastas. Seega üks kanistritäis üle kolme kuu ei seisa - äkki tõesti liiga lühike aeg.Big Grin
Vasta
#17

Oolen isegi täheldanud seda ja hakanud kalduma olerexi püsikliendiks, kuna see tankla mulle mõistlikult lähedale kaugusesse on tekkinud. Peale esimest tankimist olereksist käivitus auto paremini kui alexelasse raha jättes.
Vasta
#18

Olen kah kuulnud igatsugu lugusid seismajäänud bena rikkiminekust, kuid praktikas pole tähendanud seda rohkem kui ühel korral - kaks talve seisnud 2-taktilise mootoriga lumepuhur keeldus käivitumast. Olin sinna sisse kallanud 98-t koos õliga ja see ei tahtnud enam põleda. Peale värske kütuse sissekallamist töötas jälle. Aga maal motoblokk seisnud küllalt ületalve, kütus paagis ja kevadel korralikult tööle hakanud, samuti seisis saag maist novembrini tangitult ning käivitus kolmandast tõmbest. Niiet mine võta kinni, kus see lõplik tõde ennast peidab....
Vasta
#19

Pole samuti 2T õliga segatud benzaini hapuksminekut täheldanud. Kui sügisel trimmeri jaoks valmis tehtud segu üle jääb, valan suve hakul ületalve seisnud kütuse julmalt trimmerisse ja käima tema läheb. Olen ka ise mõtisklenud, kas seoke teguviis kõikseparem ja õigem on, aga siiani on kulgenud tüsistusteta.
Trimmeriks pisike Homelite, kuubikuid vist 25. Õli marki peast ei ütle, aga kui rahvas nõuab, võin kuuri alla ronida ja länikust pilti teha. Benzain 95 kohalikust Härma Alexela tanklast.
NB! Ei oma mingeid kontakte antud firmaga ega saa reklaamist kasu. Kui veel mossega tiirutasin, siis mõni Alexela bensiinipartii tekitas hõõgsüüdet, seda küll. Väiksemad mootorid - mootorpump, motoblokk, generaator, muruniiduk, ja trimmer pole siiani veel takka üles löönud.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#20

Tõin kevadel 2 viiest kankut 95te üks jäi õue päikese kätte ja teise tõstsin garaazi,nädala möödudes oli õues seisnud bensiin värvunud punaseks sees seinud oli endist värvi,ära põlesid mõlemad muruniidukis ja pärit olid Nestest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne