21-02-2014, 18:59 PM
Kust Eestist sellist osta saaks, loomulikult ikka vast bensiinimootoriga. Tundub päris asjalik riist paksus lumes edasi roomamiseks.
(21-02-2014, 20:00 PM)mativs Kirjutas: Motokoeral on saaniga võrreldes päris mitu eelist - mahub universaalkerega autosse, jääb ära tülikas haagisega vedu koos peale ja mahalaadimisega. Ühe mehe ramm käib kaalust kergesti üle, seega, kui metsas või jää peal olles kuhugi kinni jääb, astud maha ja tõstad teise kohta ning sõit võib jätkuda... Ehitan ise praegu ühte sarnast liikurit, kui asjast asja hakkab saama, panen ka siia kindlasti mõne pildi üles.
(22-02-2014, 17:11 PM)mativs Kirjutas: Tahtsin panna ülekandeks 50cm3 rolleri variaatori ja siduri, aga jäi nõrgaks pisut. Nüüd katsetan 150cm3 rolleri omaga. Kui tööle hakkab, siis klõpsin mõned pildid ja kirjutan lähemalt.
(22-02-2014, 17:48 PM)olli Kirjutas:(22-02-2014, 17:11 PM)mativs Kirjutas: Tahtsin panna ülekandeks 50cm3 rolleri variaatori ja siduri, aga jäi nõrgaks pisut. Nüüd katsetan 150cm3 rolleri omaga. Kui tööle hakkab, siis klõpsin mõned pildid ja kirjutan lähemalt.
Venelased kasutavad buraani variaatorit seal. Üleval pool viidatud soov.ee kuulutuse taga oleva mehe käest saab ka kõiki uusi buraani varuosi mõistliku hinnaga. Ise olen võtnud ta käest ühe komplekti linte, millest samuti sarnase masina ehitus plaanis. Küll aga plaan teha ta hulka laiem ning mõlemad lindid eraldi veoga, et saaks vähe äkilisemat kurvi võtta.
(22-02-2014, 18:24 PM)mativs Kirjutas: Kas ei pelga, et liiga suureks läheb gabariitidelt? Selle masina eelis ju väiksuses seisnebki. Eraldi veoga lindid eeldavad külgsidureid jne.