Konditsioneeri toru "ühendamine"?
#1

Probleem sõiduka tagumise kliimaseadme toruga. Niinimetatud vedrulukuga ühendusele on soolapoiss sisse pugenud ja luku ja tihendi tööpinna rikkunud.
Ülejäänud torustik korralik ja vaja oleks ainult konkreetne lukk põhimõtteliselt sirge toruga asendada.
Joota ei ole võimalik kahel põhjusel. Esiteks algab lukust 2- 3 cm kaugemalt voolikuga osa ja toru kuumutada ei saa. Teiseks ei saaks maha võetud ja kokku joodetud toru tagasi panna, kuna pole ruumi selliseks operatsiooniks.
Durafixi pulkadega olen torudel(tööalaselt tegelen suviti raskema tehnika konditsioneeridega) auke lappinud, aga praegu see variant ei toimi.
Muidugi oleks võimalus mõlemale poole vigast liidet uued originaaltorud panna, aga nende hind võrdub ca poole kuupalgaga(rahvaauto eksklusiivsemad varuosadCool ) ja püüaks selle haige kohaga tegeleda.
Hea oleks, kui saaks torud millegi sarnasega nagu hüdraulikas kasutatavad lõikurrõngasliitmikud kokku ühendada, aga väike kahtluseuss ütleb, et see ei pruugi pidama jääda. Kuigi proovinud ise veel pole.
Miskit sarnast - http://www.youtube.com/watch?v=UrQ0N-f7boM
sobiks kindlasti, aga ma ei suuda leida andmeid sellise asja eestis leidumise kohta...
Kellegil häid ideid on?
Vasta
#2

Würth vist pakub. Ise ühendasin sellisega roolivõimu jahutuse torud. Seal peab küll ilusti. Seal pole muidugi survet ka.
Vasta
#3

Pea igas ehitusmaterjalide poes selline liitmik olemas, vask või plast veetorudel kasutatakse.
Vasta
#4

(06-03-2014, 22:31 PM)klemm Kirjutas:  Pea igas ehitusmaterjalide poes selline liitmik olemas, vask või plast veetorudel kasutatakse.
Oi kurja... Selle peale esimese hooga ei tulnud, et seal ka sarnane ühendusviis... Kuigi neid käes hoitud ehituse juures ja paigaldatud küll.
Palju selline survet kannatab?
Vasta
#5

Ehituspoe omi proovisin ka. Ei jäänud pidama. Ilmselt oli asi selles, et üritasin nendega raud toru kokku väänata. Need ju pehmetele torudele mõeldud. Würdi omad olid tummisemad ja jäid pidama. Ka piduri torude ühendamiseks kasutatakse sarnaseid. Seal peaks ju survet küll olema.
Vasta
#6

santehnika ehk need vasktoru liitmikud hakkavad kergelt lekkima kui saavad liigutada, vibratsioon vms.
ehk kui vaid tugevam hüls sisse panna ?
hydroscand ei paku midagi vooliku jätkamiseks ?
Vasta
#7

Laki auto pakkus erinevaid liitmikke just konditsioneeri torudele. Helista ja küsi.
Vasta
#8

Konditsioneeri tarvikutega tegeleb ka Moralte

Do'nt panic
Vasta
#9

Tänud kaasamõtlejatele!
Hydroscand pakub küll mitmesuguseid remonditarvikuid kondi süsteemidele, aga torude ühendamine mõeldav nende kaubaga ainult jootmisega, seega see ei lähe mitte. Vähemalt mitte ilma suuremate ümberehitustega.
Enda töökohta Würthi kaubaga varustav müügimees lehvitas selle küsimuse peale põhimõtteliselt kõrvu ja kataloogist midagi ei leidnud.
Laki Auto liitmikud torude ühendamiseks tunduvad toimima ilma jootmisetta, kuid nõuavad kallist spetstööriista või selle valmistamist käepärastest vahenditest. Helistada täna ei jõudnud.
Nädalavahetuse plaan torud maha võtta, kõigi enda selle valdkonna varudega lauale kõrvuti panna ja asja väga süviti uurida. Saab täpselt mõõta ja võrrelda ka igasugu kataloogimaterjalidega. Ehk mõtleb midagi välja.
Vasta
#10

Olen näinud sellist asja kus siis kondi torul oli auk sees. Toru lõigati augu kohalt pooleks, paigaldati hülss vahele ja pressiti spets. tangidega kokku...

Tehti seda Paides JTÜ töökojas

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#11

(07-03-2014, 20:38 PM)nustu826 Kirjutas:  Olen näinud sellist asja kus siis kondi torul oli auk sees. Toru lõigati augu kohalt pooleks, paigaldati hülss vahele ja pressiti spets. tangidega kokku...

Tehti seda Paides JTÜ töökojas

Kusjuures see info on väärt uurimist... Nende visiitkaart mul täitsa lauanurgal olemas.
Kuigi ise eelistaks siiski avamist võimaldavat liidet. Kui see toru jäigalt kokku panna, siis seda saab teha ainult auto all ja kui peaks tekkima tahtmine seda toru kunagi ära võtta, siis jäik asi tuleb kuskilt poolitada, et välja mahuks...
Vasta
#12

Usun et neid hülsse on ka erinevaid ja ka avatavaid... Kunagi sõber töötas seal ja siis nägingi sellist tegemist kui ta konditsioneeride remondiga tegeles...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#13

Olen üpriski veendunud, et JTÜ Paide töökoda kasutab neidsamu Laki Auto pakutavaid Vulkan Lokring tooteid. Nemad(JTÜ) aga väga huvitatud kompleksest teenusest(lekkeavastus, parandus ja hooldeseadmega täitmine), mitte toru remondist või varuosade müügist.
Esmaspäeval läheb kõne Laki Autosse, kui just homme olemasolevate vahenditega miskit lihtsat aga toimivat välja ei mõtle.
Vasta
#14

Konditorudes ei ole märkimisväärset survet, kas sõrmust ei saa labaselt O-rõngaga asendada?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#15

(09-03-2014, 00:38 AM)Marko Kirjutas:  Konditorudes ei ole märkimisväärset survet, kas sõrmust ei saa labaselt O-rõngaga asendada?
Natike ikka on küll, muidugi kui traktorite hüdraulika välja jätta . Oleneb muidugi kummast poolest räägime. Madalsurve poolel on 2-7bar ja kõrgsurve poolel ca 30bar. Pealegi on külmainel väga hea lekkimisvõime!.
Vasta
#16

(09-03-2014, 11:59 AM)Dexter Kirjutas:  
(09-03-2014, 00:38 AM)Marko Kirjutas:  Konditorudes ei ole märkimisväärset survet, kas sõrmust ei saa labaselt O-rõngaga asendada?
Natike ikka on küll, muidugi kui traktorite hüdraulika välja jätta . Oleneb muidugi kummast poolest räägime. Madalsurve poolel on 2-7bar ja kõrgsurve poolel ca 30bar. Pealegi on külmainel väga hea lekkimisvõime!.

Räägime kõrgsurve poolest. Madalsurve poolel olen näinud(ise veel teinud pole, aga töökaaslane saanud mõne sellise "kiirremondiga" hakkama) sellist remondimeetodit;
-toru pind karedaks otstest
-toru pind kokku määrida hüdraulikaliimiga
-täpne voolik peale
-2-3 laia ja tugevat klambrit peale
Need on ta kiiruga teinud ja pidama jäänud. Kõrgsurvepoolel sellist ratsi katsetada ei julgeks.
Vasta
#17

Kas keegi tegeleb ka R12ga või on see aine välistatud.
Vasta
#18

(09-03-2014, 16:48 PM)ahtos Kirjutas:  Kas keegi tegeleb ka R12ga või on see aine välistatud.

Vaevalt, et keegi avalikult seda tunnistada julgeb.Big Grin Aga tasub küsida hooldajatelt, ehk kellegi on veel mõni ballooon kusagil nurgas...
Vasta
#19

(09-03-2014, 16:53 PM)v6sa Kirjutas:  
(09-03-2014, 16:48 PM)ahtos Kirjutas:  Kas keegi tegeleb ka R12ga või on see aine välistatud.

Vaevalt, et keegi avalikult seda tunnistada julgeb.Big Grin Aga tasub küsida hooldajatelt, ehk kellegi on veel mõni ballooon kusagil nurgas...

On olemas asendusained !
Vasta
#20

(09-03-2014, 17:28 PM)MeelisV Kirjutas:  
(09-03-2014, 16:53 PM)v6sa Kirjutas:  
(09-03-2014, 16:48 PM)ahtos Kirjutas:  Kas keegi tegeleb ka R12ga või on see aine välistatud.

Vaevalt, et keegi avalikult seda tunnistada julgeb.Big Grin Aga tasub küsida hooldajatelt, ehk kellegi on veel mõni ballooon kusagil nurgas...

On olemas asendusained !

On, on.Cool R134a ja tema järglased. Mis paraku ei taha teps mitte süsteemides sama hästi püsida.Rolleyes
Aga see-eest ei sulata jääkarusid nii kiiresti.Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne