#1

Tervist! Taas olen ma elektrivärgiga pahuksis Big Grin. Seekord on lugu selline, et sai ostetud kovrovets ilmselt K-175A, ja tol on akuvaba süüde, genekas ja juhtmestik on peal. Säde puudub.
1) Kui pole sädet aga mingi vool on (signaal krõbiseb), kas siis võib viga olla kondekas? NB!Sädet kontaktide vahel näha pole.
2) Mis on tunnuseks, kui magnetid on demagnetiseerunud?
3) Kui vänta löön, kas siis peab signaali vajutades signaal tugev ja selge või, peabki hädiselt krõbisevat häält tegema...
4) Süütepoolil panin juhtmed sedasi, et - on massis ja + tuleb süütepoolide pealt kontaktidesse
5) Süütelukku minev juhe ei tohi käivitamise ajal massi saada?
6) Millest võiks alustada? Rolleyes
Vasta
#2

1) võib ka kondekas olla, kui kondekas on lühises. aga ühenda üks kondeka ots lahti... Kondekas on lihtsalt kontaktidega paralleelselt ühendatud, peamiselt, et kaitsta kontaktipindu ja pikendada nende eluiga ...
2)magnetid ei tõmba terasdetaile ligi...
3)signaal peabki hädiselt krõbisema, pole ju genekaal pöördeid, et pinget/voolu tekitada
4) ah-soo
5)ei tohi massi saada, võid üldse süütelukku mineva otsa lahti ühendada
6) ei tea, osta vb jalgratas või mine teenindusse...

Sellel vahelduvvoolu generaatori mängul on 2 eraldi gruppi mähiseid, üks on tulede/signa toitmiseks, teise - süütemängu toitva mähisegrupi ots läheb kontaktihaamri otsa külge ja süütepooli ühe primaarmähise otsa külge ja veel edasi süütelukku. Süütelukk lihtsalt lühistab selle süütevoolu otsa väljasuretamiseks massi.
Üldiselt on midagi kas per ..ses või valesti. Kas generaatori süütepoole mähistes katkestus, süütepool pees, generaator või kontaktid reguleeringust väljas, kusagil katkestus, küünal, kõrgepingejuhe, piip.
Tuleks mõõteristaga midagi mõõta, oommeetriga poolide ja ühenduste katkematust ja siis ehk vahelduvpinge voltmeetriga, kas mingit pinget kusagilt välja tuleb. Vist....
Vasta
#3

(17-03-2014, 12:37 PM)kass Kirjutas:  1) võib ka kondekas olla, kui kondekas on lühises. aga ühenda üks kondeka ots lahti... Kondekas on lihtsalt kontaktidega paralleelselt ühendatud, peamiselt, et kaitsta kontaktipindu ja pikendada nende eluiga ...
2)magnetid ei tõmba terasdetaile ligi...
3)signaal peabki hädiselt krõbisema, pole ju genekaal pöördeid, et pinget/voolu tekitada
4) ah-soo
5)ei tohi massi saada, võid üldse süütelukku mineva otsa lahti ühendada
6) ei tea, osta vb jalgratas või mine teenindusse...

Sellel vahelduvvoolu generaatori mängul on 2 eraldi gruppi mähiseid, üks on tulede/signa toitmiseks, teise - süütemängu toitva mähisegrupi ots läheb kontaktihaamri otsa külge ja süütepooli ühe primaarmähise otsa külge ja veel edasi süütelukku. Süütelukk lihtsalt lühistab selle süütevoolu otsa väljasuretamiseks massi.
Üldiselt on midagi kas per ..ses või valesti. Kas generaatori süütepoole mähistes katkestus, süütepool pees, generaator või kontaktid reguleeringust väljas, kusagil katkestus, küünal, kõrgepingejuhe, piip.
Tuleks mõõteristaga midagi mõõta, oommeetriga poolide ja ühenduste katkematust ja siis ehk vahelduvpinge voltmeetriga, kas mingit pinget kusagilt välja tuleb. Vist....
Mingi kahtlase aparaadiga ma mõõtsin ja siis näitaks arvu 0,25 süütepoolilt välja piip oli ka umbes 0,25 mingit ühikut, oskabe keegi komenteerida? juhtmed testides jõudis vool õigesse kohta.

Hetkel kahtlusaluseks süütepool ja genekas ise. kommentaare?

Kui ma seda rootri või magnetasja juurde raudasju panin, siis toimis küll, ning seega ilmselt demagnetiseerunud pole.

Ahha mis ülessannet täidab genekast tulev juhe, mis kinnitub genekapeale koos kondensaatoriga-mis ülesanne sel on? Kas viga võib olla selles? Ehk leidub veel mingeid lihtsaid nippe :?
Vasta
#4

(17-03-2014, 18:32 PM)b-902 Kirjutas:  Mingi kahtlase aparaadiga ma mõõtsin ja siis näitaks arvu 0,25 süütepoolilt välja piip oli ka umbes 0,25 mingit ühikut, oskabe keegi komenteerida? juhtmed testides jõudis vool õigesse kohta.

Hetkel kahtlusaluseks süütepool ja genekas ise. kommentaare?

Kui ma seda rootri või magnetasja juurde raudasju panin, siis toimis küll, ning seega ilmselt demagnetiseerunud pole.

Ahha mis ülessannet täidab genekast tulev juhe, mis kinnitub genekapeale koos kondensaatoriga-mis ülesanne sel on? Kas viga võib olla selles? Ehk leidub veel mingeid lihtsaid nippe :?

Küllap ma kommenteerida oskaks, aga mingi au ja häbitunne on ka minul siiski olemas, nii et esialgu veel ei kommenteeri.
Kuigi juba kirjutasin korra - generaatori süütevoolu poolide üks ots tuleb katkestihaamri külge, sinna kinnitub ka kondeka üks ots, sealt edasi läheb vool juhet pidi süütepooli primaar/madalpingepooli/mähise ühte otsa, see on väga tähtis juhe, seda mööda liikuv vool tekitabki sekundaar/kõrgepinge mähises kõrgepingeimpulsi mis omakorda küünlaelektroodide vahel sädemena kulmineerub...
Aga vahet pole, lugeda Sa vist ei oska või ei viitsi. Kõigepealt proovi oma kahtlase aparaadiga, kas generaatori kere ja selle katksti haamri külge kinnituva juhtme vahel on mingeid "ühikuid", kui katkestust ei ole, siis ei maksaks uue geneka ostmisega rabeleda, no ma rohkem ei viitsi "kommenteerida" ka...
Aga olgu, see süsteem on ikka väga lihtne, ega seal suurt midagi peale generaatori ja süütepooli ju polegi. Nagu juba kirjutasin, generaatori süütevoolu mähise üks ots on keres, teine läheb katkesti haamri külge ja sealt edasi süütepooli madalpinge mähise ühe otsa külge, teine süütepooli madalingemähise ots on keres. Tuleb kontrollida, kas need mähised (generaatori ja süütepooli madalpinge omad voolu läbi lasevad, ega ei ole katkestust, takistus vast mõni(kümmend) oom kui oommeetriga mõõta. Siis on süütepooli kõrgepingemähis, sellel ka üks ots koos selle Sinu süütepooli "miinus-otsaga" ilmselt läheb keresse ja teine mähise ots tuleb kõrgepinge juhtmese, see mähis peab ka terve olema,ei tohi olla katkestust, oommeetriga mõõtes on oome kõvasti, kui palju, ei teagi aga peenikest traati on seal mähises kõvasti ja takistus on suur. Olgu, mõõtsin ära, ca 7 - 8 kilo-oomi ehk 7000 - 8000 oomi.
Sädeme kontrollimiseks võid piibu kõrgepingejuhtme küljest ära võtta, palja juhtme otsa panna kusagile kere või mootori halja metallpinna lähedale, ca 1 -2 mm ja vänta taguda, kui süütemäng korras, siis peaks sinna juhtme ja kere vahele säde tulema aga ehk seda tead isegi. Kui kondekas on lühises, siis lühistab kontaktid ära ja need on kogu aeg kokku ühendatud ja sädet ei ole. Generaatori eal olevat kontaktiplaati ei tohiks paigast ära keerata, on tehases kruvitud poltidega õigesse asendisse ja poldid värviga fikseeritud. Süütepooli saaks kontrollida ka teda mingist muust vooluallikast toites, sekundaarmähisele näiteks patareist pinge peale ja selle katkestamisel võiks süütepooli (sain aru, et on alalispinge pool) "miinus"klemmi ja kõrgepingeotsa vahele säde ilmuda.
Vasta
#5

No on mõnel ikka kannatust seletada. Big Grin
Vasta
#6

Kodanik Kõutsi juttu saab nii kokkuvõtta,et hangi endale multimeeter ja mõõda voolu takistused üle. Siis on selge sott,mis asi sul õhtul seal on. Wink


Vasta
#7

(17-03-2014, 22:23 PM)MAZ Kirjutas:  Kodanik Kõutsi juttu saab nii kokkuvõtta,et hangi endale multimeeter ja mõõda voolu takistused üle. Siis on selge sott,mis asi sul õhtul seal on. Wink

Ta ju mõõtis "mingeid ühikuid", ainult koolihariduse vähesus ei luba veel ühikuid tunda. Peaks vist küsima nii: mõõteriistal on punane ja must juhe. Mis on kirjutatud nende juhtmete mõõteriista sisenemise kontaktide juurde. Kas seal on 1x või 100x või miskit muud, nt. V või A või oomi tähis? Oomi tähis on nagu spagaati tegev alt lahtine O. Millises asendis on mõõtmise ajal ümberlüliti? Lihtsamalt ei oska.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#8

Vaata, alustada võiks sellest, et teed omale selle süsteemi selgeks, mis on pildil.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Kui ilma on ja mootor ei tööta siis peab mootorita ratta võtma ...


[Pilt: linux.gif]
Vasta
#9

Lähen täna taas oma igakorrast rituaaltantsu umber geneka tegema ja üritan ka siis need ühikud üleskirjutada. Tänan kõigile kes viitsivad sihukest jura lugeda ja seedida...
Vasta
#10

sädeme probleem on lahendatud, aga nüüd tekkis küsimus, kas voshodi kolvirõngad sobivad kavrossile?
Vasta
#11

Vahet pole.
Vasta
#12

Häh,kurat juba nagu läks huvitavaks aga läbi see lugu saigi.
Vasta
#13

(04-06-2014, 18:41 PM)uko Kirjutas:  Häh,kurat juba nagu läks huvitavaks aga läbi see lugu saigi.
Ei ole ta miskit läbi...Selline küss, et kus kovrovetsil need käigud passivad?Ehk keegi viitsib seletada, kus on esimene käik ja teine, kolmas ja võibolla ka neljas? Tänud Big Grin!
Vasta
#14

(11-06-2014, 08:34 AM)b-902 Kirjutas:  
(04-06-2014, 18:41 PM)uko Kirjutas:  Häh,kurat juba nagu läks huvitavaks aga läbi see lugu saigi.
Ei ole ta miskit läbi...Selline küss, et kus kovrovetsil need käigud passivad?Ehk keegi viitsib seletada, kus on esimene käik ja teine, kolmas ja võibolla ka neljas? Tänud Big Grin!

Esimene alla, teised ülesse.
Vasta
#15

vanasti olid need käigud käigukastis, aga see tundub Sul mingi eriline pill olema. Need kes mootorit tuunida armastasid, panid tavaliselt käigud külgkorvi, tasuks ehk sealt vaadata.
Vasta
#16

(11-06-2014, 09:53 AM)roosakummik Kirjutas:  
(11-06-2014, 08:34 AM)b-902 Kirjutas:  
(04-06-2014, 18:41 PM)uko Kirjutas:  Häh,kurat juba nagu läks huvitavaks aga läbi see lugu saigi.
Ei ole ta miskit läbi...Selline küss, et kus kovrovetsil need käigud passivad?Ehk keegi viitsib seletada, kus on esimene käik ja teine, kolmas ja võibolla ka neljas? Tänud Big Grin!

Esimene alla, teised ülesse.
Tänud!

(11-06-2014, 10:28 AM)sass Kirjutas:  vanasti olid need käigud käigukastis, aga see tundub Sul mingi eriline pill olema. Need kes mootorit tuunida armastasid, panid tavaliselt käigud külgkorvi, tasuks ehk sealt vaadata.
Ülivaimukas, jätan meelde ...
Vasta
#17

Masin toimib normaalselt, aga külma mootriga on alguses miskine imelik paukimine ja vilin?Leegitorude juurest tilgub veidi õli (sai paaki vist veidi liialt õline segu). Kas see sama liialt õline kütusesegu võib põhjustada seda vilinat ja imelikku paukumist? Paukumist ja vilinat pole eriti kuulda kõrgetel pööretel... Kas keegi teab midagi soovitada/tarka öelda?
E: Kas süütepooli - läheb massi või läheb hoopis + massi?
Vasta
#18

Mis siis ikka põhjustas sädeme puuduse ?
Tavaliselt oli külgkorvi paigutatud käigukasti esimese ja teise hammaka vahel täiesti vaba käik, juhuks kui peaksid teepeal jälle sädeme ära kaotama, et kergem lükkata oleks Big Grin
Mis oli bensiini ja õli vahekord ? (arusaadavamlt mitu liitrit bensiini ja mitu liitrit õli) ?
Paugub kuidas ? Kui suur on kontakti vahe mingites ühikutes Big Grin
Vasta
#19

(13-06-2014, 14:17 PM)Qunts Kirjutas:  Mis siis ikka põhjustas sädeme puuduse ?
Tavaliselt oli külgkorvi paigutatud käigukasti esimese ja teise hammaka vahel täiesti vaba käik, juhuks kui peaksid teepeal jälle sädeme ära kaotama, et kergem lükkata oleks Big Grin
Mis oli bensiini ja õli vahekord ? (arusaadavamlt mitu liitrit bensiini ja mitu liitrit õli) ?
Paugub kuidas ? Kui suur on kontakti vahe mingites ühikutes Big Grin
Säde on teglt olemas, kuid jääb masina kuumenedes nõrgaks-kahtlustan uuema aja vene süütepooli, samas või jälle juhtmed vastupidi peal olla, et + massis jne..kui see midagi muidugi mõjutab...1. Jajah, eks mul neid käike ole ja jalga segada seal nähtamatus külgkorvis.. Big Grin 2. bensiini ja õli vahekord pole kindlasti liiter liitrile, kuid ega ma valasin seda ka nii ''silma järgi''. 3. paukumise hääl oli nagu mingi imepeenike vilistamine/vilin vms. Kontaktivahet lähen mõõdan ka kunagi kui jälle masina juurde satun ( vb isegi täna õhtul).
Vasta
#20

Vilin võib tekkida summuti kehvadest ühendustest või kusagilt vahelt imeb lisaõhku.
Väga vähestel sellistel ratastel oli leegitorudes väike turbo vint Big Grin (et paremini pöördesse läheks nii umbes 10000 r/min )
Võtta lahti ja uuri kas sinu omal on midagi leegitorus Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne