Võib kustutada.
#21

Tubli töö hetkel tehtud Toungue
Vasta
#22

donn kirjutas: EDIT: kordamine on tarkuse ema - nüüd siis sain Marko öeldust aru. Esiteks arvasin, et ta mõtleb mobiilset saeraami ratastel. Päike tegi kiilakale peanupule vist liiga.
Mul on see viga küll, et arvan kõiki kaasvestlejaid oma geniaalseid mõtteid lennult haaravat. Seepärast jäävad ka mõned "pisidetailid" teinekord lahti kirjutamata.
Teemasse ka: Kui need vidinad on puurpingis viimistletud, siis sügav kummardus.

Kui ma nüüd tohin autojuhile ka selgitada, siis kettsaeraami külge käib seade, millega saab metsa ka minna. Seega on töömaht hinnanguliselt 3x väiksem. Võita on võimalik mingi tühine protsent saetee laiuses.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#23

Kui tarvis, võin mõned kaasaegsed mootorikaitse lülitid (kasutatud) projekti jaoks annetada. Kui huvi siis täpsemad andmed saan lisada homme/ülehomme. Võibolla leian "softstarti" ka. Ja nuppe saaks ilmselt ka.

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta
#24

Ülesmäge vändates teeb kett koledat häält.
Kas mingit tugiratast ei kannataks ketile lisada? Muidu pole hammasrattast varsti miskit järel Sad.
Vasta
#25

Minu poolt tiba loll küsimus, aga endal otsene võrdluskogemus puudub. Kui kasutad lääne kontaktoreid, siis kas peamootori lülitamisel tekib ka mingisuguseid raadiohäireid?

Mul on vene tehnika peal (treipink) mootori lülitamiseks kasutusel veel veneaegsed kontaktorid (PME-211). Kohati ikka annab krõpsu raadiosse ka tunda. Alguses oli päris hull, sädelemise tõttu sahistas raadiot lülitamiste aegu tuntavalt. Aga ma puhastasin, määrisin ja säädisin neid ja sai palju paremaks. Nüüd ongi küsimus, et kas võtta ette lääne kontaktorite peale üle minek või mitte. Kas tulemus oleks niipalju parem, et asi ära tasuks?
Vasta
#26

Hakkad metsas toimetama, siis tasub olenevalt töö intensiivsusest tähelepanu pöörata sellistele kohtadele, pluss tugipostid ise (eriti alumised otsad!):

   

Tõstuki liidetest pole head pilti näinud kahjuks.
Masinad lagunevad täiskoormaga sõites ja väänutades. Loomulikult sõltub väga palju sõidukiirusest. Rapsija vend saab mõne kuuga asjast jagu.
Vasta
#27

(15-05-2014, 22:49 PM)donn Kirjutas:  ...
Ja kuidas selle räige ülekoormusega nüüd oligi?
...

Selle haagise koormapindala on midagi peale ruutmeetri. Kui viitsid, oleks käruteemasse paslik välja rehkendada.Big Grin
Seega mahub neljameetrist lauda (seda annab tihedalt ladudes pea tihu kuupmeetrisse toppida) sinna panna 4 tihu, mis eeldatava mahumassi 700 juures teeb koorma kaaluks 2,8 tonni...

Kena on vaadata mõistlikke kaitseid kandvat ja kaetud elektripaigaldisega seadetCool
Vasta
#28

Video järgi tundub "ümbertehtud" saepukk palju stabiilsem kui originaal. Meil ikka kolmas jalg tõmbleb koguaeg.
Vasta
#29

Kuidas täpsusega lood on, kui palju esineb paksuse kõikumist tollisel laual (nii vastasservadest kui otstest)?
Muidu igati tubli töö. Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne