21-03-2014, 04:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2014, 05:04 AM ja muutjaks oli Jesper.)
Phyl, sinu poolt taevani kiidetud Bilstein ja suvaline näiteks aastal 1960 toodetud Mosse amort (ja ka näiteks aasta 2014 Vormel Ühe amort) on palju sarnasemad kui sa arvad Sa oled väga valesti aru saanud amordi ülesandest veermikus - sinu poolt toodud omadused on küll sõna-sõnalt tõesed, aga sisuliselt sa väidad hetkel et majal on seinad selleks et vundamenti paigal hoida.
Amortisaatori peamine ülesanne on kineetilise energia muundamine soojuseks - rangelt võttes teeb seda ka vedru, aga liiga aeglaselt. Kõik muud omadused on tööpõhimõttest tulenev kõrvalefekt.
Ahjaa, niisama, mulle ei pea soovitama asju stiilis "mine proovi mittetöötavate amortideta kiiresti kurvi võtta". Ma olen seda proovinud, kogemata Kuna reguleeritava amordi paika panek käib nii, et keerad kõigepealt lõpuni lahti ja siis loed kinni keerates klõpsatusi, siis ükskord keerasin need küll lahti aga mingi asi tuli vahele ja kinni keeramine ununes. Kas sina oled ka asja ise järgi proovinud, või arutled niisama, "raudse loogika" pealt?
Amortisaatori peamine ülesanne on kineetilise energia muundamine soojuseks - rangelt võttes teeb seda ka vedru, aga liiga aeglaselt. Kõik muud omadused on tööpõhimõttest tulenev kõrvalefekt.
Ahjaa, niisama, mulle ei pea soovitama asju stiilis "mine proovi mittetöötavate amortideta kiiresti kurvi võtta". Ma olen seda proovinud, kogemata Kuna reguleeritava amordi paika panek käib nii, et keerad kõigepealt lõpuni lahti ja siis loed kinni keerates klõpsatusi, siis ükskord keerasin need küll lahti aga mingi asi tuli vahele ja kinni keeramine ununes. Kas sina oled ka asja ise järgi proovinud, või arutled niisama, "raudse loogika" pealt?