Peugeot pidurid.
#1

Kuna margipõhsed foorumid on välja surnud Eestis , siis pean teid siin tüütama.

Autoks on peugeot 406. Libedaga oli aru saada, et v6tavad ainult esimesed pidurid. Peale foorumite lugemist arvasin , et suportid on kinni roostetanud, aga uurimise käigus selgus, et liiguvad väga kergelt. Teine katse mis tegime oli siis selline et ma nagutasin kruvikeerajaga suportit laiali ja sõber vajutas pedaali. Tugevama jõuga kangutades jõuab ilusti kinni hoida neid, seega mingil põhjusel ei tule nagu survet taha. Sai proovitud ka õhutada, aga kasu pole. Seega kahtlustaks piduri regulaatorit, aga põhja all sellist asja ei paista olevat? Vahest viskab ka kirja braking fault ette , seega arvaks, et äkki on see elektrooniline ?

Näpunäited ja ideed oodatud.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#2

Vähe vanemal mudelil on see "abimees" kapoti all, peapumbast natukene maad allpool ja mitte põhja-all või tagasilla juures. S.t. vaata mootoriruumist ka.
Vasta
#3

(23-03-2014, 12:26 PM)Bennet Kirjutas:  Vähe vanemal mudelil on see "abimees" kapoti all, peapumbast natukene maad allpool ja mitte põhja-all või tagasilla juures. S.t. vaata mootoriruumist ka.

Hakates mõtlema, siis absiga autol ju ei peakski midagi sellist olema? Milleks pidurdusjõu regulaator taha, kui abs niikuinii ei lase ratastel blokeeruda?

Viga/ummistus siis ilmselt selles abs kobakas?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#4

Aga mis juhtub abs süsteemi rikke korral. Ka siis peab auto libedal teel ohutult pidama saama...

Seega kuskil on ikkagi mingisugune rõhuregulaator. Küllaltki uutel autodel olen näinud torude vahel koormusele mittereageerivat regulaatorit...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#5

Tean, et vanematel fordidel on peasilindri küljes (Silindrjad pulgad ) tagapiduri surve piirajad. Samamoodi vanematel mazdadel. Ei tea kas ka peugeot sellists sisteemi kasutas? Aga kontrollida tasub.
Ühel mazdal tuli need välja vahetada, kuna tegid surve samamoodi liiga väikseks ning ülevaatusel põrumine oli garanteeritud.
Loodan et keegi välismaalt ei kurjusta kui tema pilti kasutan. Pildil siis vasakul töösilindril näha - pikemad pulgakesed ennem toru
link
Vasta
#6

Peaslinder on sel kahe süsteemiga ja nagu ma aru saan siis diagonaalis, seega pumba külles ei saa neid olla. Kapoti alt vaadates lähevad pumbast torud absi ja sealt edasi põhja alla. Hetkel absi kaitse väljas ja no kui jää peal on vesi siis ehk v6tab järsumal pidurdusel tagumised blokki.
Tegelikult võiks prooviks need torud absi küllest ringi t6sta, sis on näha kas hakkavad tööle.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#7

miks peaks hakkama torusi ümber tõstma ? Ega need ju ise paigast ära ei ole läinud ju . Vanematel autodel olnud küllaltki palju juhtumeid kus piduriõli väga kaua vahetamatta ja mustust täis , see mustus on ummistanud abs pumba ja ongi anomaaliad .Soovitaksin alustada korralikust pidurivedeliku vahetusest ,ikka nii et kogu vedelik sõsteemist saab välja vahetatud ja loodetavasti ka sellega tuleb mustust välja , võib juhtuda et peale seda hakkab asi toimima . Muidugi ei saa väita et see su auto vea põhjustaja
Vasta
#8

Mõtlesin selles mõttes ringi t6sta, et siis kui sellisel juhul hakkavad tagumised ennem blokeeruma, siis oleks viga teada.

Teine asi on siiski punane tuluke, mujalt lugedes viitab see vähesele pidurivedelikule või käsipidurile. Minu omal saab mõlemad välistada. Käsipiduri puhul tuleb mul lisaks ekraanile release handbrake ja ujuki juhtmeid proovisin sillata. Siiski põhjustab seda punast tuld ja brake fault tekkimist mingi muu asi. Vaakumit ei saa ka kahtlustada, kuna muud asjad ju viga ei tekita, mis vaakumiga juhitav on.

Universaalsete kaablitega pääseb sel autol ainult mootori veakoodidele ligi, muuks diagnostikaks on vaja juba diileri seadmeid.

Talvel ma googeldasin ja leidsin absi pistiku pinouti ja vigade defekteerimise juhendi, aga no enam ei leia.

Selles suhtes, et sügisel sõitsin Alfaga, millel juhtus suht sama pull, abs ja brakforce tuled läksid põlema, toona oli viga lahtises poldis kaitsmeplokis, peale mille pingutamist hakkas see süsteem ilusti tööle.

Viimase jutu mõte oligi see, et minu auto on saanud sinna nurka kerge kõksu ja juhtmemajandus oli pooleks. Jootsin küll omastarust kõik juhtmed kenasti kokku, aga äkki jä miskit kahe silma vahele Smile .

Pole midagi targemat teha
Vasta
#9

(23-03-2014, 20:55 PM)nustu826 Kirjutas:  Aga mis juhtub abs süsteemi rikke korral. Ka siis peab auto libedal teel ohutult pidama saama...

Seega kuskil on ikkagi mingisugune rõhuregulaator. Küllaltki uutel autodel olen näinud torude vahel koormusele mittereageerivat regulaatorit...

Teoreetiliselt võiks suht seihv olla selline süsteem, et rikke korral pidurdavad ainult esimesed. Eriti kui pidurisurve regulaatorit pole.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#10

Käsipiduri tulukese võib põlema panna ka abs aju. Seda juhul kui süsteem täiesti maas - ei saada mootori juhtplokiga ega muude vajalikkude plokkidega ühendust.
Kui piduriõli "sajandeid" vahetamata, siis võib viga heal juhul kaduda, kuid halvemal juhul teeb veel suurema jama. Olen kogenud juhust, kus peale töösilindri vahetust enam pidureid toimima ei saanud ennem, kui sai vahetatud Abs hüdroplokk. Vana lõga lihtsalt ummistas ploki kanalid mida lahti ei olnud võimalik saada.
Vasta
#11

ABS-i rõngad peavad pragudeta olema. Lacettil olid mõlemad esirataste rõngad praoga talv läbi, ometi pidurid töötasid nagu ilma ABS-ita. Rõngad uued ja kõik töötab jälle. Siis põles ka käsipiduri ja ABS-i tuli.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#12

abs töötamine või mitte töötamine ei mõjuta piduritele tulevat õli , ehk selles mõttes ... kui abs enam ei toimi jäävad autole pidurid alles ikka ja kõik neli ratast peavad pidurdama . See kui kahele rattale ei tule õli siis on tegu puhtalt mehaanilise veaga nagu ummistus , vigane pidurivoolik (on juhuseid kus voolik seest kinni pundunud ) või midagi muud sarnast . Kui keerata piduri nippel lahti ja pedaali vajutada ,kui palju selt õli tuleb ? kas survega või immitseb niisama vaikselt ? mis värvi vedelik on ?
Vasta
#13

Tõmbasin Haynesi manuali ja seal on kirjas ja pildid põhja alusest regulaatorist. Samuti hoiatavad, et piduri reg. eemaldamisel tuleb akujuhe maha v6tta, kuna muidu tõmbab abs õhu sisse ja siis on vaja mingit special tool-i. Lähen v6tan need torud uuesti lahti ja vaatan, mis sealt tulema hakkab.

Sasmas võiks kahtlustada ka elektrilist viga.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#14

Chrysleritel oli tore probleem kummist pidurivoolikutega, nimelt igasugused metallklambrid roostetades pundusid ja pitsitasid pidurivoolikud kinni, peale natukest kangutamist kadusid igasugused anomaaliad.... lihtsalt uitmõte.

Dad.
Vasta
#15

Peasilindrist pidurivedelikku salongipoolt/kere ühenduskoha vahelt ei leki? Peapumba mansetid tagurpidi või kulunud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne