Tundmatu Villiers mootoriga roheline võrr (New Hudson AutoCycle)
#1

Käis mul tuttav noormees hiljuti Poolas, noh, turul ja nii, et odavat välismaa kaupa hankida - seepi, sokke, türgi tosse jne. Aga noormees on selline tehnikahuvidega tegelane, ammu endale võrri tahtnud muretseda ... ja jäigi Poolas üks ilus kasutatud võrr silma. Kuigi oli siiani unistanud Riga 7-st, siiski tõi tolle poola võrri koju Võhma-esse. Aga nüüd on mure, et ei tea, mis võrri nimi on. Teised poisid küsivad, et - õu, Arno, mis roheline kits Sul seal kintste vahel väriseb? Aga Arno ainult nohiseb ja lõpuks kohmab, et .. no villers on ja tõmbab ratta ringi, külje ette ja kaabib minema, ootamata, kuni jõutakse küsida järgmised kohustuslikud küsimused - palju bena võtab ja palju välja jookseb?
Kahjuks on piltidega kehva, panen algatuseks ühe siia üles, vb keegi oskab noormeest aidata, kindlasti on paljudel selline võrr omalgi vanast ajast kuurinurka seisma jäänud, poola kaupa siin ikka liikus omal ajal, hambapastat, vildikaid jms...

[Pilt: 2h3tn4h.jpg]

[Pilt: 2cqmjxt.jpg]

[Pilt: 2unzhif.jpg]
Vasta
#2

See paistab suht moodne loom olevat, terve kimp kaableid tuleb paagist välja - ju siis ikka pritsung ja muudetavad faasid ja misiganes muu peenem elekter.
Ilmselt siis akut ka ikka vaja,et käima saada või käib kohe toast puldiga, et kui luugid hommikul lahti kargavad, siis vajutad nuppu ja selga ronimise ajaks on sadul lumest puhas ja soe.
Kuidagi hooletult on hoitud: värv ei läigi ja kodarad pingutamata. Keegi on tahtnud hirmus tark olla karbussi ka külge aretanud, natuke viltu on saanud, aga peaasi, et ise rahul.
Kuule see sul ikka Leedust pärit, mitmest isendist kokku keevitatud. Vaata ega pahtli all värsket keevitust pole näha.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#3

Paistab olema Villiersi 98cc 2F-mootoriga New Hudson AutoCycle, ajavahemikust 1952-1956 (sellise raami ja rohelise värvikombinatsiooniga elukas tuli pakkumisele alates 1952).

Siin rohkem infot :
http://www.icenicam.ukfsn.org/articles/art0010.html

Neid "Autocycle"-tüüpi võrre tegid ka mitmed teised tootjad, seesuguse paagiga aga ainult New Hudson.

Eriilmelisest mootorist pisut :

"2F, being intended for use in autocycles, had only a single speed with a clutch built into it. Later "autocycles", the only machines which used the 2F engines, were being demanded less and less so there was no change in the 2F, which was withdrawn in 1958"

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta
#4

Tänan, Meelis! Rõõm näha, et ikka elus, mõtlesin, et pärijad müüvad juba ostas Sinu maist vara!
Tulebki välja, et käike netu, ma ütlesin noormehele küll, et peavad olema, otsi hoolega, enne sõitma ära mine, kui käigud leitud!
Kui mootorikatte plekid ka külge saaks, siis oleks päris noobel seal Võhmas kiriku, kõrtsi ja l-maja vahet põristada, ja - jaa!
Vasta
#5

(22-04-2014, 15:47 PM)kass Kirjutas:  Tänan, Meelis! Rõõm näha, et ikka elus, mõtlesin, et pärijad müüvad juba ostas Sinu maist vara!
Tulebki välja, et käike netu, ma ütlesin noormehele küll, et peavad olema, otsi hoolega, enne sõitma ära mine, kui käigud leitud!
Kui mootorikatte plekid ka külge saaks, siis oleks päris noobel seal Võhmas kiriku, kõrtsi ja l-maja vahet põristada, ja - jaa!

Pärijad ikke ! Aga elu on näidanud et kokkuvõttes on ühed projektid lõppeks huvitavamad kui teised ja mingisugune valik tuleb langetada et edasi minna. Riiuli peal ei ole asjadest niikuinii kellegile kasu.

Võhma inimestele jõudu käikude otsimisel !

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne