Tuvastada raam ja muud rauda
#1

Sattus meile natuke nimetuid raame, hammasrattaid,velgi ja muud.Ühe huvitavama isendi pldid lisan tuvastamiseks.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   
Vasta
#2

(15-04-2014, 22:41 PM)Sõjavara Kirjutas:  Sattus meile natuke nimetuid raame, hammasrattaid,velgi ja muud.Ühe huvitavama isendi pldid lisan tuvastamiseks.

See huvitavam isend on liiga huvitav, selle kohta ilmselt jällegi suurt meil siin kosta ei oska. Peaks olema inglise asi, kiri lausa raamikaelal aga lahti ei mõtesta.
Võib arvata, et sama tegija töö nagu ühel meie ksf!-l lakapeal, seoses sellega oleks huvitav raaminr teada saada

[Pilt: 214sex0.jpg]

Aga näita parem neid vähem huvitavamaid raame!

Ketiratastega on lihtsam lugu, BSA lausa ilusasti välja kirjutatud, lisaks TWN, all paremal võiks olla läti Leutneri tsaariaegne, veel üks läti tegu ketiratas, 2 lumehelbe kodardusega rohkem selline universaalne asi.
Vasta
#3

Kas TWN on Triumph?

Diagnoos: ahvivaimustus. Sümptomid: põhjendamatu optimism.
Vasta
#4

TWN on saksa triumph, Triumph - Werke Nürnberg.
Vasta
#5

Inglase raaminummer seni leidmata.Lisan veel natuke kola.Sinises värvis, Dürkoppi ketikaitsmega, ilmselt miskit venelane??Sadula tootja...ärakaranud Eestlane? Kas puit käepidemetega sarved on rootslased jne.Vidinad ka saadaval (vahetusfond).


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                                                   
Vasta
#6

Ei teagi, kas oleks vaja siia midagi lisada, aga lisan ikka, et autoril ei tekiks pärlite või herneste vastu seina või sigade ette loopimise tunnet..
R. Nagelit Maarjamaa sadulseppade huldas pole kuulnud, pole üldse kodumaistest sadulameistritest teadlik ja ei tohiks see ka mingi edasimüüja silt olla, sest nii ei tehtud ja ka sellist kaubameest ei tea siin olevat olnud, aga pole ka enne Nageli sadulaid kohanud.
Piltidel on igasugust kraami, ilusasti segamini ja suvalises järjekorras...
No Dürkoppi ketiratas, võimalik, et ka meeste Dürkoppi lenks, kroonidega raam rootsi Monarki mingi mudel, ilmselt üks raam 51 aasta Riga, puust käepidemetega lenks ei ole rootsi päritolu. Porilaudu ja sadulaid ei proovigi lahterdada, ilmselt monarkile seal porilauda on.
Vasta
#7

http://vintagebicycle.wordpress.com/2010...ogue-1886/
Pole küll sama sadul aga R Nagel ikkagi.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#8

Nagel oli Bielefeldi tootja (Seostaakse enim Adleri jalgratastega) :

Näiteks :
http://www.blitzrad.de/Kataloge/1930-r-n...aschen.pdf

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta
#9

Lisan mõned huvitavad raamid,mis vajaks tuvastamist ja siis jätan Teid rahuleCool. Nõuka kleidivõrgud on ka üle.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                               
Vasta
#10

Esimene raam nr 3009 on kangesti Saare tehase tegu ja nägu, huviav, et number jookseb alt üles, sildikinnituse kohalt ei oska arvata, kas Saare S-messingsilt istuks nende neetide alla?
Teise raami kohta ei oska arvata midagi, numbrist ei saa ka aru, kas on 4-kohaline?
Vasta
#11

tundub jah 4 kohaline 5897,ehk on vaja mõned paremad pildid?
Vasta
#12

Pilte vaatame alati hea meelega aga ega mina vist midagi kosta ikka ei oskaks, teised millegi pärast aga ei kirjuta. Ketiratas on Seidel & Naumanni kodardusega, kasutas ka meie Saar seda lõpu poole, vb ka varem. Kas metallsilt on ees olnud? Triibustikust võiks mõne ilusama koha pealt pilt olla, esihargi kroonist ja alumistest otstest...
Vasta
#13

Tuleb uuesti targemate poole pöörduda,kuna ükski raam ei suvatse sildistatult meile jõuda.Seekord mõned tundmatud Sakslased,üks Lätlane ja oletatavasti üks Eestlane.Kuna kõik isendid pärinevad ühest kohast on detaile ringi tõstetud.Üks raamidest on 40 aasta sõjarattalt (piltidel ilma vidinateta raam),mille keskjooks on tõstetud võõrale raamile.Üks eriline (minujaoks)keskjooks on nn sõjavärvis ja justkui ei sobi ühegi isendi juurde,aga mine tea.Lätlasel ees kaelal nr 6689 .

Lisa pilte.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                                                                               
Vasta
#14

Huvitavad postitused, palju raame ja rohkem veel pilte. Keskpärase mõistusega inimese jaoks on seda ilmselgelt palju ühe korraga hallata ja mäluda. Raske aduda, kus miski algab ja lõpeb. Targem oleks üldse vait olla, aga siis vb ei panda enam midagi üles ja kui T25 teema ka ära lõpeb, siis polegi enam miskit lugeda ja imestada.

Asju on jah kombineeritud ja segatud, raam 5411 võiks ehk jah olla mingi eesti töö, kas Saar kasutas selliseid raamikaela muhve hilisemal toodangul, polegi meeles? (vaatasin järele, kasutas küll) Lenks rootslane, vist riga naisteka tagaporikas, esihargi kohta ka ei julge arvata aga võiks ehk olla pärit raami A54743 küljest....
Punasega 1,8 miljoni nr-ga võiks olla Brennaboro toodangust midagi, nr ja kahvel nagu seda tegu, kas disainielemendid brennaborile istuvad, ei oska ka arvata. Raami A54743 tagahargi alumised kinnitused on huvitavalt iseloomuliku konstruktsiooniga, hiljuti käisid sellised siin kusagil teemas läbi, vist seoses Anton Villbergiga.
Üldiselt minul isiklikut on keeruline nende piltide järgi midagi konkreetset kosta, vb ka näpuga katsudes ja hambaga proovides ei oskaks rohkemat. Ehk targemad ja teadjamad lisavad miskit konkreetsemat.
Vasta
#15

(12-06-2014, 09:12 AM)kass Kirjutas:  Raami A54743 tagahargi alumised kinnitused on huvitavalt iseloomuliku konstruktsiooniga, hiljuti käisid sellised siin kusagil teemas läbi, vist seoses Anton Villbergiga.

Anton Wilbergi Spetziali teema
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=45625
selle Wilbergi ratta number on B16376 ja üsna kindlalt sama tootja raamid, kuigi meestekas paistab välismuhvidega, nüüd oleks huvitav ikkagi välja selgitada, kes ja kus selliseid raame tegi.
Vasta
#16

Tänud her Kass.Rohkem Teadjamehi ilmselt ei ole, või on,aga"väga hõivatud".Hr Kass on lahkesti kutsutud Saaremaale, näpuga katsuma ja hambaga proovima,et rohkem teada saada.Tagan isiklikult vastuvõtu,majutuse jne.Teistele infoks,et nähtavaid tsiviilrataste vidinaid ,saab vabalt vahetada, sõjaratastele kuuluvate vidinate vastu.Eriti teretulnud esipiduri hoovastik,pedaalid jms.
Vasta
#17

Ja esipiduri hoovastikke võtaks isegi ja pedaale.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne