Tuvastada kaherattaliste tükid
#1

Jälle on abi vaja tuvastamisel.
1.[Pilt: P4210573-vi.jpg]

[Pilt: P4210574-vi.jpg]

[Pilt: P4210575-vi.jpg]

[Pilt: P4210576-vi.jpg]

[Pilt: P4210577-vi.jpg]

2.
[Pilt: P4210555-vi.jpg]

[Pilt: P4210556-vi.jpg]

3.
[Pilt: P4210557-vi.jpg]

[Pilt: P4210558-vi.jpg]

[Pilt: P4210559-vi.jpg]

[Pilt: P4210560-vi.jpg]

4.
[Pilt: P4210561-vi.jpg]

[Pilt: P4210562-vi.jpg]

[Pilt: P4210563-vi.jpg]
Vasta
#2

Paak ja tagumine velg ilmselt vanema Moskva M1A või K-125 omad.
Vasta
#3

eks see traaverski miski m-125 või k-125. vägavana ei peaks olema, kui teleskoop lahendus juba käibel .
kraan jawa/cz . esimene ratas võiks olla vanem pannoonia , vast ,
Vasta
#4

Tänan neid kes aitasid.
Ja tuli ka jälle juurde tuvastamist vajavaid asju

5.

[Pilt: P4220578-vi.jpg]

[Pilt: P4220579-vi.jpg]

6.

[Pilt: P4220580-vi.jpg]

[Pilt: P4220581-vi.jpg]

7.
[Pilt: P4220582-vi.jpg]

[Pilt: P4220584-vi.jpg]

8.
[Pilt: P4220585-vi.jpg]

[Pilt: P4220587-vi.jpg]

9.
[Pilt: P4220588-vi.jpg]

10.
[Pilt: P4220589-vi.jpg]
Vasta
#5

6, 9 ja 10 vastu oleks mul huvi. Mootor uuem 4-käiguline minsk, 9 vanema minski tagahammaka kate, 10 mopi spidokas.
Vasta
#6

Lisan veel natuke minu jaoks tundmatuid asju:

11.
[Pilt: P4220590-vi.jpg]

[Pilt: P4220592-vi.jpg]

[Pilt: P4220593-vi.jpg]

[Pilt: P4220594-vi.jpg]

[Pilt: P4220596-vi.jpg]

12. tundub et mingi riga baasil kompott
[Pilt: P4220597-vi.jpg]

[Pilt: P4220598-vi.jpg]

[Pilt: P4220599-vi.jpg]

13.
[Pilt: P4220600-vi.jpg]

[Pilt: P4220601-vi.jpg]

14.
[Pilt: P4220602-vi.jpg]

[Pilt: P4220603-vi.jpg]

15.

[Pilt: P4220604-vi.jpg]

[Pilt: P4220605-vi.jpg]

16.

[Pilt: P4220606-vi.jpg]

[Pilt: P4220607-vi.jpg]

[Pilt: P4220608-vi.jpg]
Vasta
#7

11., 13. ja 14. vastavalt M1A/K-125 raam, mootor ja sadul.
Vasta
#8

11 - M1A raam, K125 süütepooli kronsat pole. Sadul ilmselt K125 kuna kummikate ja värvitud vedrud.
15 - M103/104 tagaratas
16 - Pannoonia esihark
eespool oli veel võrri (Gauja või V902 vns) esiratas
Mootoril peaks olema vasakul ees kirjad mudeli ja aasta kohta, kas Moskva/minski/Kovrovi tehase 125 ccm mootor.
Vasta
#9

Lisan mootori seerianumbrist pildi:

[Pilt: P4230625-vi.jpg]

Samas on tekkinud mõned küsimused.
Kui ma vaatan taastatud m1a pilte siis näen seal palju erinevusi.
Kas oskate lahti seletada mõned asjad millest ma aru ei saa.
Kas esihark peaks olema ammortidega või selline nagu dkw küljes käis.
Kas need käiguvahetus ja käimatõmbamis hoovad peavad olema sirged või kõverad.
Piltidel olemas kõikvõimalikud kombinatsioonid.
Uuemal mootoril mille pildid teema alguses on need hoovad küljes ja tundub et istuvad vanemale ka täpselt külge.
Kui raske on m1a-le leida leegitoru, esiharki, esituld, poritiibu ja pakiraami.
Kas laatadel on need asjad pigem tavaline või väheliikuv kaup?
Vasta
#10

Teleskoopvedrustusega esihark tuli alates 1953, hoovad on M1A-l "kõverad". Laatadel M1A tükke liigub küll, korralikku leegitoru pole aga lihtne leida, muidugi oleneb, mida korralikuks pidada. Aga tehakse replica torusid, näiteks Poolas, enam vähem peaks üldiselt külge ka hakkama. Vaata
http://vvm.vanatehnika.ee/?p=28
seal on 2 mustanumbri M1A-d
Vasta
#11

Tänan!
Asi kohe palju selgem.
Panin asjad kokku ja võttis täitsa ratta kuju.

[Pilt: P4230638-vi.jpg]

Täna tuli juurde karpa ja kaks õhupuhastajat.
Need peaks ka sama masina omad olema:

[Pilt: P4230626-vi.jpg]

[Pilt: P4230627-vi.jpg]

[Pilt: P4230629-vi.jpg]

Aga gaasikruttimis hooval on peal kirjas made in england.
Made on rott ära söönudSmile
Mis ratta küljest see siis veel pärit on?

[Pilt: P4230630-vi.jpg]

Taat on kuuri alla vedanud kümned erinevad rattad ja siis eksperimenteerinud kõiki võimatuid ja võimalikke lahendusi.
Vasta
#12

Tuli jälle tuvastamist vajavaid tükke.

1.

[Pilt: P4260639-vi.jpg]

[Pilt: P4260640-vi.jpg]

2.
[Pilt: P4260641-vi.jpg]

[Pilt: P4260642-vi.jpg]

3.

[Pilt: P4260643-vi.jpg]

4.

[Pilt: P4260663-vi.jpg]

5.

[Pilt: P4260647-vi.jpg]

6.

[Pilt: P4260652-vi.jpg]

7.

[Pilt: P4260654-vi.jpg]

[Pilt: P4260657-vi.jpg]

8.
[Pilt: P4260659-vi.jpg]

[Pilt: P4260660-vi.jpg]

9.

[Pilt: P4260661-vi.jpg]

[Pilt: P4260662-vi.jpg]
Vasta
#13

Karpa tuua motorollerilt. Piduriklotsid võrrilt. Esiharks Kovrovetsilt. Tulekopsik võrrilt.
Vasta
#14

Neid kovrovetseid on päris mitmeid.
Kas esihark passib ka k55 külge?
Vasta
#15

Nr 6 on kovrovets ja voshod tagumine ketiratas
nr9 on kovrovets voshod piduripedaal
Vasta
#16

Kas ese nr. 8 võib olla BMW R 71 pidurihoob?

[Pilt: bmwr71-vi.gif]
Vasta
#17

Jälle pisut tuvastamist:

[Pilt: P4230622-vi.jpg]

[Pilt: P4230623-vi.jpg]

[Pilt: P4230624-vi.jpg]
Vasta
#18

Rattad nr 2 ja esihark nr 16 peaks Pannooniale kuuluma.
Vasta
#19

Viimastel kolmel pildil tundub olema karburaatori jalg segusiibriga ja hoova kinnitus mälu järgi äärmiselt sarnane M402 omaga. Võimalik, et mälu petab ja võimalik, et millelgi kasutati veel sellist ajamit.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne