generaator
#1

Tere! Ford Galaxyl generaator tuksis. Harjad läbi ja üks kontaktrõngas päris olematu ja teine ka kulunud. Pingeregulaatori olukorda veel ei tea aga selle saab koos harjadega hankida. Dioodiploki korrasolek ka teadmata aga sellega saaks ka hakkama. Küsimus siis selles, et kas on mõtet hakata genekat laiali harutama ja remontima või on mõttekam poolpidune genekas hankida. Remondiga saaks hakkama kuna olen ennem ka neid elektriseadmeid remontinud aga praegu elan maal ja äkki läheb juppide saamine kulukamaks kui osta poolpidune generaator.

See mis praegu peal on Boschi oma ja mudel 0 123 510 031.
NC- 14V. 65-115 A. 95VW-10300-EC.

Siin on see amprite kõikumine päris suur ja galaxyl täistarvikutega voolu palju tarvis aga siis võiks vast võimsam ka olla või näiteks 90. amprit
See valik on netis suur aga peale sobivus on ka oluline.
Äkki on autoinimestel pakkuda sobivat generaatorit. Netis muidu üks lugu ka geneka remondist aga ei hakkaks ennem tegelema kui olen kuulnud arukaid arvamusi
Vasta
#2

Korralik elektrik teeb selle korda 30 minutiga. Rahaline väljaminek peaks olema ka küllaltki mõõdukas. Lisaks kulunud detailidele vahetaks ise ka laagrid.
Korrastatud vana on parem valik kui kellegi juust.
Viljandi sektoris tean spetsialisti soovitada.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

Tänapäeval on kõik vajalikud jupid poest saada ja seega remont on mõtekas kui mähistel pole mehaanilisi vigastusi ja kõrbemise tunnuseid.
Kontaktrõngad on poes vabalt saada ja eile vahetasin just Bmw generaatoril kommutaatori.
Vahetus on lihtne ja võtab aega kuskil tunni ja protsessi kirjeldab see video.
http://www.youtube.com/watch?v=f56-26I6idc
Loomulikult said ka laagrid uued ja rihmaratta harjad madalamaks treitud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne