Postitused: 4,444
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Küsimus hüdrolöögist tuletõrje voolikuliinis.
"Õige" vastus kõlab nii: hüdrolöögi kiirus oleneb joatoru sulgemise kiirusest.
Minu mõistus ütleb nii, et see kiirus ei saa oleneda kraani sulgemise kiirusest, sest hüdrolöök levib ikka sama kiirusega. Jõud, millega hüdrolöök tabab voolikuliini oleneb küll kraani sulgemise kiirusest.
Kas ma eksin?
Paluks mingit füüsikalist valemit või põhjendust kompetentsetelt tegelastelt, sest ise ei suuda tõestada
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 4,444
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
04-05-2014, 19:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2014, 19:54 PM ja muutjaks oli
aavu.)
Asi selles, et eksamiküsimus tuleks ümber formuleerida: mitte hüdrolöögi levimise kiirus ei suurene kiiremal joa sulgemisel vaid jõud. Mul puudub tõestus, et kontoris vaielda asi õigeks.
Üldse peaksid eksamiküsimusi koostama oma ala eksperdid, kes asja jagavad.
Praktiline nõuanne - sulge pealevool pole vastustes kirjas.
Seal on jah ja ei vastused.
Minu loogika ei luba eksamitulemuse saamiseks panna vale vastust, et levimiskiirus suureneb järsemal joa sulgemisel.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 650
Teemad: 48
Liitus: Jul 2003
Maine:
6
Oma tagasihoidliku arvamuse kohaselt hakkaksin lahti arutama seda probleemi laine teooria kohaselt hüdro löök on nagu heli laine, ja ta levib ka heli kiirusel vedelikus, ja heli levimise kiirus ei sõltu laine pikkusest. Ja kraani sulgemise kiirus mõjutab lisaks laine amplituudile (see siis on tugevus) just seda, et kui aeglasemalt keerata siis on löök pikem.
(lihtsalt puusalt minu kui tagasihoidliku kasutu purki situja arvamus)
Postitused: 6,903
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Ma pakuksin ka puusalt, et levimiskiirus vedelikus on oluliselt suurem. Ja ei ole mingi kraani pööramiskiirusega loomulikult kuidagi seotud.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,903
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 343
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
4
Segapudru teooriast ja praktikast. Hüdrolöögi jõud sõltub rohkem voolikuliini pikkusest, ehk seal oleva vee massist ja rõhust, mis tekitab liikumiskiiruse, kui selle sulgemise kiirusest. Pikemas liinis on rohkem vett ja samas ka voolikupind suurem, mis venides lööki leevendaks.
Siinkohal tuleks uurida liini pikkuse ja sulgemiskiiruse korrelatsiooni hüdrolöögi jõuga erinevatel rõhkudel. Teatud liinipikkustel ja rõhkudel on sulgemiskiiruse mõju mitteoluline, seega vastus ei pruugi olla igal juhul "õige".
Küsimus a la selline, et rong saabub jaama, hakates kiiruselt 50 km/h pidurdama 2 km enne jaama jõudmist. Kui vana on vedurijuht? ))
Tervitades, IP
Postitused: 6,903
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Virutasin 17-ndalt leheküljelt:
"Rõhulaine leviku kiirus on lõplik, mis sõltub torustiku elastsusparameetritest ning vedelikust"
Aavul on õigus, alus protsessimiseks olemas.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 4,444
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
(06-05-2014, 11:27 AM)bom Kirjutas: Päris hea ülevaade näib olevat siin, lk 4 on ka lingid löögi simulatsioonidele: http://www.e-ope.ee/_download/euni_repos...laidid.pdf
Aitähh, väga põhjalik ülevaade. Püüan instantsidele selgitada kui on kõrvu, mis kuulda suudavad.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.