Tula 200 laadimine
#1

Mure roller Tula 200 laadimisega.
Käivitub probleemideta (dünostarter), kuid jääb põlema punane tuluke armatuuril.
Viimane peaks ju näitama laadimist.
Mootor oli mul lahti ja vaatasime/puhastasime ka geneka/starteri.
Natuke on segadus releeregulaatori ühendustega...
Dünostarterist tuleb punane ja kolm musta juhet, skeemilt loen, et need mustad juhtmed võib omavahel segi ajada... On see ükskõik mis must kuhu klemmile panna?
Kuidas teada saada, kas genekas töökorras?

Tänud ette

Ervin
Vasta
#2

Tere.
Ega Viljandi kandist ei ole - tuleks aitaks.. Kirjeldada on keeruline. Kõigil juhtmetel on siiski oma koht ja ära ei maksa neid vahetada.
Kui sa sellel skeemil näpuga järge ajad, peaks saama ka hakkama.
Edu!
Vasta
#3

Kunagi sai ühel sellisel kergel motorolleril pandud 20A diood mingi relee asemele-töötas küll. Õpetus vist oli A.Palu "Mootorratta raamatus", et ajutiselt saab nii, aga jäigi nii.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#4

Tere

Tänud vastamast. Tänaseks olen neid must juhtmeid
Omavahel vahetanud kohtadega regulaatoril, kuid tulemita.
Kuidagi ei tahaks asja eest-teist taga mootorit maha vōtta...
Kas ja kuidas saaks geneka töökorda kontrollida?
Selle rolleri olen laatadelt ostetud osadest kokku pannud-
Seega ega ma toimivat juhtmete asetust näinud polegi Sad

Ervin
Vasta
#5

Esspool juba oli üks skeem antud, lisan veel ühe, äkki üldisem pilt aitab kaasa.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#6

Tänud.
Skeeme on mul enesel mitu tükki...
Mul mootor peal ning genekast tuleb 3 musta ja 1 punane juhe.
Milline must kuhu läheb? Olen proovinud kõik variandid läbi.
Ja veel - sain Tondi motopoest tula süütepooli, kus pole peal +- märke...
Kas see siis ükskõik?

Ervin
Vasta
#7

Tere.
Kui Sul on tester, siis proovi nii:
ühenda kõik mustad lahti ja otsi testriga, milline nendest on ühenduses punasega (tester näitab mingit väga väikest takistust).
See must läheb läbi kaitsme relee-regulaatori яш klemmi külge ja nii jääbki. Teised kaks musta on omavahel paaris ja neid saad proovida lihtsalt omavahel ära vahetades - ühtepidi töötab õigesti, teistpidi mitte. Samuti mõõda testriga üle, kas sisselülitatud süüte korral selle laadimise tulukese ühe klemmi peale jõuab aku + pinge. Selleks keera pirn välja või võta sinine juhe relee-regulaatori яш klemmi küljest lahti.
Vasta
#8

Ja veel - sain Tondi motopoest tula süütepooli, kus pole peal +- märke...
Kas see siis ükskõik?
Hetkel panin huupi ja käivitub probleemideta, kuid laadimist pole - aga see vist laadimisele ei mõju?

Tänud ette

Ervin
Vasta
#9

Lihtsalt vahemärkuseks et punane laadimis tuluke kustub ainult siis kui pöördeid lisada ja läheb tühikäigul uuesti põlema..
Niimodi on insenerid ette näinud.. et ega sa ei ürita tervet asja parandada Big Grin
kontrolli testeriga kas aku laadimine toimub pöörete lisades, iseenesest selle masina el. skeem on väga simple kui natuke seda lugeda oskad.. kui juhtmed õieti järgi ja laadimist endiselt pole siis vaja releed kontrollida.. (eeldan et harjad said ülevaadatud kui mootor lahti käis..)
Vasta
#10

Kui Sul on ümberaretamata originaaljuhtmestik, siis peaks ühe musta juhtme vahel olema kusagil kaitse. Kas see on terve ja kas annab oma pesas korralikult ühendust?
Kui on võimalust, proovi teist relee-regulaatorit. Kui tagasivoolurelee kontaktid ühendust ei anna, siis ka ei lae.
Edu!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne