Galaxy survelaager
#1

Tere! Galaxyl survelaager läbi. Kas on mõtet poolpidust panna. Ilmselt tuleks vahetada ka sidurikorv ja ketas. Auto sõitnud üle 400000 tuhande. Mudel siis 2.0 . 85KW. 1996. bensiin. Kas on kellegil osi pakkuda.
Vasta
#2

Kui tahad poole aasta või aasta pärast vahetamist korrata, siis jah pane kasutatud detailid. Reeglina ikka uued detailid pannakse. Korvi ja ketta seisukorda peab ikka remondimees ise hindama. Niisama ei saa miskit soovitada, kui ise pole näinud ja käega katsunud. Siduriketta vahetamisel olen korra uuesti pidanud laiali võtma, sest ei hakanud toimima. Tookord sai siis lõpuks ketas koos korviga vahetatud. Reeglina kulub siduriketas ja korv korraga. Ei tea, kuidas teised teevad, kuid mina olen vahetanud enda autol ikka ketta ja korvi korraga. Kui siduriketas tunduv korralik ja korvgi väga kulunud pole, võid ka ainult survelaagri vahetada. Aga kuula ikka teiste sõnavõtud kaa ära enne, kui toimetama hakkad. Minu versioon on see, mida ise olen teinud ja õigeks pidanud. Kindlasti on veel arvamusi.
Vasta
#3

Kuna tutikas survelaager poes on ligi 100 euri ja siduri komplekt 180 euri, siis mis arvad, mis on mõtekam osta? (sachs-i toodang siis)

Teine küsimus on see, et mis survelaagril on viga, hüdro osa lekib või laager läbi.
Kui laager läbi, siis on arvatavasti ka korvil lamellidele ägedad randid sisse kulutanud.

Aga eks tõde selgub laiali võttes. Alati tuleb olla valmis üllatusteks, näiteks vända tagumine teflon simmer kipub lekkima. Kahemassiline hooratas võib loksuda jubedalt. Mõistlik on kohe ära vahetada kõik, kuna tööraha töömehele kulub tükimaad vähem lõppkokkuvõttes. Kasti alt võtmine ja alla tagasi toppimine on nii 10-15 tundi tööd teeninduses.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#4

Olles ise korduvalt sellist tööd sellisel autol teinud, ei soovitan kasutada uusi kvaliteetseid osasid.
Toon hea näite eelmisest nädalast. Tuli pahane klient - oli käinud kusagil töökojas. Lasi vahetada ainult survelaagri, sellegi võttis lammutusest. Mõtles, et hoiab raha kokku. Tulemus - 2 nädalapärast hakkas silinder lekkima. Kokkuhoid missugune. Võtsin kasti maha. Panin uue sidurikompleti. Kettal polnud väga viga muidu, enamus needipäid oli veel alles. Ehk siis omanik maksis sama töö eest 2 korda, lootes raha säästa. tegelikult oleks raha säästnud kohe uue komplekti ostes.
See ei tähenda, et peaksid kohe poodi jooksma. Lihtsalt üks näide
Vasta
#5

(27-05-2014, 22:41 PM)phyl Kirjutas:  Kuna tutikas survelaager poes on ligi 100 euri ja siduri komplekt 180 euri, siis mis arvad, mis on mõtekam osta? (sachs-i toodang siis)

Teine küsimus on see, et mis survelaagril on viga, hüdro osa lekib või laager läbi.
Kui laager läbi, siis on arvatavasti ka korvil lamellidele ägedad randid sisse kulutanud.

Aga eks tõde selgub laiali võttes. Alati tuleb olla valmis üllatusteks, näiteks vända tagumine teflon simmer kipub lekkima. Kahemassiline hooratas võib loksuda jubedalt. Mõistlik on kohe ära vahetada kõik, kuna tööraha töömehele kulub tükimaad vähem lõppkokkuvõttes. Kasti alt võtmine ja alla tagasi toppimine on nii 10-15 tundi tööd teeninduses.


Mis töökojas seda tööd 10-15 tundi tehakse,kas klient nõus maksma ka sellise aja eest? Max 7 tundi see töö.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#6

"Vene ajast tulnud" remondimehed teavad, mis tähendab sõna DEFEKTEERIMA.
Nii olen ka mina pidevalt toimetanud. Iga osa vaatan eraldi üle ja siis otsustan, mis remonti, mis vahetusse. Pimesi osade vahetamine on minu arust ressursi raiskamine.


vaatasin järele Kirjutas:
------------------------------------------------------

Mida tähendab defekteerima? – Moodustuskäigu põhjal võib see tähendada 'defektseks tegema', aga seda kasutatakse sageli hoopis tähendustes 'defekte kindlaks määrama' ja 'defekte kõrvaldama'. Niisuguse vastuolu tõttu võiks tuletist vältida ning väljenduda pikemalt ja selgemini.
Vasta
#7

(01-06-2014, 09:39 AM)hundu615 Kirjutas:  
(27-05-2014, 22:41 PM)phyl Kirjutas:  Kuna tutikas survelaager poes on ligi 100 euri ja siduri komplekt 180 euri, siis mis arvad, mis on mõtekam osta? (sachs-i toodang siis)

Teine küsimus on see, et mis survelaagril on viga, hüdro osa lekib või laager läbi.
Kui laager läbi, siis on arvatavasti ka korvil lamellidele ägedad randid sisse kulutanud.

Aga eks tõde selgub laiali võttes. Alati tuleb olla valmis üllatusteks, näiteks vända tagumine teflon simmer kipub lekkima. Kahemassiline hooratas võib loksuda jubedalt. Mõistlik on kohe ära vahetada kõik, kuna tööraha töömehele kulub tükimaad vähem lõppkokkuvõttes. Kasti alt võtmine ja alla tagasi toppimine on nii 10-15 tundi tööd teeninduses.


Mis töökojas seda tööd 10-15 tundi tehakse,kas klient nõus maksma ka sellise aja eest? Max 7 tundi see töö.

Oleneb kuidas tööd teha ja oleneb autost. Kui sul juhtub selline eksemplar kätte, millel on näiteks poolteljed rummu sisse ära mädanenud ja neid pead hakkama looma moodi välja pressima. Hiljem pead hakkama kõiki keermeid taastama, kuna kõik on lihtsalt roostes ja mädanenud, siis sinna see aeg kulubki.

Teinekord on mõistlik asju natike pesta ka, endal mugavam tööd teha ja tulevikus kui auto uuesti remonti tuleb on jälle mõnusam puhast autot näppida.

7 tunniga saab hakkama - ma ei kahtlegi selles, küll aga kui satub fekaal eksemplar kätte ja pead mingi lihtsa asjaga nussima ennast ribades, siis hiljem pole enam keegi nõus lisa kulunud aega kinni maksama. Ehk siis lihtsam on öelda kliendile pikem aeg, kuna hiljem kui aega üle jääb, on klient hästi õnnelik - kui aga oled hinnapakkumise teinud 7 tunniga ja hiljem kulub 10-15 ja hakkad kliendilt raha juurde nõudma siis hakkab selline pasarahe pihta....

Kõigile on see lihtsam, kui öeldakse pikem aeg hinnapakkumises, kui tegelikult kulub. (selline on minu kogemus).

Kui sinul on sellised kliendid, kes maksavad toore näoga lisa kulunud aja kinni siis on sul head kliendid.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#8

Tere taas! Olen selle Galaxy survelaagri kohta nüüd päris mitmeid arvamusi saanud ja jõudnud sellisele järeldusele,et kui kogu käiguosa alates mootorist ära vahetada siis saab hulga uut galaxyt juurde.Ega" hind" polegi tähtis vaid ikka see ,et sidur jälle lahutama hakkaks.
Pean suureks kurvastuseks lisama, et mootor on üle 400000 tuhande sõitnud ja kerimisandmed puuduvad.
Mis seal koormaid vedama hakates juhtub teab ainult jumal.
Ilmselt ikka teine auto ja raha jääb ülegi.
Aga tänan tähelepanu eest!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne