Leektorude värvimine
#1

Kuna leektorude kroomimiseks raha ei ole siis oleks vaja alternatiivi. Olen näinud et leektorud on mustaks värvitud. Mis ainega seda tehakse ja kuidas nende püsivusega on ?
Vasta
#2

(27-05-2014, 22:27 PM)oliveer Kirjutas:  Kuna leektorude kroomimiseks raha ei ole siis oleks vaja alternatiivi. Olen näinud et leektorud on mustaks värvitud. Mis ainega seda tehakse ja kuidas nende püsivusega on ?

Kuumakindel pulbervärv vöi spreina myydav ahjuvärv jne..
Vasta
#3

Harley davidsonil on spetsiaalvärv olemas ja spray pudelis .. olen ise seda näpu vahel hoidnud ja näinud praktikas ka kasutuses.Värvitud on nii mootor kui leegikad. Vaata Freddy.ee seal see sama värv kasutusel must matt.
Vasta
#4

Oot aga tänapäeval on moes ju igasuguste kohvikuvõidusõitjate (caferacer) ja juba ka muidumasinate juures kasutada nõndanimetatud kollektoriteipi. Turbomeeste käest uuri...
Vasta
#5

Silindripea ja deflektor, millest viimane saab otse leeki, on värvitud kuumakindla (+600C) aerosooliga. +400C kestab ka väga hästi. Lihtsalt mõned värvid läigivad rohkem, mõned vähem, vaata ise milline meeldib.
   
Vasta
#6

Miks arvate, et leegitorude kroomimine on kallis? Vasaras on 1m2 hind 38,00 eurot. Lisandub veel käibemaks. Leegitorude (0,6m pikad ja ümbermõõduga umbes 0,1m) pindala 2tk on umbes 0,12m2. Teenustasu oleks 4.56, millele lisandub käibemaks. Värvides ei saa pahtlit kasutada, kõrgel temperatuuril lööks toru küljest kogu kupatus lahti. Pinna siledaks lihvimisest ja poleerimisest pole mõtet rääkida ( ettevalmistus maksab ), sest seda polnud teil plaanis teha, kui värvimisest sai juttu tehtud. Samas, kui viitsimist ja mehe meelt on pole see mingi müstika ise proovida lihvida, poleerida, mõlke kuulidega torust väljavõtta, natuke rooste auke keevitusega täita, jälle lihvida ja lõpuks poleerida. Värvimine läheb kallimaks!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne