WANNABE krossi dnepr
#1

Sai siis koju veetud veel üks liikur- paistab oelvat krossiks sobilik külgkorviga 650dnepr. Pilte saab siis kui sebin kusagilt pildiaparaadi...Mootor olevat siis värskelt remonditud jne..Sai paar päeva jebitud ja nüüd käivitub laksust 1 silinder, teine ei tee midagi...aga kui mittetöötavale silindrile käe ette paned, siis töötab kyll korralikult ja kui ära võtad, siis vajub jällemingiaeg(2-5sek pärast) ära. Ühesõnaga, mida peaks tegema ja kus võib probleem peituda? Ise kahtlustan karpat, sest kui veidi siibri kõrgusega jamad,võtab hetkeks silindri jälle taha...Praegu on peal miskised ümmarguse pealsega karpad, äkki K-37 oli? kas võib panna dneprile kaks täiesti erinevat karpat, kui nendega tööle hakkab?AHJAA... unustasin öelda, et käivitasin ilma õhufiltrita...ehk abiks vea tuvastamisel...

OOTAN põnevaid ja asjalikek vastuseid! Tänud!
Vasta
#2

Mnjaa...lõhki on vist see värskelt remonditud mootor.
Vasta
#3

Sul on niipalju erinevat vene tehnikat, et äkki oleks mõtekas muuseum teha? Vaadates Su postitusi ja kuulutusi, siis oled suutnud kokku ajada aukartust äratava kollekstsiooni. Sellest silindrile käe ette panemise kohast ma ei saa hästi aru - kuhu ette Sa käe paned? Kas õhupuhasti poole või tuletoru poole või lihtsalt hoiad kätt silindri juures??? Ma muidugi saan aru,et küsimusi küsid siin teemas Sina ja meie peame vastama, aga vea diagnoosimiseks oleks hea täpsemaid asjaolusid teada.
Vasta
#4

Googelda endale koopia Arseni Palu raamatust "Mootorrattad", seal on ilusasti ära seletatud kuidas Dneprid (ja ka muud NL tsiklid) töötavad ja kuidas neid remontida. Hakka aga otsast peale lugema ja kahe õhtuga on asi palju selgem - inim-tundide mõttes oluliselt ökonoomsem kui foorumitäie inimeste kaasamine elementaarsemat sorti probleemide lahendamiseks.

Kui silindri töölesaamimiseks peab siseneva õhu hulka piirama, pead otsima, miks segu vaene. Pakun, et mootor võtab lisaõhku kusagilt, näiteks karburaatori ja silindri vaheline tihend läbi vms. Segusiibrite asendi saad jämedalt paika keerata, kui paned sõrmed vastu siibreid ja lased kellelgi gaasi keerata, sõrmedega tunned kumb enne ülespoole liikuma hakkab ja reguleerid gaasitrosside lõtku vastavalt. Täpsema karburaatorite regulli (tühikäigu pöörded ja segu, nõela asend, segusiibrite asend) juhised on eelmainitud raamatus kirjas, muudkui loe ja tee.
Vasta
#5

Kuna tänapäeval head asja naljalt enam ei saa,mis puudutab kolmanda või kes teab,mitmenda ringi mootorrattaid. Siis võib vabalt olla seal peale riknenud tihendi muid hädasid. Dnepr on viimaste poolest ikka väga kuulus.


Vasta
#6

(26-06-2014, 19:19 PM)uko Kirjutas:  Mnjaa...lõhki on vist see värskelt remonditud mootor.
eks see ''remont'' võis olla vabalt mingi üle perse laskmine...

(26-06-2014, 20:17 PM)sass Kirjutas:  Sul on niipalju erinevat vene tehnikat, et äkki oleks mõtekas muuseum teha? Vaadates Su postitusi ja kuulutusi, siis oled suutnud kokku ajada aukartust äratava kollekstsiooni. Sellest silindrile käe ette panemise kohast ma ei saa hästi aru - kuhu ette Sa käe paned? Kas õhupuhasti poole või tuletoru poole või lihtsalt hoiad kätt silindri juures??? Ma muidugi saan aru,et küsimusi küsid siin teemas Sina ja meie peame vastama, aga vea diagnoosimiseks oleks hea täpsemaid asjaolusid teada.
Vabandust, et nii tobeda vea tegin(ei panndu ise tähelegi), panin käe ikka õhupuhasti poole peale.. vabalt võid ju ise ka küsida siin midagi, ega ma kade pole Rolleyes Seda tehnikat on kogunenud jah nii kümnete kaupa, aga noh, leiba ei küsi...

(26-06-2014, 20:52 PM)Daniil Kirjutas:  Googelda endale koopia Arseni Palu raamatust "Mootorrattad", seal on ilusasti ära seletatud kuidas Dneprid (ja ka muud NL tsiklid) töötavad ja kuidas neid remontida. Hakka aga otsast peale lugema ja kahe õhtuga on asi palju selgem - inim-tundide mõttes oluliselt ökonoomsem kui foorumitäie inimeste kaasamine elementaarsemat sorti probleemide lahendamiseks.

Kui silindri töölesaamimiseks peab siseneva õhu hulka piirama, pead otsima, miks segu vaene. Pakun, et mootor võtab lisaõhku kusagilt, näiteks karburaatori ja silindri vaheline tihend läbi vms. Segusiibrite asendi saad jämedalt paika keerata, kui paned sõrmed vastu siibreid ja lased kellelgi gaasi keerata, sõrmedega tunned kumb enne ülespoole liikuma hakkab ja reguleerid gaasitrosside lõtku vastavalt. Täpsema karburaatorite regulli (tühikäigu pöörded ja segu, nõela asend, segusiibrite asend) juhised on eelmainitud raamatus kirjas, muudkui loe ja tee.
Kindlasti on plaan need Palu raamatud sebida kuskilt, aga eks hind hoiab ikka tagasi- pole kuagilt võtat seda raha eriti... maasikakorjamisega palju ei teeni :S Big Grin

(26-06-2014, 22:02 PM)MAZ Kirjutas:  Kuna tänapäeval head asja naljalt enam ei saa,mis puudutab kolmanda või kes teab,mitmenda ringi mootorrattaid. Siis võib vabalt olla seal peale riknenud tihendi muid hädasid. Dnepr on viimaste poolest ikka väga kuulus.
Tänud julgustamast Big Grin

Kakkusin veidi karpat ja jäi silma, et 160-ne düüs on sees. Väikseks ei jää? 200 düüsiga tasuks proovida üldse(leidsin kuurist)? Tähtis asi on veel see, et kasutasin kütteks õliga segatud bensiini(tegelt peaks tavaline 95 käima?).Kas see võib ka midagi oluliselt mõjutada?
Vasta
#7

Ehk visualiseerid oma probleemi mõne pildiga?
Kui karpad on erinevad siis muidugi ei saa see aparaat sul töötada korralikult. Mina omadest kogemustest seda remonditud mootori juttu ei usu. Neid rehasid juba küllalt nähtud,kus väidetavalt remonditav mootor vajab veel teistkorda uut sisu.


Vasta
#8

(26-06-2014, 22:18 PM)MAZ Kirjutas:  Ehk visualiseerid oma probleemi mõne pildiga?
Kui karpad on erinevad siis muidugi ei saa see aparaat sul töötada korralikult. Mina omadest kogemustest seda remonditud mootori juttu ei usu. Neid rehasid juba küllalt nähtud,kus väidetavalt remonditav mootor vajab veel teistkorda uut sisu.
Htkel on mõlemad karpad k-37..Pilti teen kindlasti kui saan kaamera hommekätte(loodetavasti)!
Vasta
#9

Tere mehed.
Oh jumal anna mulle kannatust.
Katsuge olla.
Jaan.

Katsuge olla...
Vasta
#10

(26-06-2014, 22:08 PM)b-902 Kirjutas:  Kindlasti on plaan need Palu raamatud sebida kuskilt, aga eks hind hoiab ikka tagasi- pole kuagilt võtat seda raha eriti... maasikakorjamisega palju ei teeni :S Big Grin
Kui ikka kuidagi enam ei saa, siis katsun enda raamatu üles otsida ja vajaliku koha skaneerida ning üles riputada.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#11

www.motokuur.ee lehel on A Palu raamat e-kujul olemas.Wink
Vasta
#12

(26-06-2014, 23:07 PM)ian Kirjutas:  Tere mehed.
Oh jumal anna mulle kannatust.
Katsuge olla.
Jaan.
tänud infosisuka postituse eest Rolleyes!
Vasta
#13

(27-06-2014, 09:28 AM)lipamets Kirjutas:  www.motokuur.ee lehel on A Palu raamat e-kujul olemas.Wink

1959 a. raamatus ei saa Dneprit ega k-37 karburaatoreid olla Smile

Dnepri kohta on juttu märksa uuemas väljaandes, aastast 1976
.doc formaadis saab alla laadida siit:

Pole küll parim kvaliteet ja esineb kirjavigu, nagu OCR puhul ikka, aga saab hakkama küll - tegu on ikkagi vaat et parima NL aegse selleteemalise raamatuga.
originaalis näeb raamat välja näeb selline:
[Pilt: 1_1_15562837.jpg]
Vasta
#14

(27-06-2014, 10:39 AM)Daniil Kirjutas:  
(27-06-2014, 09:28 AM)lipamets Kirjutas:  www.motokuur.ee lehel on A Palu raamat e-kujul olemas.Wink

1959 a. raamatus ei saa Dneprit ega k-37 karburaatoreid olla Smile

Dnepri kohta on juttu märksa uuemas väljaandes, aastast 1976
.doc formaadis saab alla laadida siit:

Pole küll parim kvaliteet ja esineb kirjavigu, nagu OCR puhul ikka, aga saab hakkama küll - tegu on ikkagi vaat et parima NL aegse selleteemalise raamatuga.
originaalis näeb raamat välja näeb selline:
[Pilt: 1_1_15562837.jpg]
Tänud, vaatan kohe. aga kas muidu oleks mõtet 200 düüsiga proovida?
Vasta
#15

vaata alguseks kas düüsid on mõlemas karpas ühesugused - kui 160se düüsiga 1 käib ja teine mitte, siis ei saa viga düüsis olla.

Google räägib, et к37 ei ole vist õige karbuss Dneprile, vist paigaldati seda K750 ja M72le, seega võib selle karbussi kohta ka sealt 1959 aasta raamatust infot otsida.

Kui karpa on siiski k37, siis kontrolli veel, kas segusiiber mitte ei logise selles karpas mis ei tööta korralikult - silindrikujuline siiber kipub kuluma ja siis saab mootor liigset õhku siibri külgede ja karpa korpuse vahelt.

Minu kunagise MT9 karpades к-301 olid düüsid kindlasti üle 200 suurusega, vist 230, aga sellest teadmisest ei pruugi kasu olla teise margi karburaatoriga.
Vasta
#16

(27-06-2014, 11:17 AM)Daniil Kirjutas:  vaata alguseks kas düüsid on mõlemas karpas ühesugused - kui 160se düüsiga 1 käib ja teine mitte, siis ei saa viga düüsis olla.

Google räägib, et к37 ei ole vist õige karbuss Dneprile, vist paigaldati seda K750 ja M72le, seega võib selle karbussi kohta ka sealt 1959 aasta raamatust infot otsida.

Kui karpa on siiski k37, siis kontrolli veel, kas segusiiber mitte ei logise selles karpas mis ei tööta korralikult - silindrikujuline siiber kipub kuluma ja siis saab mootor liigset õhku siibri külgede ja karpa korpuse vahelt.

Minu kunagise MT9 karpades к-301 olid düüsid kindlasti üle 200 suurusega, vist 230, aga sellest teadmisest ei pruugi kasu olla teise margi karburaatoriga.
See teine vend on parajat porri teinud, töötava silindri karpas on nõel lihtsalt niisama pysti, ega ei ole kinnitatud siibri kylge :S. Mitte töötava karpa siiber loksus kyll veidi...Ühseõnaga võite pakkuda mulle dnepri karpasid- kasvõi laenuks, et saaks proovida...Õhtul lähen proovin 200 düüsiga
Vasta
#17

Seda nalja tahaks kohe ise näha, et nõel on lahti siibri küljest ja silinder töötab korralikult.

(27-06-2014, 11:34 AM)b-902 Kirjutas:  See teine vend on parajat porri teinud, töötava silindri karpas on nõel lihtsalt niisama pysti, ega ei ole kinnitatud siibri kylge :S. Mitte töötava karpa siiber loksus kyll veidi...
Vasta
#18

Sellest raamatu lugemisest ei ole ilmselt kasu,kusagilt mujalt peab alustama.Ainult kus või mis kohast seda ei julge isegi pakkuda mitte.
Vasta
#19

Küsin nii huvist,et ega see Dnepr pole Tartumaalt sul ostetud või vahetuskaubana saadud?


Vasta
#20

(27-06-2014, 14:26 PM)MAZ Kirjutas:  Küsin nii huvist,et ega see Dnepr pole Tartumaalt sul ostetud või vahetuskaubana saadud?
Viljandimaalt on...3-kohalise rahasumma eest...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne