Eimillestki midagi
#81

Üks versioon käis just filminurgast läbi:

https://www.youtube.com/watch?v=h_FtdXw4zTE

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#82

(29-10-2017, 00:42 AM)Marko Kirjutas:  Üks versioon käis just filminurgast läbi:

https://www.youtube.com/watch?v=h_FtdXw4zTE

selles videos on see riist juba viimseni täiuslik me nii palju aega raisata ei viitsind
oli ruttu vaja Toungue

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#83

Olgu tekk kelle peal tahes, aga naeratuse tõi pilt kohe näole. Polnud ju vanasti poes klambreid müügil ja enamus asju sai traadiga seotud. Meil olid küll väheke teised sidumise nipid, aga sinu variant on väga kena. Proovisin kohe ära ja "õnnestus esimesel korral" nagu merrild kohvi joomine. 
Meie sidumine nõudis rohkem jõudu ja avaldas ka detailile rohkem survet.
   
Vasta
#84

Olgu tekk kelle peal tahes, aga naeratuse tõi pilt kohe näole. Polnud ju vanasti poes klambreid müügil ja enamus asju sai traadiga seotud. Meil olid küll väheke teised sidumise nipid, aga sinu variant on väga kena. Proovisin kohe ära ja "õnnestus esimesel korral" nagu merrild kohvi joomine. 
Meie sidumine nõudis rohkem jõudu ja avaldas ka detailile rohkem survet.

[/quote]
Ega ma kah kohe esimene kord nii ilusti ei teind, homme proovin
roostevaba traadiga .....

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#85

Juba selle video juures ja uuesti siinse viguri puhul torkab silma traadi raiskamine. Selle vastu, et töö välimus on korrektne, ma ei vaidlegi. Neid äralõigatud juppe ju sama meetodiga enam kasutada ei õnnestu. Prügisse, eriti seal videos kui ümberringi laiub taiga. Peab ikka traati megakogus olema metsas kaasas.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#86

(04-10-2017, 22:47 PM)impreza Kirjutas:  VW vanema tüübi tuletoru klambrite paigaldus riist ,poest oleks kah saand
aga 37€ ühe korra kasutamise eest vähe palju..
selliseid autosid enam eriti järgi pole....
.

Kas see on selliste C kujuliste klambrite paika panemiseks? Kui jah, siis päris keeruline tükk tehtud. Ise sai neid pandud sellise natuke väiksema C kujulise klambriga, mille vahele summutaja kinnitus mahtus. Kruustangi vahel tõmbasid Summuti klambri laiemaks ja panid enda klambri sinna C sisse väiksemaks C täheks. Siis panid klambri kohale ja koksasid haamriga. Kolks, rakis tuli vahelt ära ja klamber oli kohal.
Vasta
#87

(29-10-2017, 00:25 AM)mlsluik Kirjutas:  
(28-10-2017, 23:32 PM)impreza Kirjutas:  Traadi sidumise vahend neile kellele ei meeldi kohmakad tiguklambrid...

Ei hakka selle leiutisega tekki enda peale tömbama,see kellegiga kahasse
leiutatud Big Grin

Üks video ei teeks paha, preagu unise peaga ei jaganud kohe lahti mismoodi see toimib aga tulemus näeb välja kuramuse hea.

Siin veel üks variant traadipingutajast https://www.youtube.com/watch?v=IEe4TWkhpZg

Tänaseid toimetusi ära viska homse varna, ülehomme on ka päev Rolleyes
Vasta
#88

Valuvelgede teine elu lauahõbedana:


Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#89

Saatku parem mulle neid oma kirju edasi, potte nad küll teha ei oska : )
Vasta
#90

Kui mõelda, milliste kuludega alumiinium(velg) valmib, siis need kuradima potid võiksid savist edasi olla.

Vasta
#91

BMW M52 klapi vedru paigalduse vahend,selle universaalse panin juba ammu
prügikasti..Lihtsam on spets asi teha kui selle poe käkiga närve rikkuda Big Grin
   
   

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#92

Lugu järgmine:
Kuna kütepuud asuvad õues ja katel keldris, siis oli vaja tekitada mingit sorti käru nende sinna vedamiseks.
Olgu öeldud, et eelnevalt tegin seda üherattalise aiakäru ja plangu abil keldri trepist alla. 
Pärast paari korda libedal plangul koos käruga keldri trepile perseli käimist sai siiber.
Käsin kõikvõimalikes poodiides vastavaid kärusid takseerimas ja katsumas.
Tundus et raiped kaua vastu pea. Liiga õhukesest materjalist.
Midagi sellist:
[Pilt: Puukaru1.jpg]

Mõeldud, tehtud, et käru tuleb ise teha.
Vanaraua hunnikus jäi pihku punt demonteeritud vee torusid koos liitmikega:

[Pilt: 1.jpg]

Juurde said ostetud rattad ja mõned vidinad:

[Pilt: 2.jpg]

Ja valmis prototüüp:

[Pilt: 3.jpg]
[Pilt: 4.jpg]
[Pilt: 5.jpg]

Nüüd esimesed katsetused.
Hammerite selga ja töösse.
Rahaline kulu kusagil 20 euri + tööpäeva jagu tunde.

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta
#93

Sarnast asja kasutanud mitu talve. Kunagi emexist võtsin kaasa ratastooli, et rattaid vaja a tuli puukäru.

http://fotoalbum.ee/photos/klemmm/111357539
Vasta
#94

Väga ilus!
Vasta
#95

Sama asi vineerist.
Tee ise või osta.
Vasta
#96

Nii klemmi kui rockeri asjad näevad väga ägedad välja, tore kui asja väljanägemisega ka veidi vaeva nähakse. Kas rockeri variandil puude toetamise osa liiga pikalt ette välja ei ulatu? Tundub nagu et vedades peab tahapoolt kallutama pea 45 kraadi et puud ratastele toetuks, selleks oleks nagu juba käepide liiga madal. Ilmselt see tundub niimoodi pildi pealt, vaevalt et nii suurt tööd korralikult läbimõtlemata ette võeti.
Vasta
#97

(20-11-2017, 10:29 AM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Nii klemmi kui rockeri asjad näevad väga ägedad välja, tore kui asja väljanägemisega ka veidi vaeva nähakse. Kas rockeri variandil puude toetamise osa liiga pikalt ette välja ei ulatu? Tundub nagu et vedades peab tahapoolt kallutama pea 45 kraadi et puud ratastele toetuks, selleks oleks nagu juba käepide liiga madal. Ilmselt see tundub niimoodi pildi pealt, vaevalt et nii suurt tööd korralikult läbimõtlemata ette võeti.

Ega ma eriti vaeva näinud. Ratastool on ehitatud vist mitmeks otstarbeks, lammuta laiali ja kruti teistpidi kokku. Iga jupiga imestasin, et kuidas saab niitäpselt sobida.
Nagu selles veneaegses postkasti tehases: mees mõtles, et tassib jupphaaval koju. Kui kodus kokku pani tuli kuulipilduja  Smile
Vasta
#98

(20-11-2017, 10:29 AM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Nii klemmi kui rockeri asjad näevad väga ägedad välja, tore kui asja väljanägemisega ka veidi vaeva nähakse. Kas rockeri variandil puude toetamise osa liiga pikalt ette välja ei ulatu? Tundub nagu et vedades peab tahapoolt kallutama pea 45 kraadi et puud ratastele toetuks, selleks oleks nagu juba käepide liiga madal. Ilmselt see tundub niimoodi pildi pealt, vaevalt et nii suurt tööd korralikult läbimõtlemata ette võeti.

See esialgne variant veel. Ergonoomika tuleb kasutamise käigus .
Torusid lühemaks lõigata ja uuesti keermestada pole mingi probleem.

Rattad natuke kaugemale sai jäetud sellepärast, et vast mugavam trepist alla lasta ja üles vedada.

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta
#99

Kas poleks lihtsam puud keldriaknast (või selleks sobivast avausest) sisse visata? Kaadervärk on igatahes aus ja respect tehtud tööle! Rolleyes

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Täitsa tore vaadata,kuidas asju meisterdatakse. Ma ise muidugi vean siiamaani puid lausa sülega tuppa. Vaatan neid kaarikuid ja mõtlen,et kuidas ja mismoodi neid siis mööda treppi tarre ka saab. Big Grin  Ma ise näeksin kasutust ainult siis kui oleks võimalus mööda siledat teed  tuppa põrutada. Aga kui peaksin kuidagi tõstma ja kangutama siis on lihtsam võtta sülle. Käia kasvõi mitu korda . Liikumine pidi ka tervisele hea olema. Keegi vist rääkis sellest kunagi. Wink 
T.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne