Kardaani pikkuse muutmine
#1
Tere.
Kas keegi teab soovitada mõnda töökoda kus saaks lasta kardaani pikemaks teha?Pikendada oleks vaja 120mm.

Parimat!
Vasta
#2
Pärnus Savi 3 ... suht hästi teevad.

Dad.
Vasta
#3
Tartus astromotos herr margus kindlasti teeb.
Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#4
Tallinnas http://www.autocardan.eu/et
Vasta
#5
(04-07-2014, 20:11 PM)sugraM Kirjutas: Tallinnas http://www.autocardan.eu/et
Varasemalt kasutanud Pärnu meeste tööd, kuid üleeelmine suvi viisin ühe kardaani lühemaks teha neile, kuna lootsin, et saan saatmisele kuluva ajalise võidu. Kokkuvõttes ei suudetud kinni pidada esialgsest ajalisest lubadusest. Lisaks rikkusid käigukasti mineva nuudi silinderpinna (jäljed pinnal peal ja simmer ei hoia korralikult õli kinni). Veel prooviti iga hinna eest kaela määrida kalleid riste (esimesed minu poolt kohale viidud olid väidetavalt 0,1 mm liiga väikesed ja nemad polnud alul nõus andma tööle garantiid). Lõpuks oli kardaanile värvi peale pandud kohati pea olematult (metall paistis alt välja, värvisin ise üle). Tõele au andes ei tunne autos vibratsiooni, nii et see töö tehti normaalselt. Kõik muu aga jättis soovida.
Kui viisin oma kardaani tegemisse, siis muu jutu hulgas küsisin ka, et miks töö nii kallis? Vastati: "Konkurents Tallinnas puudub.".
Tol korral võtsin töö vastu, sest vajasin ajaliselt seda toru autole külge ja silinderpinna vigastusi parandada poleks niikuinii saanud. Pidin saama autoga sõita. Järgmine asi läheb mul Pärnusse.
Vasta
#6
Tallinnas töö lõpptulemus parem kui Pärnus,kuid Tallinnas viisin ise kõik ristid,muhvid ja seibid uued,kuid paigaldati ikkagi osad vanad.Pärnus oled tegemise juures ja petmist pole,kuid ei meeldi nende risti kinituste keevitamine.Tallinnas ristide juurde keevitusega ei minda.Nii et 50 50 .
Vasta
#7
(05-07-2014, 00:44 AM)hyva Kirjutas: Tallinnas töö lõpptulemus parem kui Pärnus,kuid Tallinnas viisin ise kõik ristid,muhvid ja seibid uued,kuid paigaldati ikkagi osad vanad.Pärnus oled tegemise juures ja petmist pole,kuid ei meeldi nende risti kinituste keevitamine.Tallinnas ristide juurde keevitusega ei minda.Nii et 50 50 .

Olen täheldanud mingit tehase poolt keevitust kübarate ette...nn.nagu oleks pressitud. Kas firmades soristatakse siis hetkel kübarate ette keevitust või punktitakse kübarad keevitusega lausa kinni?

Teemaalgataja võiks mainida ,et kas tegu põllumajandusliku kardaaniga või hoopis sõidumasinale?
Vasta
#8
Tegu 70ndate Mercury(ford) sõiduauto kardaaniga.
Vasta
#9
Pärnus ise mingi 5-6 kardaaniga käinud,pole probleeme ja suht vastutulelikud ja sõbralikud mehed.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#10
Tere. Toimitud nii. Otsi treial. Siis võta kardaan. Lõika kas käigukasti või tagasilla juurest maha, aga nii ,et sinna mahuks max 10 cm hülss sisse. Siis lase treialil teha vahepuks mis ulatuks kardaani sisse vähemalt 7 cm. ja oleks sama välismõõduga nagu õige kardaan. puurid augud ,keevitad kardaani kinni vahe puksi külge ja opaaa valmis.
Kuulen vastuväiteid,et nii ei saa hakkab vibrama jne. Nõuka ajal polnud kardaane saada ja siis tuli leiutada. Kuulen hääli ei pea ja nüüd on kiirused teised. Kui see kombo pidas 2 aastat vastu 450hp sel driftikal siis milles küsimus. Samas ka 7 seeria BMW-l . Loomulikult tuleb keevitada sirgel alusel ja mitte ühest küljest korraga jms. asju tuleb korralikult teha.
7cm puks ühel pool kardaani sees ja 7 cm teise otsa sees balanseerib kardaani ära. Loomulikult ei soovita teha sellist lõiget(jätkamist kuskilt keskelt). 7 cm on miinimum pikkus. Lühematega on jamasid olnud ,pikematega mitte kunagi. Meenutage mis materjalist kardaan tehtud on.Cool
Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta
#11
Vabalt saab ise ka teha, nagu Agaa kirjeldas. Võib õnnestuda ka veel lihtsamalt.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthrea...839&page=4
Minu kardaani tegu 4 lk lõpul ja 5lk alguses. Sõidab siiani.
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
#12
Kas Tallinnas kusagil ka hiljem tasakaalustatakse lühemaks/pikemaks tehtud kardaan?
Vasta
#13
(27-10-2014, 22:33 PM)Tom55 Kirjutas: Kas Tallinnas kusagil ka hiljem tasakaalustatakse lühemaks/pikemaks tehtud kardaan?
 Tasakaalustamine on pikkuse muutmise juures elementaarne/primaarne. Ei usu, et mõni ettevõtja seda pikkuse muutmist ilma selleta üldse teeks. Muidugi jääb alati võimalus erikokkulepeteks.
Vasta
#14
kas lisaks Autocardanile (kes siit teemast just maksimumpunkte ei korja...) on Tallinnas veel (sõiduautode) kardaanidega tegelejaid? Kedagi, keda kaasvõitlejad kiita julgevad? Smile
võtsin täna Vectra varukardaani (ja uued laagrid+pukid) kaasa ja plaan oli Autocardanisse viia (vahetada laagrid+pukid ning ristid; tasakaalustada), aga siinne praktika ei kattu päris Autocardani kodulehe teooriaga...

...või siis mõelda oma kardaan Pärnusse? Kah täitsa tehtav, aga eelistaks lähemat / lihtsamat varianti...
insenerlik lähenemine: kui suurusjärk on õige, on kõik korras
Vasta
#15
Autocardan tasu küsimisel just tagasihoidlik ei ole. Sõiduauto kardaani kahe risti (neilt) ja laagri+puki (mult) vahetus ja tasakaalustamine teeb maksuga 276 raha.
insenerlik lähenemine: kui suurusjärk on õige, on kõik korras
Vasta
#16
Kui on splintidega ristid ja mitte midagi ümber tegema ei pea, siis on natuke kallis ja tasakaalsutamine mõtetu. Ainult risti vahetusega ei ole vaja tasakaalustada. Sama kehtib ka vahepuki kohta. 

Kui ümber peab midagi tegema, siis on hind normaalne.

Tallinna ja pärnu häda on see, et keegi ei tee kardaani ümber vahetatavate ristide peale ja paigaldatakse määrimatud kardaani ristid. 
http://www.astromoto.ee/autohooldus/ 
Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#17
ma küsiks siis vastu, et mis oleks normaalne hind ilma muude töödeta (ristid, laagrid, lühendamise ja pikendamised) lihtsalt tasakaalustamine ?
miks ? uurisin just oma tööd arvestades mobiilse s.t. objektile kaasa võetava tasakaalustus ehk. vibratsiooni testri ja analüsaatori hindasid ja ....
rahumeeli küsitakse 10K seadme eest 10k tarkvara eest ja lisaks muud kulud: lisatarvikud ... ja siis lisaks koolitus veel mõned tuhanded.

ehk teadmata täpselt kuidas nemad tasakaalustavad siis usun, et see "know how" ongi see mis lisaks riistvarale maksab ja vajab uuendamist
ehk sealt ka hind ? 
Vasta
#18
Selle tallinna putka usaldusvääsust ei paranda eriti see, et sinna saadetud pekkis ristiga kardaan saadeti sellesamaga tagasi ja väidetavalt tasakaalustati.....
Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#19
(15-05-2016, 00:18 AM)MeelisV Kirjutas: ma küsiks siis vastu, et mis oleks normaalne hind ilma muude töödeta (ristid, laagrid, lühendamise ja pikendamised) lihtsalt tasakaalustamine ?
miks ? uurisin just oma tööd arvestades mobiilse s.t. objektile kaasa võetava tasakaalustus ehk. vibratsiooni testri ja analüsaatori hindasid ja ....
rahumeeli küsitakse 10K seadme eest 10k tarkvara eest ja lisaks muud kulud: lisatarvikud ... ja siis lisaks koolitus veel mõned tuhanded.

ehk teadmata täpselt kuidas nemad tasakaalustavad siis usun, et see "know how" ongi see mis lisaks riistvarale maksab ja vajab uuendamist
ehk sealt ka hind ? 

+1
Ära ei tasu unustada ka seda, et kõik me palgatöölised tahame ju palga tõusu. Kus see raha siis võetakse?
Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#20
Sellest on küll mõned head aastad, ehk siis kuskil 3 - 4 aastat, kui sai autocardansi teenuseid kasutatud. 4veolisel hiacel oli kardaani esimene rist nii ära kulunud, et silm ei olnud mitte enam ovaalne, vaid juba ühest küljest avatud. Tegid kardaani ära, värvisid, tasakaalustasid ja paigaldasid kõik ristid uued. Vahepukk jäi vana. Vähemalt visuaalselt tundus nii... Hind oli kogu selle töö eest 140 raha ja kogu materjal oli nende poolt...

Ei saa öelda et just väga kallis oleks olnud...

Ja ennetades küsimust et kuidas sellise kardaani seisukorrani jõuda, siis tõesti ei tea... Ei olnud minu auto...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne